Jump to content

Parachute springen


Ruwie

Recommended Posts

Ruwie... Ik denk dat het een ervaring word dat je niet snel vergeet ( in goede zin ), Mijzelf lijkt het ook vet om het eens te doen, ik zal dit ooit wel eens gaan doen, ik ga namelijk de luchtmacht in. :Y Maar ik hoop dat het een leuke ervaring word, al lijkt het mij fijner om de eerste keer aan iemand vast te zitten. :Y zoals hier :

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ruwie... Ik denk dat het een ervaring word dat je niet snel vergeet ( in goede zin ), Mijzelf lijkt het ook vet om het eens te doen, ik zal dit ooit wel eens gaan doen, ik ga namelijk de luchtmacht in. :Y Maar ik hoop dat het een leuke ervaring word, al lijkt het mij fijner om de eerste keer aan iemand vast te zitten. :Y zoals hier :

Maar ik ga ook niet zelf springen!!! Ik zit ook aan iemand vast.. Dat noemen ze een tandemsprong ;) En er springt nog iemand mee dit de hele sprong op video vast legt. Leuk voor later :puh: Dat kostte wel 100 euro meer maar dat is het wel waar.. Zoiets maak je (meestal) maar een keer ik je leven mee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ga als het het weer goed is over een halfuurtje springen!!! :dans:

Maar het kan ook goed zijn dat het uitgesteld word omdat het weer vandaag niet goed is... :N

Als het doorgaat laat ik een filmpje maken en dat post ik dan wel hier ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gedaan in September.

Omdat ik in Nov. 16 wordt.

Het is echt vet.

Alleen ik was binnen 3 min beneden op 3 km.

Maar het is echt vet

Ik had ook tandemsprong gedaan.

Maar ik ben verliefd geworden dus ik ga volgend jaar lessen volgen

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ga als het het weer goed is over een halfuurtje springen!!! :dans:

Maar het kan ook goed zijn dat het uitgesteld word omdat het weer vandaag niet goed is... :N

Als het doorgaat laat ik een filmpje maken en dat post ik dan wel hier ;)

Nou breng je verslag! Ik wil nou echt wel weten hoe het bij jou gegaan is :puh:

Trouwens, hier vlakbij kun je ook parashute springen, ik denk dat ik ook eens ga informeren hoe duur het enz. kost.

Link to comment
Delen op andere websites

Woei, parachut springen staat bij mij hoog op de lijst van 'Dingen die ik nog een keertje in mijn leven wil doen'.

Het lijkt me een geweldige ervaring en het zal ook een enorme kick geven :D

Je hebt nog niet gepost hoe het gegaan is maar ik ben benieuwt.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben helemaal vergeten om het hier te postte... :puh:

Het is helaas niet doorgegaan vanwege het slechtte weer... :N Als de wind ook maar een beetje te hard is gaat het al meestal niet door.

En het was ook bewolkt en dat is natuurlijk niet mooi met het springen.

Nou is de voorspelling dat het de hele week door bewolkt blijft dus ik weet niet wanneer ik nou wel kan gaan springen ;)

Ik hoop dat het deze week kan maar ik vrees van niet.. Is wel jammer, want ik had me er echt op verheugd... :Y

Nou is de planning dat ik donderdag een nieuwe poging ga wagen dus ik hoop dat het weer dan een beetje meezit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben helemaal vergeten om het hier te postte... :puh:

Het is helaas niet doorgegaan vanwege het slechtte weer... :N Als de wind ook maar een beetje te hard is gaat het al meestal niet door.

En het was ook bewolkt en dat is natuurlijk niet mooi met het springen.

Nou is de voorspelling dat het de hele week door bewolkt blijft dus ik weet niet wanneer ik nou wel kan gaan springen ;)

Ik hoop dat het deze week kan maar ik vrees van niet.. Is wel jammer, want ik had me er echt op verheugd... :Y

Nou is de planning dat ik donderdag een nieuwe poging ga wagen dus ik hoop dat het weer dan een beetje meezit ;)

ja das jammer.

mijn oom heeft ooit ook gesprongen met slecht weer en hij zou landen op een speciaal plekje in rotterdam maar door de wind waren ze nat :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...