Jump to content

trouwe fan


STASKO

Geef hier aan of jij altijd gta3 als beste gta zult beschouwen.  

118 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef hier aan of jij altijd gta3 als beste gta zult beschouwen.

    • 1 gta3 blijft mijn lievelingsspel,voor altijd!!!!(geef aan waarom)
      26
    • 2 gta3 gaat in e prullenbak!!!Er is niks meer an (geef aan waarom)
      5
    • 3 ik heb hem nooit gehad en hoef hem nu ook nie ( g,,a,waarom)
      1
    • 4 Vice city blijf ik voor altijd trouw. (geef aan waarom)
      18
    • 5 San Andreas blijf ik voor altijd trouw. (geef aan waarom)
      35
    • 6 anders,,,namelijk?? (geef reactie hieronder)
      53


Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    4

  • Tha Real G.

    4

  • STASKO

    3

  • Otis B

    3

Ik heb GTA3 nu ook net, alleen ik vind er niks aan. Die hoofdpersoon heeft niet eens een naam, zegt helemaal nooit wat en de graphics zijn nu ook niet denderend te noemen, veel te weinig auto's, wapens, missies en contactpersonen. Maar de rest gaat wel, een hele verbetering in vergelijking met GTA2. Of ik er trouw aan blijf, denk ik niet. Ik heb hem van m'n neefje geleend.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind gta3 het leukste omdat je het goed kan modden het is de eerste gta die ik de hele dag kan spele want die vorige werden na een uurtje al saai. Gta vc en sa heb ik wel al gedaan en zijn ook heel leuk omdat je er meer kan maar gta3 blijft mijn trouwe game :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb GTA III voor het eerst sinds lange tijd weer uit de kast gehaald. Ben weer verder gegaan met de missies daar waar ik op dat moment was; Espresso 2 go. Nadeel is dat ik helemaal vergeten ben hoe de eilanden in elkaar steken, alleen in Staunton Island weet ik nog redelijk de weg. Aan de andere kant is het ook wel weer apart om in een spel te verdwalen... Dat wordt nog wat met GTA SA... :lol:

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik Liberty City veel interessanter vind om doorheen te rijden dan Vice City. Heeft meer het stadsgevoel dat bij GTA hoort. Met een Cheetah op topsnelheid door de metrotunnel scheuren heeft ook wel iets. :) Het is alleen wel weer irritant dat het onmogelijk is om op je dooie akkertje door de stad te rijden; er word veel te veel op je geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb GTA III voor het eerst sinds lange tijd weer uit de kast gehaald. Ben weer verder gegaan met de missies daar waar ik op dat moment was; Espresso 2 go. Nadeel is dat ik helemaal vergeten ben hoe de eilanden in elkaar steken, alleen in Staunton Island weet ik nog redelijk de weg. Aan de andere kant is het ook wel weer apart om in een spel te verdwalen... Dat wordt nog wat met GTA SA... :lol:

Ik moet trouwens wel zeggen dat ik Liberty City veel interessanter vind om doorheen te rijden dan Vice City. Heeft meer het stadsgevoel dat bij GTA hoort. Met een Cheetah op topsnelheid door de metrotunnel scheuren heeft ook wel iets. :) Het is alleen wel weer irritant dat het onmogelijk is om op je dooie akkertje door de stad te rijden; er word veel te veel op je geschoten.

Ja, dat heb ik met GTA3 ook. Ik heb het nog nooit gedaan, nu doe ik het af en toe. Maar als ik het dan zonder radar ga spelen weet ik zeker dat ik er helemaal nooit kom. Ik ken geen één eiland. Het enige dat ik een beetje weet is hoe je van de 3 eilanden naar de andere aanliggende moet komen en waar het vliegveld is. Voor de rest niet. Als dat met SA nog een beetje erger is, verdwaal ik er zo ver in dat ik er nooit meer uitkom. In VC ben ik daarentegen nooit verdwaald, nog sterker, ik ben nu proberen het spel uit te spelen zónder radar, geldteller, health-armor teller en klok en wapenshowcase. Is best moeilijk, maar ik ken VC bijna als m'n eigen broekzak dus veel problemen zal het denk ik niet opleveren. Alleen bij missies dat je iemand moet achtervolgen en dat hij/zij een snelle auto heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA3 is het spel dat ervoor heeft gezorgd dat we nu een prachtige VC en SA hebben... Zonder deze basis hadden we nu top-view VC en SA gehad :)

ik denk ook dat Gta 3 andere games ook wat verder heeft geholpen, wat goed voor de business was er was na gta 3 duidelijk een hele verschuiving in de game wereld dankzij gta 3 hallaluja

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...