Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Je weet van geen ophouden dus ik voel me verplicht om toch te reageren op jouw reactie. Je wilt argumenten? Dan krijg je ze Je hebt bovendien nog steeds niet gezegd waar ik heb beschreven dat ze kinderen verbranden? Of dat alle regeringsleiders bij Skulls&Bones horen? Ook schrijf je dat jouw een wereldregering eigenlijk wel een goed idee lijkt.. Volgens jouw kan de economie ook prima draaien in een land... Maar je hebt aan een ding niet gedacht.. handel Onze (maar ook die van alle andere landen) hele economie is gebasseerd op handel. Zonder handel ook geen economie. Wat zal de euro bijvoorbeeld nog waard zijn als de inflatie van alle koersen op een lijn ligt? Of hoe kunnen landen nog geld verdienen met producten te fabriceren en exporteren? En hoe kan het midden oosten en afrika dan nog geld verdienen aan de olie? Als geen een land hun eigengemaakte of natuurlijke producten aan een ander land kan verkopen dan zal de hele economie kelderen. Concurentie is bijvoorbeeld belangrijk voor grote bedrijven.. Zo moeten ze vooruitgang blijven boeken en steeds weer nieuwe dingen verzinnen.... Als er maar een wereldregering is zou dit alles veranderen En bovendien.. Ik heb nergens gezegd dat er maar een regering komt Ik had het over een schaduwregering.. Onze toekomstige minister-presidenten zullen slechts patrioretten zijn van de echte geheime regering.. En dacht je nou echt dat als er een schaduwregering komt en ons land (en alle andere landen) in een politiestaat veranderen dat er dan toch nog democratie mogelijk is? Een politiestaat wil zeggen: Totale controle.. En daarmee bedoelen ze ook echt totale controle.. Je computer word in de gaten gehouden en je mails worden gechekt. Overal waar je komt hangen camera's. Bij elke overtreding die je begaat worden al je gegevens nagetrokken en hebben ze het recht om zonder toestemming van de rechter de telefoon af te tappen en camera's in je huis op te hangen. En zo zijn er nog veel meer dingen die gaan gebeuren als ons land een politiestaat word... Ik weet dat je dit alles volslagen onzin vind maar voor dit soort mensen waarschuwt Alex Jones ook in zijn documentaires Als je als ongelovige bent geboren kan heel de wereld veranderen, zonder dat jij het in de gaten hebt.... Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 (bewerkt) excuses voor dubbel post. Bewerkt: 27 oktober 2007 door Ruwie Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Je weet van geen ophouden dus ik voel me verplicht om toch te reageren op jouw reactie.Je wilt argumenten? Dan krijg je ze Je hebt bovendien nog steeds niet gezegd waar ik heb beschreven dat ze kinderen verbranden? Of dat alle regeringsleiders bij Skulls&Bones horen? Ook schrijf je dat jouw een wereldregering eigenlijk wel een goed idee lijkt.. Volgens jouw kan de economie ook prima draaien in een land... Maar je hebt aan een ding niet gedacht.. handel Onze (maar ook die van alle andere landen) hele economie is gebasseerd op handel. Zonder handel ook geen economie. Wat zal de euro bijvoorbeeld nog waard zijn als de inflatie van alle koersen op een lijn ligt? Of hoe kunnen landen nog geld verdienen met producten te fabriceren en exporteren? En hoe kan het midden oosten en afrika dan nog geld verdienen aan de olie? Als geen een land hun eigengemaakte of natuurlijke producten aan een ander land kan verkopen dan zal de hele economie kelderen. Concurentie is bijvoorbeeld belangrijk voor grote bedrijven.. Zo moeten ze vooruitgang blijven boeken en steeds weer nieuwe dingen verzinnen.... Als er maar een wereldregering is zou dit alles veranderen En bovendien.. Ik heb nergens gezegd dat er maar een regering komt Ik had het over een schaduwregering.. Onze toekomstige minister-presidenten zullen slechts patrioretten zijn van de echte geheime regering.. En dacht je nou echt dat als er een schaduwregering komt en ons land (en alle andere landen) in een politiestaat veranderen dat er dan toch nog democratie mogelijk is? Een politiestaat wil zeggen: Totale controle.. En daarmee bedoelen ze ook echt totale controle.. Je computer word in de gaten gehouden en je mails worden gechekt. Overal waar je komt hangen camera's. Bij elke overtreding die je begaat worden al je gegevens nagetrokken