Jump to content

Wat weten we niet van Bush


Ruwie

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ruwie

    39

  • Mania-92

    14

  • Froop

    10

  • Piet-Herr

    8

Ik heb de vragen beantwoord en tenzij er nog andere vragen zijn kunnen we het beste weer on-topic gaan..

Want dit gaat nergens meer over ;)

Dit is een filmpje van Alex Jones die de aanslagen van 11 september ruime tijd van te voren voorspelde.. Hij adviseerde ook mensen om het nummer van het Pentagon te bellen om te laten weten dat de mensen ervan af wisten....

Heel bizzar..

http://www.youtube.com/watch?v=UGtOFudmHG8...umentaires.html

Link to comment
Delen op andere websites

Als alles wat Alex Jones zei waar was leefden we nu of niet of in een nucleaire zee, naar mijn mening is die man gewoon een typisch "voorspel genoeg dingen en vroeg of laat komt er iets uit" geval.

Tenzij het me ontgaan is dat Amerika in 2003 genuked is, in het voorjaar 2002 door een gifgasaanval geraakt, de afgelopen paar jaar meerdere malen door zelfmoordaanslagen getroffen is en dat Canada en Engeland ook tot gruis zijn geblazen rond 2003/2004, natuurlijk. Al met al kan ik het dus gerust hier bij houden: Alex Jones. :zz:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had die video ook al gezien... ;)

er zijn honderden van die video's op het internet. de een beter dan de ander.. Maar allemaal hebben ze bewijzen maar de regering blijft zijn mond houden...

Het Amerikaanse volk en de rest van de wereld heeft recht op de waarheid...

Link to comment
Delen op andere websites

En als Alex Jones de waarheid spreekt zijn het wel waardeloze machthebbers waar hij onder leeft. Want welke zichzelf respecterende dictatuur laat er nu iemand als Alex Jones zijn filmpjes verspreiden? Zou hij in de tijd van Adolf Hitler nog leven?

Óf Alex Jones spreekt de waarheid, maar is hij zelf ook een pion van de politiestaat. Uitgezonden om de completdenkers te ridiculiseren en de mensen te laten denken 'wat een stelletje mafketels zijn dat ook, Alex Jones voorop'. Als dat zo is is hij een uiterst effectief propagandawapen voor de Bush-Skulls&Bones-regering.

Link to comment
Delen op andere websites

Alex Jones is meerdere malen gearresteerd maar ze kunnen hem niet vermoorden omdat hij gewoon te bekend is.. ;) Ik weet dat somige mensen hier dat niet willen geloven maar Alex Jones heeft veel aanhangers... Vorig jaar leidde hij nog de protesttocht (van ongeveer 6000 man) tegen de huidige Amerikaanse regering die de waarheid betreffend 11 september achterhoudt...

ik zeg niet dat ik 100% achter hem sta want ik vind het soms ook maar een oproerkraaier, maar in sommige dingen geef ik hem wel gelijk. Bijvoorbeeld dat iedereen die het Amerikaanse grondgebied inkomt ongevraagd in de enorme database terecht komt. Ze trekken alles van je na en ze houden ook je computer in de gaten..

Vorig jaar is er een meisje met een compleet arrastatie team van school opgepikt en gearresteerd omdat ze in haar Myspace slechte dingen over Bush had geschreven. Dit is echt waar en is na te lezen in diverse nieuwsbronnen.. ;) Ze is wel snel weer vrijgelaten maar ze zei tijdens een interview dat ze nog regelmatig in de gaten werd gehouden en ze mocht nooit meer "opruiende praatjes" neerzetten op Myspace...

En als mensen denken dat het veranderd als Bush zijn termijn erop heeft zitten dan hebben die het mis ;) Want dan komt er toch weer een nieuwe gekke op machtsbeluste cowboy aan de macht...

Link to comment
Delen op andere websites

Alex Jones is meerdere malen gearresteerd maar ze kunnen hem niet vermoorden omdat hij gewoon te bekend is.. ;) Ik weet dat somige mensen hier dat niet willen geloven maar Alex Jones heeft veel aanhangers... Vorig jaar leidde hij nog de protesttocht (van ongeveer 6000 man) tegen de huidige Amerikaanse regering die de waarheid betreffend 11 september achterhoudt...

ik zeg niet dat ik 100% achter hem sta want ik vind het soms ook maar een oproerkraaier, maar in sommige dingen geef ik hem wel gelijk. Bijvoorbeeld dat iedereen die het Amerikaanse grondgebied inkomt ongevraagd in de enorme database terecht komt. Ze trekken alles van je na en ze houden ook je computer in de gaten..

