Jump to content

Wat weten we niet van Bush

Recommended Posts

Geplaatst:
·Wie suggereerde dat jij zei dat alle regeringsleiders bij Skull & Bones horen?

Dit kan ik heel duidelijk antwoorden: Mania-92.

Waar precies? Ik kan het niet terug vinden.

·Waarom mondt een schaduwregering uit in wereldwijde invoering van het communisme?

Een schaduwregering zou het einde van onze vrijheid betekenen. Dat betekent dus een politiestaat.. Nergens heb ik in vorige post naar mijn weten het woord communisme in de mond genomen... Als dit verkeerd is hoor ik het ook graag en zal ik de vraag alsnog beantwoorden..

Klik. Waarom zou je bij het puur hypothetische geval van een schaduwregering ineens geen vrijheid hebben? Als ik het goed begrijp is het dus zo dat jij suggereert dat er nú, op dít moment, al zo'n schaduwregering is? Dan merk ik er vrij weinig van dat ik m'n vrijheid verlies. Als ik er naast zit, waarom is het dan zo dat er nu ineens wel zo'n schaduwregering komt? Als ik je goed begrijp bestaat die malle club al veel langer dan vandaag, waarom zou het dan precies nu gebeuren?

Zoals ik al een eerder heb verteld wil een schaduwregering de totale macht hebben maar toch onzichtbaar blijven voor de minigte. Dit probeert men te bereiken door patrioretten als Bush of Blair in te zetten. Deze mensen doen lijken alsof ze de baas zijn maar achter de schermen word ze precies vertelt wat ze moeten doen en zeggen.

Maar als er nu zo'n schaduwregering zou zijn, dan zou dat dus ook betekenen dat ze feitelijk de macht over de hele wereld hebben. Waarom is het dan nog steeds zo dat mensen het op het wereldtoneel zo ontzettend vaak niet met elkaar eens zijn? Ze vallen toch allemaal onder dezelfde regering?

Als de menigte bijv. door middel van internet erachter komt eisen ze duidelijkheid.

Mensen kunnen wel zeggen dat ze duidelijkheid eisen, maar wat moet je daar als regering aan doen? Hoe kun je nou aantonen dat iets niet gebeurd? Als je met zulke verdenkingen komt is geen enkel tegenbewijs goed genoeg, want de regering is niet te vertrouwen en 'gewone' mensen die met harde feiten komen zijn voorgelogen door de media. Oftewel, er zijn genoeg wegen naar Rome, maar dan moet je natuurlijk niet de verkeerde kant op gaan lopen. Dat is een weg zonder einde, zo kom je er nooit.

Dit gebeurt ook in Amerika waar elk jaar tienduizende mensen de straat opgaan om te protesteren.. ze doen dit omdat ze denken dat hun de waarheid rond 11 september achterhoudt. Tegenwoordig geloofd meer dan 60% dat de regering met de aanslagen te maken had of op zijn minst er vanaf wist.

Ik weet ook het fijne niet van die 9/11-zaak, maar om nou aan de hand van dingen die niet helemaal duidelijk zijn direct met dergelijke zware accusaties te komen gaat me net iets te ver. Het is een beetje hetzelfde als van een willekeurig persoon zeggen dat het niet duidelijk is waar 'ie op een bepaald tijdstip was en hem daarom maar meteen van moord, die op datzelfde tijdstip werd gepleegd, te beschuldigen.

In nederland zullen de gevolgen dan ook niet langer op zich laten wachten.. Demonstraties worden verboden, camera's komen overal te hangen (wat nu al grotedeels gebeurt aangezien er vanaf volgend jaar op alle grote openbare plekken camera's komen te hangen), je zult je kortom nergens meer veilig voelen en continu bang zijn om iets "in de ogen van de nieuwe regering" verkeerds te doen.. Dit KAN wijzen op het communisme waar dit gevoel ook heerstte.

Nou, dan vind ik dat je op z'n zachtst gezegd een beetje paranoïde bent, om bang te worden van beveiligingscamera's. Je komt met beschuldigingen tegen de regering die niet te bewijzen zijn en daarom zijn camera's ineens heel gevaarlijk? En demonstraties verboden? Concrete bewijzen, zelfs niet-concrete bewijzen, zijn daar niet voor, op die manier kun je alles wel zeggen en het vervolgens passen in één of ander verhaal.

