HolyGun Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 EEP! :U Dat lijkt me echt eng... Zo aan die vleugel hangen! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Ik ga het vast en zeker een keer doen.. Het lijkt me echt vet om Parachute springen! Dat filmpje in je beginpost is wel heel erg extreem Bewerkt: 13 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
2fast{0} Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Ruwie... Ik denk dat het een ervaring word dat je niet snel vergeet ( in goede zin ), Mijzelf lijkt het ook vet om het eens te doen, ik zal dit ooit wel eens gaan doen, ik ga namelijk de luchtmacht in. Maar ik hoop dat het een leuke ervaring word, al lijkt het mij fijner om de eerste keer aan iemand vast te zitten. zoals hier : Bewerkt: 13 oktober 2007 door 2fast{0} Reageren
Ruwie Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Ruwie... Ik denk dat het een ervaring word dat je niet snel vergeet ( in goede zin ), Mijzelf lijkt het ook vet om het eens te doen, ik zal dit ooit wel eens gaan doen, ik ga namelijk de luchtmacht in. Maar ik hoop dat het een leuke ervaring word, al lijkt het mij fijner om de eerste keer aan iemand vast te zitten. zoals hier : Maar ik ga ook niet zelf springen!!! Ik zit ook aan iemand vast.. Dat noemen ze een tandemsprong En er springt nog iemand mee dit de hele sprong op video vast legt. Leuk voor later Dat kostte wel 100 euro meer maar dat is het wel waar.. Zoiets maak je (meestal) maar een keer ik je leven mee Reageren
Wrieh Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Maar ik hoor hier van heel veel mensen dat ze heel graag parachute willen springen.. Maar waarom doen jullie dit dan niet gewoon? Ouders.... Trouwens Geniet van het uitzicht. Reageren
Ruwie Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Ja ik ga als het het weer goed is over een halfuurtje springen!!! Maar het kan ook goed zijn dat het uitgesteld word omdat het weer vandaag niet goed is... Als het doorgaat laat ik een filmpje maken en dat post ik dan wel hier Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik heb het gedaan in September. Omdat ik in Nov. 16 wordt. Het is echt vet. Alleen ik was binnen 3 min beneden op 3 km. Maar het is echt vet Ik had ook tandemsprong gedaan. Maar ik ben verliefd geworden dus ik ga volgend jaar lessen volgen Reageren
Wesley Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ja ik ga als het het weer goed is over een halfuurtje springen!!! Maar het kan ook goed zijn dat het uitgesteld word omdat het weer vandaag niet goed is... Als het doorgaat laat ik een filmpje maken en dat post ik dan wel hier Nou breng je verslag! Ik wil nou echt wel weten hoe het bij jou gegaan is Trouwens, hier vlakbij kun je ook parashute springen, ik denk dat ik ook eens ga informeren hoe duur het enz. kost. Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Woei, parachut springen staat bij mij hoog op de lijst van 'Dingen die ik nog een keertje in mijn leven wil doen'. Het lijkt me een geweldige ervaring en het zal ook een enorme kick geven Je hebt nog niet gepost hoe het gegaan is maar ik ben benieuwt. Greetz Reageren
Ruwie Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben helemaal vergeten om het hier te postte... Het is helaas niet doorgegaan vanwege het slechtte weer... Als de wind ook maar een beetje te hard is gaat het al meestal niet door. En het was ook bewolkt en dat is natuurlijk niet mooi met het springen. Nou is de voorspelling dat het de hele week door bewolkt blijft dus ik weet niet wanneer ik nou wel kan gaan springen Ik hoop dat het deze week kan maar ik vrees van niet.. Is wel jammer, want ik had me er echt op verheugd... Nou is de planning dat ik donderdag een nieuwe poging ga wagen dus ik hoop dat het weer dan een beetje meezit Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Sorry dat het zo lang duurde maar ik ben helemaal vergeten om het hier te postte... Het is helaas niet doorgegaan vanwege het slechtte weer... Als de wind ook maar een beetje te hard is gaat het al meestal niet door. En het was ook bewolkt en dat is natuurlijk niet mooi met het springen. Nou is de voorspelling dat het de hele week door bewolkt blijft dus ik weet niet wanneer ik nou wel kan gaan springen Ik hoop dat het deze week kan maar ik vrees van niet.. Is wel jammer, want ik had me er echt op verheugd... Nou is de planning dat ik donderdag een nieuwe poging ga wagen dus ik hoop dat het weer dan een beetje meezit ja das jammer. mijn oom heeft ooit ook gesprongen met slecht weer en hij zou landen op een speciaal plekje in rotterdam maar door de wind waren ze nat Reageren
Ruwie Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 en is die wel op de goede plek geland??? Reageren
Forever GTA Geplaatst: 27 mei 2008 Rapport Geplaatst: 27 mei 2008 Lijkt me leuk om te doen en wil het denk ik wel eens doen, maar ik zit met gaat het niet te snel want kan niet tegen snelheid. Ik>snelheid>buikvlinders>overgeven>eng. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.