en hebben ze het recht om zonder toestemming van de rechter de telefoon af te tappen en camera's in je huis op te hangen. En zo zijn er nog veel meer dingen die gaan gebeuren als ons land een politiestaat word... Ik weet dat je dit alles volslagen onzin vind maar voor dit soort mensen waarschuwt Alex Jones ook in zijn documentaires Als je als ongelovige bent geboren kan heel de wereld veranderen, zonder dat jij het in de gaten hebt.... Ik zeg niet dat je argumenten moet geven maar je moet niet gaan huilen als wij jou argumenten onderuit halen of tegenargumenten geven... Maar je argumenten over handel zijn onbegrijpelijk... Je kunt dan toch nog steeds handelen? Voorbeeldje: Shell heeft een olieplatform in Irak, ze verkopen die olie aan het nederlandse bedrijf Hans Worst. Nu als er (puur hypotetisch) een wereldregering zou zijn, shell heeft in olieplatform in wereldregeringland, ze verkopen die olie aan het wereldregeringlandse bedrijf Hans Worst. Zie jij enig verschil, ze maken net zoveel winst/verlies, als internationale handel, nationale handel word verander dat toch niets aan de economie, een bedrijf blijft gewoon dezelfde prijzen hanteren en hetzelfde verkopen... De economie zou gewoon in stand kunnen blijven.. Nu over je "politiestaat", je hoeft me echt niet uit te gaan leggen dat een politiestaat slecht is.. Alleen waarom is een wereldregering per definitie een politiestaat? Een wereldregering kan net zo goed een democratie zijn... Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ongeloofelijk... je houdt wel vol he... Je voorbeeldje van Shell en Hansworst bedrijf is belachelijk.. Dacht je echt dat je daar mijn complete verhaal mee in de prullebak kon gooien? Als er een wereldregering komt dan BESTAAN er geen bedrijven meer want alles valt onder de macht van die wereldregering... De handel houdt dus gewoon op.. Er bestaat dan geen hansworst bedrijf of Shell meer want de regering neemt dan alles over.. Bedrijven vallen uiteindelijk ook gewoon onder de regering Je probeerde het teminste... Reageren
Froop Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ongeloofelijk... je houdt wel vol he... Je voorbeeldje van Shell en Hansworst bedrijf is belachelijk.. Dacht je echt dat je daar mijn complete verhaal mee in de prullebak kon gooien? Als er een wereldregering komt dan BESTAAN er geen bedrijven meer want alles valt onder de macht van die wereldregering... De handel houdt dus gewoon op.. Er bestaat dan geen hansworst bedrijf of Shell meer want de regering neemt dan alles over.. Bedrijven vallen uiteindelijk ook gewoon onder de regering Je probeerde het teminste... Jij probeert het tenminste.. Jij gaat er van uit dat de wereld onder invloed van een wereldregering meteen een communisme wordt. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ongeloofelijk... je houdt wel vol he... Je voorbeeldje van Shell en Hansworst bedrijf is belachelijk.. Dacht je echt dat je daar mijn complete verhaal mee in de prullebak kon gooien? Als er een wereldregering komt dan BESTAAN er geen bedrijven meer want alles valt onder de macht van die wereldregering... De handel houdt dus gewoon op.. Er bestaat dan geen hansworst bedrijf of Shell meer want de regering neemt dan alles over.. Bedrijven vallen uiteindelijk ook gewoon onder de regering Je probeerde het teminste... Uhm hoezo zou een eventueel wereldregering het communisme volgen? Alle grote landen van de wereld zijn over het algemeen kapitalistisch ingesteld, mochten zij onder een vlag verder gaan mag je gewoon aannemen dat zij het kapitalisme volgen niet het communisme, ik vraag me echt af waarom jij denkt dat een eventuele wereldregering communistisch zou zijn? Bijna ieder land is tegenwoordig kapitalistisch, waarom zouden ze ineens overstappen naar het communisme? Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Omdat een wereldregering deels gericht is op het communisme.. Bij het comunisme gaat het ook om de controle... Maar ik heb nergens geschreven dat er maar een wereldregering komt!! dus draai mijn verhaal alsjeblieft niet om En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen?? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Mania het lijkt net dat je Bush zo'n fijne gozer vind , ik vind het een mongool. Ik geloof wel dat hij er achter zit Ruwie , binlade bestaat geen eens man. Die video's zijn allemaal vals. Reageren