Dat is ook precies het punt van jouw hele stelling: Zeker met 9/11 zijn er een aantal dingen die niet helemaal kloppen met verklaringen of dingen die elkaar tegenspreken, maar complotdenkers breien daar meteen een enorm verhaal omheen met zaken waar verder geen bewijs voor is. De ene onduidelijkheid wordt gebruikt om iets anders, wat er niets mee te maken heeft, kracht bij te zetten. Zo is het ook met die filmpjes. Ik weet niet of jij het was die de Kijk had gelezen, maar in het afgelopen nummer stond ook weer een aardig artikeltje. Het verhaal was dus dat iemand een documentaire had gemaakt met de stelling dat het broeikaseffect, hoe kan het ook anders, één groot complot is en uiteraard werd die stelling met de woorden van deskundigen ondersteund. Wat bleek nu, de filmmaker had eindeloos zitten puzzelen met bepaalde uitspraken en zinnen totdat ze uiteindelijk zo verdraaid en uit hun context gerukt waren dat ze in zijn film zo'n beetje het tegenovergestelde betekende van waar ze daadwerkelijk voor bedoeld waren. En zo is het in veel gevallen ook met die filmpjes, als je maar lang genoeg puzzelt kun je iedere uitspraak wel zo uit z'n context rukken dat 'ie iets heel anders betekent.

Ook dit kan ik naar behoren beantwoorden. Als onze regeringsleiders aan zulke praktijken meedoen en bijv. een nep excucutie van een zwarte jongen bijwonen hoe moeten ze dan wetten tegen rasisme nastreven? Zulke mensen kunnen een land toch niet leiden?

Bewijzen?

Deze vragen kan ik ook met een tegenvraag beantwoorden. Waarom duurde het drie posten voordat jij doorhad dat ik de vragen netjes op een rijtje wilde?

Omdat het gebruikelijk is in een discussie om direct in te gaan op wat iemand zegt. Normaal gesproken kun je er namelijk van uit gaan dat mensen gewoon de moeite nemen om te lezen en begrijpen wat je zegt, ook als het niet onder elkaar opgesomd staat.

Wist je bijvoorbeeld dat de CIA de schuld is van het meeste drugs (voornamelijk paddo's) die naar Europa geexpoteerd zijn?

Dankzij deze mensen kampen verschillende mensen met paddoverslaafde en zijn er al honderden doden aan gevallen...

Bedankt Amerika.... ;)

Dat kan wel wezen, maar paddo's zijn niet dodelijk.

De amerikaanse regering heeft inderdaad twee uiterste.. OF ze doen niks en laten alles gewoon toe, OF ze verdenken iedereen als tereurverdachte... Er bestaat ook nog een middenweg... ;)

En ook als ze die middenweg aannemen (zoals nu), dan roepen mensen nog steeds dat alles één groot complot is. Zoals een wijs man eerder al zei, het is nooit goed.

• Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Ruwie

39

• Mania-92

14

• Froop

10

• Piet-Herr

8

Geplaatst:

Ik ga echt niet alles wat je als tegenargument hebt gebruikt weer opnieuw reageren ;)

Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in om dat het toch zinloos is ;)

We hebben alletwee ons standpunt en weigeren om toe te geven.. Dus zulke dicsussies lopen vaak op niks uit... ;)

Maar als je toch bewijzen wil?

Zoek het internet eens na.

Je zegt ook dat paddo's niet dodelijk zijn... Maar op lange termijn kan harddrugs (zoals paddo's) wel degelijk op de dood uitlopen...

Ik weet dat het lastig is om te geloven maar iedereen heeft zijn ogen dicht en daar wil ik (en vele andere) iets aan doen... ;)

Zoek eens verder dan je neus lang is en kijk op internet.. Daar zal je alle antwoorden op je eigen vragen vinden ;)

Geplaatst:

En alles wat op internet staat is waar? Nee, het meeste is complete onzin. Vooral van die gare documentares op sites als Youtube en dergelijke.

Geplaatst:

En alles wat op internet staat is waar? Nee, het meeste is complete onzin. Vooral van die gare documentares op sites als Youtube en dergelijke.

Aan je reactie te zien heb je je er niet in verdiept....

Kan je iets specifieker zijn dan alleen: "complete onzin" ??

Geplaatst:
Ik ga echt niet alles wat je als tegenargument hebt gebruikt weer opnieuw reageren ;)

We hebben alletwee ons standpunt en weigeren om toe te geven.. Dus zulke dicsussies lopen vaak op niks uit... ;)

Er is niets mis met een gezonde discussie en ik ben van mening dat dat alles behalve zinloos is, maar als jij daar geen zin in hebt vind ik dat ook prima.

