Jump to content

Vercetti Gang


Capodaano

Recommended Posts

Een vriend van mij heeft VC op de PC. Hij zei dat zijn gang allemaal wijven in bikini's waren ^_^

Kun je ze zelf dan ontwerpen?

Dit ken ik. Ik heb het een keer gezien op

www.thegtaplace.com Hier kan je hem downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij op de PC zijn het mannen met blauwe broek en blauw met geel gevlekte bloes.

En je hebt er niks aan, wat bij GTA:SA wel het geval is.

En JA , ik Weet dat dit een oud Bericht is :puh: Maar om er Even op Terug te Komen. (Voor de Mensen die het nu pas Lezen) :engel:

Als je op een Bepaald Percentage van je Game Bent , Krijg je 3 Gang Members Ter Beschikking Gesteld , Die Zullen Regelmatig in je Chill Lounge van je Vercetti Estate Te Vinden Zijn. Voor de Gang Members Verschijnt dan een Roze Markertje waar je in Moet Lopen zodat hun je Gaan Volgen , En Helpen Met het Schieten op Gangsters/Politie's die Op Jou Schieten. 8)

1270807659-660.png

Bij mij op de PC zijn het mannen met blauwe broek en blauw met geel gevlekte bloes.

En je hebt er niks aan, wat bij GTA:SA wel het geval is.

Ik heb er wel wat aan hoor. Bij mij hebben ze groene bloesjes aan, en ze schieten de Haïten voor me dood ;D

Hebben ze bij Jou Groene Bloesjes aan ? Je Bedoeld dan Zeker je Gang Members uit GTA San Andreas ? Die zijn idd Groen.

Maar Ik ken Alleen Geen Haïten in San Andreas , Dus ik neem aan dat je een Mod hebt voor je Gang Members in Vice City ? :7

1270807830-620.png

Als Voorbeeldjes heb ik Bij Beide even een Screenshot erbij Geplaatst. ;)

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...