Jump to content

Wat weten we niet van Bush


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    39

  • Mania-92

    14

  • Froop

    10

  • Piet-Herr

    8

Of dat alle regeringsleiders bij Skulls&Bones horen?

Wie suggereerde dat jij dat zei?

Ook schrijf je dat jouw een wereldregering eigenlijk wel een goed idee lijkt.. Volgens jouw kan de economie ook prima draaien in een land...

Maar je hebt aan een ding niet gedacht.. handel ;)

Onze (maar ook die van alle andere landen) hele economie is gebasseerd op handel. Zonder handel ook geen economie.

Wat zal de euro bijvoorbeeld nog waard zijn als de inflatie van alle koersen op een lijn ligt?

Of hoe kunnen landen nog geld verdienen met producten te fabriceren en exporteren?

En hoe kan het midden oosten en afrika dan nog geld verdienen aan de olie?

Als geen een land hun eigengemaakte of natuurlijke producten aan een ander land kan verkopen dan zal de hele economie kelderen.

Concurentie is bijvoorbeeld belangrijk voor grote bedrijven.. Zo moeten ze vooruitgang blijven boeken en steeds weer nieuwe dingen verzinnen....

Binnen één land kan er prima handel zijn, waarom dan ineens niet als dat ene land wat groter is? Handel hoeft niet per se op tussen landen te gaan hoor, handel kan net zo goed tussen gebieden, steden of andere bedrijven zijn. Of wilde je zeggen dat een schaduwregering meteen wordt gevolgd door wereldwijd communisme?

Als er maar een wereldregering is zou dit alles veranderen. En bovendien.. Ik heb nergens gezegd dat er maar een regering komt. Ik had het over een schaduwregering.. Onze toekomstige minister-presidenten zullen slechts patrioretten zijn van de echte geheime regering..

Komt op hetzelfde neer, wat is volgens jou dan precies het verschil tussen een schaduwregering die de controle heeft over de rest van de regeringen en een openlijke wereldregering? Uiteindelijk komt het er op neer dat één groepje mensen de wereld bestuurt.

En dacht je nou echt dat als er een schaduwregering komt en ons land (en alle andere landen) in een politiestaat veranderen dat er dan toch nog democratie mogelijk is? Een politiestaat wil zeggen: Totale controle.. En daarmee bedoelen ze ook echt totale controle..

Je computer word in de gaten gehouden en je mails worden gechekt.

Overal waar je komt hangen camera's.

Bij elke overtreding die je begaat worden al je gegevens nagetrokken en hebben ze het recht om zonder toestemming van de rechter de telefoon af te tappen en camera's in je huis op te hangen. En zo zijn er nog veel meer dingen die gaan gebeuren als ons land een politiestaat word...

Waarom moet Nederland meteen een politiestaat worden als er, puur hypothetisch, een wereldregering, sorry, schaduwregering komt?

Ik weet dat je dit alles volslagen onzin vind maar voor dit soort mensen waarschuwt Alex Jones ook in zijn documentaires ;)

Als je als ongelovige bent geboren kan heel de wereld veranderen, zonder dat jij het in de gaten hebt.... ;)

Als je als complotdenker bent geboren kan heel de wereld je lief aankijken, terwijl jij denkt dat ze een moord op je aan het beramen zijn. Ik bedoel maar, je hoeft niet overal iets achter te zien.

