Jump to content

ik zit vast in missie watervliegtuig


jojo

Recommended Posts

Host je save game ergens..en stuur een PM naar mij met de link om het te downloaden...

Ik doe 'm wel voor je....

Meer mensen mogen dit ook doen, ik kan zo'n beetje elke missie doen behalve de laatste want dat is toch wel DE missie om zelf te doen!

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat 'ie het zelf moet doen, het is toch leuk als 'ie gewoon het zelf afmaakt? ;)

Jojo, is het gelukt? :rolleyes:

Jij vind dat :angry:

Maar ik niet:)

Dus als iemand hulp nodig heeft...stuur gerust een PM:D

LOL:P

Greetz B)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer duidelijk te maken dat het leuk is om het zelf te doen. :)

Het is opzicht heel makkelijk als 'ie oefent.

Na een tijdje kan die het.

Als je boos bent op mij... Dat snap ik niet, maar ik probeer uit te leggen dat het cool is dat je de missie zelf afmaakt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

In principe moet iedereen zelf weten hoe hij plezier aan zijn spel beleefd. Als iemand hulp nodig heeft bij een missie, laat hem dan. Daar doet hij ons toch geen kwaad mee? Ga 's na bij jezelf; hebben jullie allemaal de hidden packages op eigen houtje gevonden? Of toch maar wat extra hulp genoten van een packages-lijst..? Daar zeurt toch ook niemand over?

Ik wil de missie's ook het liefste zelf doen, en vind het leuk als anderen het ook zelf proberen te halen. Maar ik ga er niet op hameren dat ze het zelf moeten doen, omdat dat leuker is.

(niet op iemand persoonlijk gericht, om misverstanden te voorkomen)

Link to comment
Delen op andere websites

In principe moet iedereen zelf weten hoe hij plezier aan zijn spel beleefd. Als iemand hulp nodig heeft bij een missie, laat hem dan. Daar doet hij ons toch geen kwaad mee? Ga 's na bij jezelf; hebben jullie allemaal de hidden packages op eigen houtje gevonden? Of toch maar wat extra hulp genoten van een packages-lijst..? Daar zeurt toch ook niemand over?

Ik wil de missie's ook het liefste zelf doen, en vind het leuk als anderen het ook zelf proberen te halen. Maar ik ga er niet op hameren dat ze het zelf moeten doen, omdat dat leuker is.

(niet op iemand persoonlijk gericht, om misverstanden te voorkomen)

Niet om bijdehand te zijn hoor maar, ja ik heb het spel 100% in mijn eentje uit gespeeld geen maps ofzo :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar al dat gepraat over die knoppen helpt ook geen F*CK hoor...

Ik heb 'm al uitgespeeld voor 100% in me eentje...

Zonder hulp of wat dan ook...

En ik heb 't spel op PS2 XBox & PC...

Allemaal 100%!

Deze missie was toch wel de allermakkelijkste...!

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Niet om bijdehand te zijn hoor maar, ja ik heb het spel 100% in mijn eentje uit gespeeld geen maps ofzo :)

Het ging me erom dat iemand geheel zelf moet weten hoe hij een spel speelt en of hij hulp nodig heeft of niet (tenslotte; Als hulp niet nodig is, wat doen we dan met z'n allen op dit forum? :lol: ). Ik denk dat we elkaar wel snappen.

Ja maar al dat gepraat over die knoppen helpt ook geen F*CK hoor...

De topicstarter kon anders wat extra info over dalen en stijgen wel gebruiken. ;) En nee, deze missie was niet de makkelijkste. Meerdere mensen vinden het een behoorlijk pittige, en er zijn dan ook al behoorlijk wat vragen over gesteld op dit forum. Als jij hem makkelijk vond, prijs jezelf gelukkig, maar de missie blijft één van de moeilijkere.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

ik speel gta nu met een game pad super handig ge kunt da op veel plaatsen krijgen en soms voor minder dan 10 € :bonk:

ik ben het nu aant spelen trouwens

met mijn andere laptop (heb hem naast de andere gezet)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...