Froop Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Omdat een wereldregering deels gericht is op het communisme.. Bij het comunisme gaat het ook om de controle...Maar ik heb nergens geschreven dat er maar een wereldregering komt!! dus draai mijn verhaal alsjeblieft niet om En je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vragen?? En jij draait om onze antwoorden heen.Communisme is een klasseloze maatschappijvorm met een economisch systeem gebaseerd op gemeenschappelijk eigendom van productiemiddelen. Als jij niet eens weet wat communisme inhoudt zou je ook niet kunnen beoordelen waar een eventuele wereldregering op gericht zou zijn. Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Mania het lijkt net dat je Bush zo'n fijne gozer vind , ik vind het een mongool. Ik geloof wel dat hij er achter zit Ruwie , binlade bestaat geen eens man. Die video's zijn allemaal vals. DenkaanHenk, over welke video's heb je het?? Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ruwie, als je al jouw posts hardop voorleest en er wat opruiende plaatjes met tanks en hakenkruizen bij zet, kun je je eigen Alex Jones-documentaire maken. Je springt net als hij van de hak op de tak, van Skulls and Bones naar een wereldregering, van Bush naar het communisme, en als we niet oppassen leven we morgen in een politiestaat. Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ruwie, als je al jouw posts hardop voorleest en er wat opruiende plaatjes met tanks en hakenkruizen bij zet, kun je je eigen Alex Jones-documentaire maken. Je springt net als hij van de hak op de tak, van Skulls and Bones naar een wereldregering, van Bush naar het communisme, en als we niet oppassen leven we morgen in een politiestaat. Ja sorry.. de waarheid is hard Maar je hoeft me niet te geloven.. Als je door wil gaan met je leventje en bij elk probleem de andere kant op wil kijken mag dat ook hoor Reageren
Froop Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ruwie, als je al jouw posts hardop voorleest en er wat opruiende plaatjes met tanks en hakenkruizen bij zet, kun je je eigen Alex Jones-documentaire maken. Je springt net als hij van de hak op de tak, van Skulls and Bones naar een wereldregering, van Bush naar het communisme, en als we niet oppassen leven we morgen in een politiestaat. Ja sorry.. de waarheid is hard Maar je hoeft me niet te geloven.. Als je door wil gaan met je leventje en bij elk probleem de andere kant op wil kijken mag dat ook hoor Voor jou inderdaad. Als jij wordt tegengesproken met goed beargumenteerde reacties begin je over iets anders. Bijvoorbeeld je vorige post. Reageren
Ruwie Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Kom dan eens met goede tegenargumenten.. En lees de beginpost eens goed door Daarin staat nergens dat Skulls&bones kinderen verbrandt en ook al niet dat alle regeringsleiders lid zijn Ook heb ik daar nergens geschreven dat er een wereldregering komt. Dat is er in de loop van de tijd ingeslopen... Ik wil best hier een gezonde discussie houden maar laten we het wel leuk houden Ik proef op dit moment iets van een vijandelijke sfeer tegenover mij.. Niet dat ik hier moeilijk over ga doen, maar als je lichtgeraakt bent moet je hier ook niet postte.. Want dan weet je dat je een reactie terug krijgt Reageren
Froop Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Kom dan eens met goede tegenargumenten..En lees de beginpost eens goed door Daarin staat nergens dat Skulls&bones kinderen verbrandt en ook al niet dat alle regeringsleiders lid zijn Ook heb ik daar nergens geschreven dat er een wereldregering komt. Dat is er in de loop van de tijd ingeslopen... Ik wil best hier een gezonde discussie houden maar laten we het wel leuk houden Ik proef op dit moment iets van een vijandelijke sfeer tegenover mij.. Niet dat ik hier moeilijk over ga doen, maar als je lichtgeraakt bent moet je hier ook niet postte.. Want dan weet je dat je een reactie terug krijgt Er wordt ook nergens geschreven dat er een wereldregering komt. Jij zegt daar iets over, wij spreken dat tegen. Als jij dingen al niet goed begrijpt, hoe wil je er dan over discussiëren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.