Ik wil best hier een gezonde discussie houden maar laten we het wel leuk houden ;)

Ik proef op dit moment iets van een vijandelijke sfeer tegenover mij.. Niet dat ik hier moeilijk over ga doen, maar als je lichtgeraakt bent moet je hier ook niet postte.. Want dan weet je dat je een reactie terug krijgt ;)

Luister eens.. Ik heb dit topic gemaakt om de mensen te laten inzien dat Bush meer is dan een stomme idioot uit Texas.. hij is ook een gevaarlijke man.. vervolgens krijg ik bij elke reactie die ik plaats een aanval te voorduren.. dit is niet meer discusieren maar domineren ;) Je hebt nou duidelijk laten zien dat je het niet met mij eens bent en dat respecteer ik ;) Maar val me alsjeblieft niet de heletijd aan om een reactie die ik plaats want dat word knap vervelend ;) Ik ga nou naar bed en als ik s'morgens wakker word en ik kijk op dit topic dan hoop ik niet dat ik weer aangevallen ben op de woorden die ik nou plaats.... ;)

(dit is geen laffe uitvlucht maar een besluit dat jij ook zal moeten nemen...) Ik weet waar de grens is en die heb ik nou bereikt..

Wie was hier ook al weer licht geraakt?

Omdat een wereldregering deels gericht is op het communisme.. Bij het comunisme gaat het ook om de controle...

Maar ik heb nergens geschreven dat er maar een wereldregering komt!! dus draai mijn verhaal alsjeblieft niet om ;)

En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen??

Je geloof toch niet echt dat Bush naar communisme streeft? :7 Alsjeblieft zeg, zorg dat je je geschiedenis kent.

En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen??

En jij hebt nog steeds niet gereageerd op mijn berichten?? ;) ;) ;) ;)

Waar heb ik dan geschreven dat er een wereldregering is???? ;)

Wie heeft gesuggereerd dat jij dat zei???? ;) ;););)

Link to comment
Delen op andere websites

Mania het lijkt net dat je Bush zo'n fijne gozer vind :puh: , ik vind het een mongool. :sigaar: Ik geloof wel dat hij er achter zit Ruwie , binlade bestaat geen eens man. Die video's zijn allemaal vals. :klap:

Ik denk niet echt dat je het meent, aangezien ik je langer dan vandaag ken :sigaar:, maar hoe kom je erbij dat Bin Laden niet bestaat? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je het even voor me quoten? Ik kan het namelijk niet vinden. En als je toch bezig bent, beantwoord dan meteen de andere helft van m'n vragen, waarvan het antwoord nog niét in dit topic staat.

Als je de vragen nog eens netjes voor me op een rijtje zet wil ik ze graag beantwoorden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het staat allemaal vrij beknopt in dit bericht van me, hoe moeilijk is het om daar gewoon inhoudelijk op te reageren? Je blijft maar draaien, ongelooflijk :7

Als je ze nog eens op een rijtje zet is het veel overzichtelijker... ook voor de lezers ;) Ik beloof je dat ik antwoord zal geven dus je hoeft niet bang te zijn dat ik "blijf draaien" :7 ....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal maar de vrijheid nemen je namens de lezers te zeggen dat alles prima overzichtelijk was geweest als jij je laatste drie berichten gewoon ontopic had gehouden in plaats van overal om heen te draaien, sjonge jonge, hè. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Wie suggereerde dat jij zei dat alle regeringsleiders bij Skull & Bones horen?
  • Wat is het verschil tussen een wereldregering en je schaduwregering? Het komt op hetzelfde neer, namelijk macht over de wereld bij hetzelfde kleine groepje mensen.
  • Waarom mondt een schaduwregering uit in wereldwijde invoering van het communisme?
  • Waarom zou Bush het communisme willen invoeren? Ben je vergeten dat Amerika tijdens de Koude Oorlog doodsbang was voor dit stelsel?
  • Waarom wordt Nederland een politiestaat als er, puur hypothetisch, een schaduwregering komt?
  • Waarom is het zo zorgwekkend dat een groep machthebbers meedoet aan rituelen en 'handgebaren' maken?
  • Waarom kostte het drie berichten voordat je in wil gaan op wat ik zei?

Link to comment
Delen op andere websites

Excuses Piet-Herr ik had je laatste reactie over het hoofd gezien..

Hier mijn antwoorden:

·Wie suggereerde dat jij zei dat alle regeringsleiders bij Skull & Bones horen?