Je zegt ook dat paddo's niet dodelijk zijn... Maar op lange termijn kan harddrugs (zoals paddo's) wel degelijk op de dood uitlopen...

Paddo's zijn niet dodelijk, ook niet omdat het een harddrug is. Maar als je toch bewijzen wil? Zoek het internet eens na.

Ik weet dat het lastig is om te geloven maar iedereen heeft zijn ogen dicht en daar wil ik (en vele andere) iets aan doen... ;)

Zoek eens verder dan je neus lang is en kijk op internet.. Daar zal je alle antwoorden op je eigen vragen vinden ;)

Erg jammer dat je eerst zegt dat je geen discussie meer aan wil gaan en dan eindigt met allerlei verwijten. Ik ben met argumenten gekomen, dan vind ik het nogal laag om te zeggen dat ik m'n ogen dicht heb of dat ik 'maar eens verder moet kijken dan m'n neus lang is'. Misschien moet je sommige problemen eerst bij jezelf zoeken voordat je anderen ervan beschuldigt? Bovendien herhaal je nu doodleuk weer allerlei zaken die ik in m'n vorige bericht net onderuit heb gehaald. Over gesloten ogen gesproken.

Geplaatst: (bewerkt)

Aan je reactie te zien heb je je er niet in verdiept....

Kan je iets specifieker zijn dan alleen: "complete onzin" ??

Nederlands is tegenwoordig moeilijk ofzo? Het meeste is gewoon bullshit. (Misschien dat je Engels snapt..?) En ik ga me niet zo diep hierin verdiepen als Mania of Piet-Herr, maar je moet niet alles geloven wat op internet staat.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Er is niets mis met een gezonde discussie en ik ben van mening dat dat alles behalve zinloos is, maar als jij daar geen zin in hebt vind ik dat ook prima.

Paddo's zijn niet dodelijk, ook niet omdat het een harddrug is. Maar als je toch bewijzen wil? Zoek het internet eens na.

Erg jammer dat je eerst zegt dat je geen discussie meer aan wil gaan en dan eindigt met allerlei verwijten. Ik ben met argumenten gekomen, dan vind ik het nogal laag om te zeggen dat ik m'n ogen dicht heb of dat ik 'maar eens verder moet kijken dan m'n neus lang is'. Misschien moet je sommige problemen eerst bij jezelf zoeken voordat je anderen ervan beschuldigt? Bovendien herhaal je nu doodleuk weer allerlei zaken die ik in m'n vorige bericht net onderuit heb gehaald. Over gesloten ogen gesproken.

Ik wil best met je de discussie aangaan maar het heeft toch niet echt veel zin... ;) Je hebt me eerst netjes de vragen van jouw opgesteld en die heb ik naar behoren beantwoordt.. Maar daarna blijf je er toch over door gaan. En zo zijn we uiteindelijk totaal van onze hoofdpost afgewijkt.

Je geloofd het dus ook niet van Skulls&Bones?

En dat terwijl er genoeg bewijzen voor zijn!!! ;)

Ik wil best met je de discussie aangaan maar het heeft toch niet echt veel zin... ;) Je hebt me eerst netjes de vragen van jouw opgesteld en die heb ik naar behoren beantwoordt.. Maar daarna blijf je er toch over door gaan. En zo zijn we uiteindelijk totaal van onze hoofdpost afgewijkt.

Laat een discussie er nou om draaien om iets uit te praten met toelichting van eigen mening met argumenten. Er komen nieuwe vragen door jouw antwoorden, dan moet jij ze ook beantwoorden. Bovendien vermelde je dat je niet toegeeft, waarom ga je de discussie dan nog aan?

En dat terwijl er genoeg bewijzen voor zijn!!! ;)

Als je zo vriendelijk wil zijn, wil je ze nog even op een rijtje zetten? Uiteraard zal dit geen probleem zijn, aangezien jij hetzelfde hebt gevraagd.

Overigens wil ik je verzoeken om toch iets minder ;) te gebruiken; op de plek waar jij ze gebruikt hebben ze weinig nut wat kan irriteren.

