Jump to content

Vercetti Gang


Capodaano

Recommended Posts

Een vriend van mij heeft VC op de PC. Hij zei dat zijn gang allemaal wijven in bikini's waren ^_^

Kun je ze zelf dan ontwerpen?

Dan heeft hij of de code die hier boven werd genoemd gebruikt, of hij heeft met behulp van de IMG-Tool de models van de bodyguard met de models van die vrouwen omgewisseld. Voor meer info over de IMG-Tool kun je beter in de Modding sectie van het forum kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Ja dat is mogelijk maar die hoef je niet te ontwerpen. Waarschijnlijk heeft je vriend de cheat code CHICKSWITHGUNS gebruikt ;)

die code werkt niet bij mij

let wel op dat je precies zo typt: CHICKS WITH GUNS (zonder spaties)

als er dan geen bericht komt links-boven dan doet hij het niet,ikweet verder ook niet hoe dat dan komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt het vast en zeker over deze soort gang. Ik moet toegeven, dat deze screen niet van een Svenie Savegame komt. Toen ik voor iemand een Savegame moest voltooien, kwamen deze vrouwen meteen in mijn gezichtsveld. Dit wil dus zeggen, als de cheat CHICKS WITH GUNS werkt, je je spel niet mag opslaan, anders komt de normale Vercetti gang nooit meer terug.

Verder heb ik ooit eens gelezen over een cheat die bij de soundtrack van Emotion 98.3 zat. Deze cheat was 'erg' speciaal, en was er net zo eentje als CHICKS WITH GUNS, enkel werd er bij deze cheat de gang van de speler veranderd naar in bikini geklede vrouwen. Ik denk dus dat je deze cheat nodig hebt, om je vriend te evenaren. Normaal staat op deze site de soundtrack die je nodig hebt.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

ik had het wel eens maar ik weet niet of ik cheats had gebruikt

in iedergeval hebben die chiks veel betere geweren volgensmij m16/m60 een van de 2

er was eens een bewaker die op mijn meiden begon te schieten toen reed ik langs stapte uit en ik hoorde ka[pt hard geschiet (en neit van mij) dus dat vond ik wil chill

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het wel eens maar ik weet niet of ik cheats had gebruikt

in iedergeval hebben die chiks veel betere geweren volgensmij m16/m60 een van de 2

er was eens een bewaker die op mijn meiden begon te schieten toen reed ik langs stapte uit en ik hoorde ka[pt hard geschiet (en neit van mij) dus dat vond ik wil chill

Haha ja inderdaad!

Maar over die geweren, hoe verder je in het spel komt, hoe betere wapens ze krijgen! ;)

Echt relaxed..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die cheats voor de grap ook wel eens gebruikt, maar toen renden die sletten al weg voor de eerste de beste PIG agent, met alleen een pistool. Dat is waarom ik nog steeds liever de mannelijke gang heb. En je gang is wel handig na Keep Your Friends Close... of de 100% (ik weet het niet zeker), want dan kun je drie gangleden huren voor $2000, onbeperkte tijd. Best handig als je je bijvoorbeeld in Little Haiti bevind.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 11 maanden later...
Bij mij op de PC zijn het mannen met blauwe broek en blauw met geel gevlekte bloes.

En je hebt er niks aan, wat bij GTA:SA wel het geval is.

Ik heb er wel wat aan hoor. Bij mij hebben ze groene bloesjes aan, en ze schieten de Haïten voor me dood ;D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik gebruik die cheat niet die wijven helpen jou niet alleen als je guns nodig hebt

ik heb een speciaale savegame waar ik wel die cheat heb gedaan plus die cheat dat je candy suxxx bent wijven nemen vice city over XD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...