Dit kan ik heel duidelijk antwoorden: Mania-92.

·Wat is het verschil tussen een wereldregering en je schaduwregering? Het komt op hetzelfde neer, namelijk macht over de wereld bij hetzelfde kleine groepje mensen.

Een wereldregering is denk ik niet het gepaste antwoord van mij. Ik bedoelde hiermee: een groep invloedrijke mensen die achter de schermen de touwtjes in handen heeft.. Daarmee heb ik me inderdaad verward met wereldregering.. ;)

·Waarom mondt een schaduwregering uit in wereldwijde invoering van het communisme?

Een schaduwregering zou het einde van onze vrijheid betekenen. Dat betekent dus een politiestaat.. Nergens heb ik in vorige post naar mijn weten het woord communisme in de mond genomen... Als dit verkeerd is hoor ik het ook graag en zal ik de vraag alsnog beantwoorden..

·Waarom zou Bush het communisme willen invoeren? Ben je vergeten dat Amerika tijdens de Koude Oorlog doodsbang was voor dit stelsel?

Ook deze vraag laat ik even open totdat mij is verteld waar ik het woord "communisme" heb gebruikt.

·Waarom wordt Nederland een politiestaat als er, puur hypothetisch, een schaduwregering komt?

Zoals ik al een eerder heb verteld wil een schaduwregering de totale macht hebben maar toch onzichtbaar blijven voor de minigte. Dit probeert men te bereiken door patrioretten als Bush of Blair in te zetten. Deze mensen doen lijken alsof ze de baas zijn maar achter de schermen word ze precies vertelt wat ze moeten doen en zeggen. Als de menigte bijv. door middel van internet erachter komt eisen ze duidelijkheid. Dit gebeurt ook in Amerika waar elk jaar tienduizende mensen de straat opgaan om te protesteren.. ze doen dit omdat ze denken dat hun de waarheid rond 11 september achterhoudt. Tegenwoordig geloofd meer dan 60% dat de regering met de aanslagen te maken had of op zijn minst er vanaf wist.

In nederland zullen de gevolgen dan ook niet langer op zich laten wachten.. Demonstraties worden verboden, camera's komen overal te hangen (wat nu al grotedeels gebeurt aangezien er vanaf volgend jaar op alle grote openbare plekken camera's komen te hangen), je zult je kortom nergens meer veilig voelen en continu bang zijn om iets "in de ogen van de nieuwe regering" verkeerds te doen.. Dit KAN wijzen op het communisme waar dit gevoel ook heerstte.

·Waarom is het zo zorgwekkend dat een groep machthebbers meedoet aan rituelen en 'handgebaren' maken?

Ook dit kan ik naar behoren beantwoorden. Als onze regeringsleiders aan zulke praktijken meedoen en bijv. een nep excucutie van een zwarte jongen bijwonen hoe moeten ze dan wetten tegen rasisme nastreven? Zulke mensen kunnen een land toch niet leiden?

·Waarom kostte het drie berichten voordat je in wil gaan op wat ik zei?

Omdat ik de vragen (zoals nu gebeurd is) duidelijk op een rijtje wilde hebben zodat ik ze makkelijk en overzichtelijk kan beantwoorden. Deze vragen kan ik ook met een tegenvraag beantwoorden. Waarom duurde het drie posten voordat jij doorhad dat ik de vragen netjes op een rijtje wilde?

Ik hoop dat ik zo de vragen naar behoren heb kunnen beantwoorden. De vragen die ik moest oplaten zal ik invullen nadat mij is vertelt waar ik over communisme heb gesproken.

Bewerkt: door Ruwie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg dit nog een keer.. Kom met argumenten of vragen bij mij en ik zal ze proberen te beantwoorden... ;)

Maar ga nou niet lopen te zeiken terwijl je er eerst totaal niet bij betrokken bent geweest....