Vorig jaar is er een meisje met een compleet arrastatie team van school opgepikt en gearresteerd omdat ze in haar Myspace slechte dingen over Bush had geschreven. Dit is echt waar en is na te lezen in diverse nieuwsbronnen.. ;) Ze is wel snel weer vrijgelaten maar ze zei tijdens een interview dat ze nog regelmatig in de gaten werd gehouden en ze mocht nooit meer "opruiende praatjes" neerzetten op Myspace...

En als mensen denken dat het veranderd als Bush zijn termijn erop heeft zitten dan hebben die het mis ;) Want dan komt er toch weer een nieuwe gekke op machtsbeluste cowboy aan de macht...

Die alex jones weet ook niet wat hij wil..

Eerst liggen janken dat de regering van de aanslagen wist etc, dan nemen ze maatregelen om te voorkomen dat het nog een keer gebeurt en dan begint ie weer te janken, het is ook nooit goed.. ;)

Het is gewoon een obsessie van hem, wat ze ook doen het is nooit goed..

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is Alex Jones wel een oproerkraaier.

En misschien heeft hij wel een obsesie..

Maar het is wel de enigste man die zich openlijk tegen de Amerikaanse regering durft te richten met alle risico's van dien..

En als je een voorstander van de huidige regering bent (wat ik me niet echt kan voorstellen) bedenk dan dat het officeel is dat ze geheime gevangenissen hebben.. Ook dat ze telefoons aftappen en je computer hacken (als je verdacht word).

Het is belachelijk hoeveel macht Amerika heeft...

Wie is de oorlog tegen vietnam begonnen? Amerika

Wie is de oorlog tegen Irak begonnen? Amerika

En wie is de oorlog tegen het terrorisme begonnen? Juist.... Bush ;)

En zijn we er beter op geworden sinds die vent de oorlog tegen het terrorisme verklaarde? Nee.. ik denk van niet..

We zijn iedere dag bang voor een nieuwe aanslag en we weten dat we nooit het terorisme helemaal kunnen verslaan...

Dat de CIA achter veel oorlogen zitten weten de meeste mensen niet.. Voor een offieciele oorlog gaan vaak maanden aan vechten al vooraf... Special Forses en geheime diensten luisteren af en bestormen gebouwen..

Wist je bijvoorbeeld dat de CIA de schuld is van het meeste drugs (voornamelijk paddo's) die naar Europa geexpoteerd zijn?

Dankzij deze mensen kampen verschillende mensen met paddoverslaafde en zijn er al honderden doden aan gevallen...

Bedankt Amerika.... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is de oorlog tegen vietnam begonnen? Amerika

Wie is de oorlog tegen Irak begonnen? Amerika

En wie is de oorlog tegen het terrorisme begonnen? Juist.... Bush

Gefeliciteerd jongen, je hebt wel 2 oorlogen weten te noemen van de honderden, perfecte beredenering. Wie heeft de vietnamoorlog gestart? Bush niet. Dit topic gaat over Bush, waarom opeens lullen over wat de CIA wel niet doet?

Bewerkt: door Froop
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je bijvoorbeeld dat de CIA de schuld is van het meeste drugs (voornamelijk paddo's) die naar Europa geexpoteerd zijn?

Dankzij deze mensen kampen verschillende mensen met paddoverslaafde en zijn er al honderden doden aan gevallen...

Bedankt Amerika.... ;)

De CIA exporteert paddo's??? Dus? Paddo's zijn legaal... :7

En als je een voorstander van de huidige regering bent (wat ik me niet echt kan voorstellen) bedenk dan dat het officeel is dat ze geheime gevangenissen hebben.. Ook dat ze telefoons aftappen en je computer hacken (als je verdacht word).

En weet je waaorm ze dat doen? Omdat types zoals Alex Jones eerst liggen te janken dat er niet genoeg gedaan is om de aanslagen te voorkomen etc, dan nemen ze extra maatregelen en dan gaat zo'n Alex Jones janken dat ze "te ver" gaan. Dan denk ik bij mezelf, wat wil je nou?

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je bijvoorbeeld dat de CIA de schuld is van het meeste drugs (voornamelijk paddo's) die naar Europa geexpoteerd zijn?

Dankzij deze mensen kampen verschillende mensen met paddoverslaafde en zijn er al honderden doden aan gevallen...

Bedankt Amerika.... ;)

De CIA exporteert paddo's??? Dus? Paddo's zijn legaal... :7

En als je een voorstander van de huidige regering bent (wat ik me niet echt kan voorstellen) bedenk dan dat het officeel is dat ze geheime gevangenissen hebben.. Ook dat ze telefoons aftappen en je computer hacken (als je verdacht word).