Bewerkt: door Froop
Geplaatst:

Misschien dat je het stukje kan quoten waarin Piet-Herr ontkent dat [/i]the Skulls & Bones[/i] bestaan? De rest van de wereld kan het namelijk niet vinden. ;) Tenzij je natuurlijk over de belachelijke "The Skulls & Bones besturen de hele wereld!" theorie praat, maar in dat geval heeft Piet-Herr allang geantwoord, dat hij er niet in gelooft. ;)

P.S: In het tweede geval ben ik ook wel benieuwt naar een rijtje onomstotelijke feiten. ;)

P.P.S. ABN, a.u.b.

Geplaatst:

Bekijk de filmpjes op de beginpost eens.. En zoek anders op internet..

Er zijn honderden site's die precies beschrijven wie er lid zijn van Skulls&Bones en wat de geschiedenis is....

Zoek het maar uit zou ik zeggen..

ik heb er geen zin... ;) Bij elk filmpje of antwoord wat ik hier post denken sommige dat ze hier meteen op moeten reageren, door middel van bij dwingerige reacties...

Nee.. ik ga jullie geen bewijzen geven of antwoorden..

Kijk op internet, daar leer je veel meer van... ;)

O.K., je punt is dus eigenlijk "Ik wil jullie geen bewijzen geven" en dat wíj maar bewijzen moeten zoeken betreft een reden dat jíj gelijk hebt. Je wordt er zo niet heel erg veel geloofwaardiger op. Irritanter wél met al die knipoogjes. ;)

Ik ben zo vriendelijk geweest je 'bewijs' uit de beginpost nog eens door te komen en nu blijkt dat ik inderdaad iets over het hoofd heb gezien. Het geweldige niveau van humor op deze pagina wel te verstaan: http://www.eqgen.nl/html/illuminati_heilsatan.html

"WOW, zelfs John Lennon en Paul McCartney" Hilarisch. :schater: Die mensen kúnnen niet serieus zijn. :7

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:
O.K., je punt is dus eigenlijk "Ik wil jullie geen bewijzen geven" en dat wíj maar bewijzen moeten zoeken betreft een reden dat jíj gelijk hebt. Je wordt er zo niet heel erg veel geloofwaardiger op. Irritanter wél met al die knipoogjes. ;)

Ik ben zo vriendelijk geweest je 'bewijs' uit de beginpost nog eens door te komen en nu blijkt dat ik inderdaad iets over het hoofd heb gezien. Het geweldige niveau van humor op deze pagina wel te verstaan: http://www.eqgen.nl/html/illuminati_heilsatan.html

"WOW, zelfs John Lennon en Paul McCartney" Hilarisch. :schater: Die mensen kúnnen niet serieus zijn. :7

Ik wil hier best wel een rijtje met feiten postte...

Maar de vraag is of het zin heeft hier... ;)

En daar heb ik dus moeite mee...

Geplaatst:

Fijn dat je zin hebt om een rijtje te posten, aangezien er tweemaal om gevraagd is lijkt het me dan ook een aardig idee om dat gewoon te doen, als het geen zin zou hebben zouden we er tenslotte niet om vragen.

• 2 weken later...

Vandaag is bekend gemaakt dat de Amerikaanse regering niet van plan is op korte termijn Iran binnen te vallen...

Helaas ik dit al bezig.. Alleen dan zonder in de publiciteit te treden.

Kleine groepjes zwaar gewapende soldaten hebben al diverse luchtafweer onschadelijk gemaakt.

Meer hierover word volgende week bekend gemaakt...

Bush en zijn clubje zijn weer bezig :N

Vietnam, Cambodja, Afganistan, Irak.

Wie word de volgende?

Syrie? Noord-Korea? Iran? Cuba? of Rusland?

Bewerkt: door Ruwie
Geplaatst:
Vandaag is bekend gemaakt dat de Amerikaanse regering niet van plan is op korte termijn Iran binnen te vallen...

Helaas ik dit al bezig.. Alleen dan zonder in de publiciteit te treden.

Kleine groepjes zwaar gewapende soldaten hebben al diverse luchtafweer onschadelijk gemaakt.

Meer hierover word volgende week bekend gemaakt...

Bush en zijn clubje zijn weer bezig :N

Vietnam, Cambodja, Afganistan, Irak.

Wie word de volgende?

Syrie? Noord-Korea? Iran? Cuba? of Rusland?

Ben je nou zo achterlijk? :7 Post eens een keer een bron waarmee je het kan bewijzen, en ga niet zeuren met 'zoek maar op internet' , want het internet is groot. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...