Op deze manier breng je echt geen positieve bijdrage aan dit topic... ;)

Antwoord nou eens een keer, lafaard. :7 Kom je zeiken met je betrokkenheid. :7 Iedereen mag jouw mening aanvallen omdat zij er anders over denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg dit nog een keer.. Kom met argumenten of vragen bij mij en ik zal ze proberen te beantwoorden... ;)

Maar ga nou niet lopen te zeiken terwijl je er eerst totaal niet bij betrokken bent geweest....

Op deze manier breng je echt geen positieve bijdrage aan dit topic... ;)

Antwoord nou eens een keer, lafaard. :7 Kom je zeiken met je betrokkenheid. :7 Iedereen mag jouw mening aanvallen omdat zij er anders over denken.

Ik heb de vragen beantwoord. maar als jij hieraan wilt deelnemen wil ik ook gerust jouw argumenten horen? Maar het enige wat je tot nu hebt gepost is dat ik een "lafaard" ben en dat ik niet antwoord ;) Ik hoop wel dat we het normaal kunnen houden.

Ik zie dit nog steeds als een leuke discussie, en niet als een uit de hand gelopen discussie. Want dit kan anders uitlopen tot ruzie en daar heeft niemand zin in denk ik.. ;)

>>> Door Mania-92: Check me modtag in je vorige bericht...

Eerst zeuren dat alle vragen op een rijtje moeten komen te staan en dan zeggen dat ze al beantwoord zijn, nou dan zou ik jou antwoorden ook weleens gequote willen zien? Beantwoord die vragen gewoon en draai er niet omheen, je hebt geluk dat je toenstraks al bezig was met dit bericht te maken... (toen ik mijn modtag plaatste)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mania het lijkt net dat je Bush zo'n fijne gozer vind :puh: , ik vind het een mongool. :sigaar: Ik geloof wel dat hij er achter zit Ruwie , binlade bestaat geen eens man. Die video's zijn allemaal vals. :klap:

Ik denk niet echt dat je het meent, aangezien ik je langer dan vandaag ken :sigaar:, maar hoe kom je erbij dat Bin Laden niet bestaat? :7

Lol inderdaad xD We kennen Henkie langer dan vandaag :puh:

Ik denk wel dat Bin Laden bestaat, maar hij laat gewoon niet véél van zich horen.

Wat betreft George W. Bush, ik vind dat President Bush totaal niet aan de oorlog moest beginnen in Irak.

Hij lijkt me echt een harde zielige persoon, die alleen maar oorlog wilt, dat is mijn mening, en ik houd het nog netjes ^_^

Wesley :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg dit nog een keer.. Kom met argumenten of vragen bij mij en ik zal ze proberen te beantwoorden... ;)

Maar ga nou niet lopen te zeiken terwijl je er eerst totaal niet bij betrokken bent geweest....

Op deze manier breng je echt geen positieve bijdrage aan dit topic... ;)

Antwoord nou eens een keer, lafaard. :7 Kom je zeiken met je betrokkenheid. :7 Iedereen mag jouw mening aanvallen omdat zij er anders over denken.

Ik heb de vragen beantwoord. maar als jij hieraan wilt deelnemen wil ik ook gerust jouw argumenten horen? Maar het enige wat je tot nu hebt gepost is dat ik een "lafaard" ben en dat ik niet antwoord ;) Ik hoop wel dat we het normaal kunnen houden.

Ik zie dit nog steeds als een leuke discussie, en niet als een uit de hand gelopen discussie. Want dit kan anders uitlopen tot ruzie en daar heeft niemand zin in denk ik.. ;)

Ik verwijs je door naar pagina 3 van dit onderwerp. Als er niets aan je ogen of je browser mankeert zal je zien dat ik toch wel wat meer heb gepost voordat ik je lafaard noemde. Overigens mankeert er wel wat aan je als je de vragen uit de eerste post van P-H niet eens kan vinden. Elk persoon met een redelijk verstand kan die vragen er uit pikken. Begrijpend lezen noemen we dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...