Jump to content

Wat weten we niet van Bush


Ruwie

Recommended Posts

Mania-92

Je laatste reactie leek mij meer een aanval op mij persoonlijk dan een redelijke reactie op mijn post ;) Daarom wil ik je vriendelijk vragen om met punten te komen waarmee je kan aangeven dat je het ergens niet mee eens bent.. en niet alles meteen afkraken ;)

Want waar heb ik bijvoorbeeld geschreven dat ze kinderen verbrandde?

Dat staat ergens in een van die bronnen van jou...

En mijn beargumentatie staat eronder... 1776 staat voor de onafhakelijkheids verklaring, geeft maar weer aan dat sommige mensen overal iets achter zoeken.

Het blijft maar giswerk of al die getalen ergens voor staan als ze al überhaupt ergens voor staan. Bush wordt hier afgeschilderd als een verschrikkelijk persoon omdat hij lid is van een of andere vereniging, het leuke is dat alleen niemand kan bewijzen dat die vereniging kwaad in de zin heeft. Er zullen best een paar mensen binnen die vereniging niet pluis zijn, maar er zijn ook priesters die alles "nemen" wat los en vast zit, en feyenoord hooligans die alles aan gort slaan, dat betekent toch niet dat kerkgangers of feyenoordfans dat ook doen, of dat de kerk bijv. een perverse vereniging is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    39

  • Mania-92

    14

  • Froop

    10

  • Piet-Herr

    8

Je hebt daar wel een punt, dat die Skulls&Bones misschien geen kwaad in de zin heeft, maar als het misschien Satan Aanbidders zijn lijkt het me wel logisch, toch?

Daar sla je de spijker op zijn kop. als het misschien Satan Aanbidders zijn. Dat is de conclusie die jullie trekken maar bewijs zie ik hier nergens alleen cowboy verhalen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het ergens in een van de bronnen staat dat kinderen levend verbrand worden heb je verkeerd ;)

En je argument: "ze doen toch niemand kwaad" is ook een beetje te optimistisch... vind ik persoonlijk ;)

Want als wij een wereldregering hebben betekent dat ook meteen dat Nederland een politiestaat wordt.. en ik hoef je denk ik niet uit te gaan leggen wat dan de gevolgen zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn de gevolgen dan...

Ik weet niet zo goed wat een politiestaat is

Een politiestaat is een land waar alles en iedereen gecontroleerd wordt.. Er hangen overal camera's en je computer word gecheckt zonder dat je het weet. Demonstraties worden streng verboden en verkiezingen ook. Een politiestaat is eigenlijk een modern woord voor dictatuur...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het ergens in een van de bronnen staat dat kinderen levend verbrand worden heb je verkeerd ;)

En je argument: "ze doen toch niemand kwaad" is ook een beetje te optimistisch... vind ik persoonlijk ;)

Want als wij een wereldregering hebben betekent dat ook meteen dat Nederland een politiestaat wordt.. en ik hoef je denk ik niet uit te gaan leggen wat dan de gevolgen zijn...

Wat een onzin. :bonk:

Ik zie de link tussen een wereldregering en een politiestaat niet? :?

En waarom er geen democratie zou zijn dan kan ik ook niet vatten? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het ergens in een van de bronnen staat dat kinderen levend verbrand worden heb je verkeerd ;)

En je argument: "ze doen toch niemand kwaad" is ook een beetje te optimistisch... vind ik persoonlijk ;)

Want als wij een wereldregering hebben betekent dat ook meteen dat Nederland een politiestaat wordt.. en ik hoef je denk ik niet uit te gaan leggen wat dan de gevolgen zijn...

Wat een onzin. :bonk:

Ik zie de link tussen een wereldregering en een politiestaat niet? :?

En waarom er geen democratie zou zijn dan kan ik ook niet vatten? :?

Omdat een democratie en een politiestaat niet samen kunnen.. Zoals je wel zult weten is een politiestaat een modern woord voor dictatuur.. en een dictatuur is juist het tegenovergestelde van een democratie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En over die documentaires gesproken.. Heb jij ze allemaal al bekeken??

Ik denk het niet.. Dat bewijst dus dat je hier al hebt geschreven met een voorgesproken mening..

Ja, zo kan ik ook iedere kritiek makkelijk van de hand doen. Je kunt er niet van uit gaan dat iedereen 3 uur aan beeldmateriaal gaan bekijken in elkaar gezet door de zoveelste complotdenker.

Eindelijk iemand die het snapt ;) en die niet meteen 3,5 beeldmateriaal naar de prullebak verwijst door simpelweg te zeggen "dit kan nooit".

Geloof wat je geloven wil mensen, maar denk eens aan al die machtige mensen die lid zijn van Skulls&Bones.. Dit is toch zorgwekkend? Honderden machtige mensen over de hele wereld die meedoen aan bizarre rituelen en handgebaren naar elkaar maken?

