Jump to content

Parachute springen


Ruwie

Recommended Posts

Ik ga in de herfstvakantie met een vriend van mij parachute springen...

Heeft een van jullie dit al gedaan, en weet die wat ik kan gaan verwachten?? ;)

Of lijkt het jullie leuk om het te doen?

Post hier dan ;)

Hier een filmpje van een wel heel erg extreme sprong: (ik vraag me af of dit wel echt kan ;) )

http://video.google.nl/videoplay?docid=3133999252367793493

Link to comment
Delen op andere websites

Nooit eerder gedaan, maar als je gaat parachute springen.. vergeet dan niet aan het touw té trekken :D

Ik maak gelukkig een tandemsprong ;) Dus zit gewoon aan een ervaren parachute springer vast... Na een uitleg van een kwartiertje kan ik al de lucht in ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

vet ! het is mijn droom om parachute te gaan springen

ik heb het dus helaas nooit gedaan heb wel een kennis die zat bij de commando's in azie en die heeft het gedaan hij heeft het als zeer mooie ervaring ervaren ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

vet ! het is mijn droom om parachute te gaan springen

ik heb het dus helaas nooit gedaan heb wel een kennis die zat bij de commando's in azie en die heeft het gedaan hij heeft het als zeer mooie ervaring ervaren ^_^

Als het je droom is wat houd je dan tegen?? ;)

Het is ook mijn droom en op een moment heb ik gewoon tegen mezelf gezegd.. Ik doe het gewoon! en toen heb ik gereserveerd ;)

Heb er echt zin in maar lijkt me toch ook best wel eng... :puh: Van 5000 meter hoogte uit een vliegtuig springen is vragen om problemen.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

vet ! het is mijn droom om parachute te gaan springen

ik heb het dus helaas nooit gedaan heb wel een kennis die zat bij de commando's in azie en die heeft het gedaan hij heeft het als zeer mooie ervaring ervaren ^_^

Als het je droom is wat houd je dan tegen?? ;)

Het is ook mijn droom en op een moment heb ik gewoon tegen mezelf gezegd.. Ik doe het gewoon! en toen heb ik gereserveerd ;)

Heb er echt zin in maar lijkt me toch ook best wel eng... :puh: Van 5000 meter hoogte uit een vliegtuig springen is vragen om problemen.. :puh:

zoals je zei van 5000 meter hoogte springen kan ik egt niet aan de vrije val lijkt me egt heel gaaf maar het moment dat je van de vliegtuig in de open lucht springt lijkt mij egt doodeng :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij ook eng... :puh: Maar dan moet je gewoon niet teveel denken.. Je moet aan helemaal niks denken en dan er gewoon uitspringen ;)

Lijkt zo makkelijk hoe ik het vertel.. :puh: Ben benieuwd of het in het echt ook zo makkelijk is....

Link to comment
Delen op andere websites

Ten 1ste:Leuk onderwerp. :Y

Ten 2de: Ik zal het best wel is een keer willen proberen alleen ik als ik daar ben ben ik vast doodeng. Ik zal dan wel doorzetten en uit dat vliegtuigspringen en daarna een slechte landing willen voorkomen. Ik zou graag ook is een keer willen bungy-jumpen , Dat is ook wel leuk en dat kan je in Scheveningen doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jullie reacties bekijk ben ik niet de enige die het dus doodeng lijkt... :puh: ik begin nou sterk te twijfelen.. Maar ik heb het al tegen zoveel mensen gezegd dus nou moet ik doorzetten.. :puh: En ik zal daarna zeker vertellen hoe het was... Als ik dan nog leef... ;) Hier nog een filmpje:

Dat lijkt me dus zo mooi om te doen ;)

http://video.google.nl/videoplay?docid=780...h&plindex=6

Link to comment
Delen op andere websites

Parashute springen is echt geweldig, ik heb verder zelf nog nooit gesprongen, maar zoiets is echt super tof.

Ik weet van mensen die ik zelf ken, en die ervaring hebben met parashute springen, die zeggen altijd dat het zo eerlijk is om in de ''vrije val'' te vliegen!

Ik wil zelf ook ooit nog eens parashute springen, ik weet gewoon 100% zeker dat zoiets héél tof is.

P.S. Parashute springen ga ik sowieso nog wel als ik bij de Lucht Mobiele Brigade wil later xD

Link to comment
Delen op andere websites

Parashute springen is echt geweldig, ik heb verder zelf nog nooit gesprongen, maar zoiets is echt super tof.

Ik weet van mensen die ik zelf ken, en die ervaring hebben met parashute springen, die zeggen altijd dat het zo eerlijk is om in de ''vrije val'' te vliegen!

Ik wil zelf ook ooit nog eens parashute springen, ik weet gewoon 100% zeker dat zoiets héél tof is.

P.S. Parashute springen ga ik sowieso nog wel als ik bij de Lucht Mobiele Brigade wil later xD

Daarom is het handig als je al een keer gesprongen hebt... ;) Dan weet je hoe het is en heb je al een voorsprong op de rest.. ;)

Maar ik hoor hier van heel veel mensen dat ze heel graag parachute willen springen.. Maar waarom doen jullie dit dan niet gewoon? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...