Jump to content

ik zit vast in missie watervliegtuig


jojo

Recommended Posts

:huh: Wie wil mij helpen ?

Ik zit vast in de missie dildo dodo voor de pc

Ik gebruik de toetsen w d s a of de pijltjes

Het duurt vrij lang voordat het watewrvliegtuigje stijgt,

Als ik dan naar links of rechts wil.stort tie gelijk naar beneden

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt 2 keer hetzelfde topic opgestart, kan je beter niet doen, maar ik heb met het vliegtuig de volgende toetsen, vooruit W achteruit S links A rechts D stijgen L dalen P. Je moet eerst een flinke "aanloop" nemen, als het vliegtuigje dan in de lucht zit eerst nog een paar keer naar beneden en omhoog gaan, en dan pas heb je em volledig onder controle. Je kunt het best beginnen met de blauwe markering boven het "hok" van de Hell's Angels in de buurt, dan kan je in een keer het hele gebied doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het watervliegtuig eenmaal van de grond afhebt moet je ervoor zorgen dat je absoluut nooit tegen een gebouw aankom ofdat je op de grond kom te staan, dan is het absoluut onmogelijk om de missie nog verder af te maken behalve als je het tuig weer in het water heb. Doe rustig aan, je benzine is echt niet zomaar op. Trouwens weet er hier iemand wat er gebeurt als je met die missie je benzine opmaak?

Link to comment
Delen op andere websites

Doe rustig aan, je benzine is echt niet zomaar op. Trouwens weet er hier iemand wat er gebeurt als je met die missie je benzine opmaak?

Benzine opraken... :lol: Neeh, ik heb getest wanneer je bezine op wordt en je kan makkelijk de missie halen. De benzine wordt nooit op hoor. ;)

Nou stel dat je echt je benzine opraakt dan knal je gewoon tegen de grond. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je de missie gehaald hebt kan de benzine niet meer op, maar als je de missie aan het doen bent wel, zie de onderstaande screen maar. Maar spijkertje heb jij dat wel eens uitgeprobeerd om netzo lang door te blijven vliegen totdat de benzine op is, en dan vloog die tegen de grond?

post-4-1104792702.jpg

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Nadat je de missie gehaald hebt kan de benzine niet meer op, maar als je de missie aan het doen bent wel,  zie de onderstaande screen maar. Maar spijkertje heb jij dat wel eens uitgeprobeerd om netzo lang door te blijven vliegen totdat de benzine op is, en dan vloog die tegen de grond?

Dat is een soort tijd balkje. ;)

Als je zogenaamde tijd balkje in het midden zit dan moet je meer zogenaamde ballonnen dingen pakken dan gaat i weer vol worden.

Ja, ik heb het geprobeerd toen ik in die missie zat toen mijn FUEL op was stond er wel ''MISION FAILED!'' maar ik kon nog steeds door vliegen.

Bewerkt: door spijkertje
Link to comment
Delen op andere websites

Ook niet echt realistisch, ze hadden eigenlijk moeten doen dat het vliegtuig dan in de brand vloog ofdat je het gewoon niet meer kon besturen. Met zo'n skimmer kan je trouwens wel een mooie looping maken, echt best cool!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik heb zo'n MOD dat je hoger kan vliegen met de skimmer zo hoog als je wilt.

Dan kan je lekker over de kop gaan.

En ik kan springen van de skimmer.

Misschien als jojo die MOD gebruikt dat i dan voor de missie zal slagen.

Want met de MOD gaat de skimmer zelfs sneller vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een mod dat die verandert in een supersnelle straaljager van het amerikaanse leger. Die gaat heel hard en je kan er vanalleskanten loopings mee maken enz. Voor een screen moet je even kijken op Modding en dan op het topic ViceBuilder 1.3, daar staat er namelijk een screen van.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...