En 1 keer per jaar bij elkaar komen bij het hoofdkwartier van Skulls&bones "de tombe". Hier een foto van de tombe:

http://achtergeslotendeuren.punt.nl/upload/yaletomb.jpg

Het baart me inderdaad erg veel zorgen dat machthebbenden meedoen aan rituelen en 'handgebaren' maken. Is dat nou echt de hele reden van dit alles? :7

Sowieso zie ik niet in waarom er nu ineens een wereldregering zou zijn, vooral omdat het gewoon niet helemaal matcht met de werkelijkheid. Vandaar zeker ook dat alle regeringsleiders het altijd met elkaar eens zijn? Of hebben ze dat soms afgesproken om het niet te laten opvallen?

Want als wij een wereldregering hebben betekent dat ook meteen dat Nederland een politiestaat wordt.. en ik hoef je denk ik niet uit te gaan leggen wat dan de gevolgen zijn...

Wacht even, daar mis ik een schakel. Waarom precies wordt Nederland een politiestaat als er, puur hypothetisch, een wereldregering is?

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk gaat een dictatuur en een democratie niet samen maar waarom moet een wereldregering per definitie een dictatuur zijn? :?

Ik zie niet in waarom een democratische wereldregering niet zou werken...

haha :puh: uuhm misschien omdat er dan geen verschillende landen meer zijn en de economie dus alleen gebaseerd is op de wereld regering?

Link to comment
Delen op andere websites

Waar heb ik ooit gezegd dat alle regeringsleiders lid zijn van Skulls&Bones? :7

Misschien doe je er verstandig aan om eerst alle reacties te lezen en dan pas een oordeel vormen ;)

Misschien doe jij er goed aan om gewoon inhoudelijk op m'n post in te gaan in plaats van zomaar wat te zeggen. Wat je zegt sluit niet echt aan op wat ik zei, aangezien ik dat nergens suggereerde.

Natuurlijk gaat een dictatuur en een democratie niet samen maar waarom moet een wereldregering per definitie een dictatuur zijn? :?

Ik zie niet in waarom een democratische wereldregering niet zou werken...

haha :puh: uuhm misschien omdat er dan geen verschillende landen meer zijn en de economie dus alleen gebaseerd is op de wereld regering?

Onzin. Nou ben ik geen econoom, maar een economie kan prima binnen één land draaien, dus wat zou het probleem zijn van, zoals jij dat zegt, één heel groot land? Volgens mij ben je nu 'argumenten' aan het verzinnen om een ondoordachte mening te verdedigen, in plaat van dat je een mening hebt gevormd aan de hand van goede argumenten.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Luister eens.. Ik heb dit topic gemaakt om de mensen te laten inzien dat Bush meer is dan een stomme idioot uit Texas.. hij is ook een gevaarlijke man.. vervolgens krijg ik bij elke reactie die ik plaats een aanval te voorduren.. dit is niet meer discusieren maar domineren ;) Je hebt nou duidelijk laten zien dat je het niet met mij eens bent en dat respecteer ik ;) Maar val me alsjeblieft niet de heletijd aan om een reactie die ik plaats want dat word knap vervelend ;) Ik ga nou naar bed en als ik s'morgens wakker word en ik kijk op dit topic dan hoop ik niet dat ik weer aangevallen ben op de woorden die ik nou plaats.... ;)

(dit is geen laffe uitvlucht maar een besluit dat jij ook zal moeten nemen...) Ik weet waar de grens is en die heb ik nou bereikt..

Link to comment
Delen op andere websites

Luister eens.. Ik heb dit topic gemaakt om de mensen te laten inzien dat Bush meer is dan een stomme idioot uit Texas.. hij is ook een gevaarlijke man.. vervolgens krijg ik bij elke reactie die ik plaats een aanval te voorduren.. dit is niet meer discusieren maar domineren ;) Je hebt nou duidelijk laten zien dat je het niet met mij eens bent en dat respecteer ik ;) Maar val me alsjeblieft niet de heletijd aan om een reactie die ik plaats want dat word knap vervelend ;) Ik ga nou naar bed en als ik s'morgens wakker word en ik kijk op dit topic dan hoop ik niet dat ik weer aangevallen ben op de woorden die ik nou plaats.... ;)

(dit is geen laffe uitvlucht maar een besluit dat jij ook zal moeten nemen...) Ik weet waar de grens is en die heb ik nou bereikt..

Het zijn geen persoonlijke aanvallen, we halen je argumenten gewoon onderuit. Als wij ze niet onderuit halen kunnen mensen ze zomaar eens voor waar aannemen terwijl ze geen tegenargumenten hebben gehoord.. Domineren lijkt mij juist mensen een gedachte opdringen zonder dat ze tegenargumenten krijgen te horen, als wij hier geen tegenargumenten mogen geven van jou, lijk jij mij degene die domineert..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...