En weet je waaorm ze dat doen? Omdat types zoals Alex Jones eerst liggen te janken dat er niet genoeg gedaan is om de aanslagen te voorkomen etc, dan nemen ze extra maatregelen en dan gaat zo'n Alex Jones janken dat ze "te ver" gaan. Dan denk ik bij mezelf, wat wil je nou?

Hoe zou jij het vinden als je telefoon werd afgetapt, en al je gesprekken die je voert met je vriendinnetje en familie door vreemde worden beluisterd? Of dat je computer gehackt word zodat ze kunnen kijken op welke site's je zit. En dat je dag en nacht in de gaten word gehouden?

Dat lijkt mij echt geen pretje en het is bovendien ook nog illigaal..

Alleen de Amerikaanse regering kan zoiets maken..

Die weten niet wat mensenrechten zijn... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je bijvoorbeeld dat de CIA de schuld is van het meeste drugs (voornamelijk paddo's) die naar Europa geexpoteerd zijn?

Dankzij deze mensen kampen verschillende mensen met paddoverslaafde en zijn er al honderden doden aan gevallen...

Bedankt Amerika.... ;)

De CIA exporteert paddo's??? Dus? Paddo's zijn legaal... :7

En als je een voorstander van de huidige regering bent (wat ik me niet echt kan voorstellen) bedenk dan dat het officeel is dat ze geheime gevangenissen hebben.. Ook dat ze telefoons aftappen en je computer hacken (als je verdacht word).

En weet je waaorm ze dat doen? Omdat types zoals Alex Jones eerst liggen te janken dat er niet genoeg gedaan is om de aanslagen te voorkomen etc, dan nemen ze extra maatregelen en dan gaat zo'n Alex Jones janken dat ze "te ver" gaan. Dan denk ik bij mezelf, wat wil je nou?

Hoe zou jij het vinden als je telefoon werd afgetapt, en al je gesprekken die je voert met je vriendinnetje en familie door vreemde worden beluisterd? Of dat je computer gehackt word zodat ze kunnen kijken op welke site's je zit. En dat je dag en nacht in de gaten word gehouden?

Dat lijkt mij echt geen pretje en het is bovendien ook nog illigaal..

Alleen de Amerikaanse regering kan zoiets maken..

Die weten niet wat mensenrechten zijn... ;)

Ik heb er geen probleem mee, mensen mogen er van mij best wat op tegen hebben maar dan moet je niet gaan janken dat de amerikaanse regering niet genoeg deed om de aanslagen te voorkomen, want nu ze namelijk wel wat extra's doen beginnen de mensen die eerst lagen te janken dat de aanslagen voorkomen hadden kunnen worden weer te janken.

Dat is gewoon puur flamen, de amerikaanse regering kan het niet goed doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je bijvoorbeeld dat de CIA de schuld is van het meeste drugs (voornamelijk paddo's) die naar Europa geexpoteerd zijn?

Dankzij deze mensen kampen verschillende mensen met paddoverslaafde en zijn er al honderden doden aan gevallen...

Bedankt Amerika.... ;)

De CIA exporteert paddo's??? Dus? Paddo's zijn legaal... :7

En als je een voorstander van de huidige regering bent (wat ik me niet echt kan voorstellen) bedenk dan dat het officeel is dat ze geheime gevangenissen hebben.. Ook dat ze telefoons aftappen en je computer hacken (als je verdacht word).

En weet je waaorm ze dat doen? Omdat types zoals Alex Jones eerst liggen te janken dat er niet genoeg gedaan is om de aanslagen te voorkomen etc, dan nemen ze extra maatregelen en dan gaat zo'n Alex Jones janken dat ze "te ver" gaan. Dan denk ik bij mezelf, wat wil je nou?

Hoe zou jij het vinden als je telefoon werd afgetapt, en al je gesprekken die je voert met je vriendinnetje en familie door vreemde worden beluisterd? Of dat je computer gehackt word zodat ze kunnen kijken op welke site's je zit. En dat je dag en nacht in de gaten word gehouden?

Dat lijkt mij echt geen pretje en het is bovendien ook nog illigaal..

Alleen de Amerikaanse regering kan zoiets maken..

Die weten niet wat mensenrechten zijn... ;)

Ik heb er geen probleem mee, mensen mogen er van mij best wat op tegen hebben maar dan moet je niet gaan janken dat de amerikaanse regering niet genoeg deed om de aanslagen te voorkomen, want nu ze namelijk wel wat extra's doen beginnen de mensen die eerst lagen te janken dat de aanslagen voorkomen hadden kunnen worden weer te janken.

Dat is gewoon puur flamen, de amerikaanse regering kan het niet goed doen..

De amerikaanse regering heeft inderdaad twee uiterste.. OF ze doen niks en laten alles gewoon toe, OF ze verdenken iedereen als tereurverdachte... Er bestaat ook nog een middenweg... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...