Ruwie Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Links naar het begin van de invasie van Iran: http://weeswaakzaam.punt.nl/index.php?r=1&...p;tbl_archief=0 http://wereldoorlog3.web-log.nl/ http://johnito.blogspot.com/2006/11/iran-overzicht.html http://www.google.nl/webhp?sourceid=navcli...nl&ie=UTF-8 (als je daar oorlog iran intypt krijg je 884.000 resultaten, veel succes met lezen) Reageren
Froop Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Dank je. Was het nou zoveel moeite om dat in een bericht te zetten? Overigens twijfel ik zeer aan het waarheidsgehalte, maar dat terzijde. Reageren
Ruwie Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Dank je. Was het nou zoveel moeite om dat in een bericht te zetten? Overigens twijfel ik zeer aan het waarheidsgehalte, maar dat terzijde. Dat jij de waarheidsgehalte in twijfel trekt wil niet zeggen dat het niet waar is... Maar ik heb de links gewoon gevonden door het bij google in te typen... Mijn excuses dat ik dacht dat je dat ook wel snapte.... Maar ik denk bij nader inzien dat Amerika niet de eerste is die Iran aanvalt.. Wel zijn zij het die het conflict uitlokken zodat ze een excuus hebben om aan te vallen. Israel is de enige democratische staat in het Midden Oosten, en die zal nooit accepteren dat Iran de beschikking krijgt over een atoomwapen, gewoon omdat Iran dan het bestaan van Israel kan bedreigen temidden van al die andere vijanden. De EU zal het ook niet willen, maar kan geen vuist maken omdat de EU te versnippert is en het militair NIET kan. Amerika kan het miltair WEL maar zal ook niks doen vanwegen de wereld opinie. Blijft over Israel, en die kan het en zal ook doen. Vervolgens zal de hel in het Midden Oosten losbreken en zal Israel worden bedreigt in zijn bestaan door de omringende moslim landen. Amerika en de EU zullen Israel NOOIT latenvallen vanwegen de verdragen die ze binnen de westerse wereld en Amerika hebben, en vanwegen de olie die tegenwoordig zo waardevol is. Dit is zomaar een senario hoe de 3e wereldoorlog kan ontstaan En geloof me maar.. die komt er vroeg of laat... Reageren
Moonbeam Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Bush en zijn clubje zijn weer bezig Vietnam, Cambodja, Afganistan, Irak. Bush die Vietnam en Cambodja binnenvalt? Over welke realiteit hadden we het nog maar? (als je daar oorlog iran intypt krijg je 884.000 resultaten, veel succes met lezen) Als je naar "oorlog in Iran" zoekt krijg je 512 resultaten, als je namelijk zonder aanhalingstekens zoekt krijg je alle resultaten die iets met het woord oorlog te maken hebben en dat zou wel een hele domme fout zijn, niet? Jij ook veel succes met de 512 resultaten doorlezen waarbij resultaten die een duidelijke bron hebben niet aanwezig zijn. Dat jij de waarheidsgehalte in twijfel trekt wil niet zeggen dat het niet waar is... ..en dat jij zegt dat iets wel waar is wil zeker niet zeggen dat het wel zo is, in tegendeel meestal. Maar ik heb de links gewoon gevonden door het bij google in te typen... Mijn excuses dat ik dacht dat je dat ook wel snapte.... Er bestaat nog altijd een verschil tussen dingen op Google intypen en betrouwbare bronnen, het verschil dat jij weigert in te zien. Maar ik denk bij nader inzien dat Amerika niet de eerste is die Iran aanvalt.. Wel zijn zij het die het conflict uitlokken zodat ze een excuus hebben om aan te vallen. Twee posts geleden vertel je nog dat de invasie al bezig is. Dit is zomaar een senario hoe de 3e wereldoorlog kan ontstaan En geloof me maar.. die komt er vroeg of laat... Hoe opzienbarend jij deze conclusie ook vindt klinken, die gedachte bestaat al sinds 1946 wat alle sensatie er een beetje afhaalt... Mvg, MB Reageren
2fast{0} Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Volgens mij denken veel mensen Bush te kennen, maar dat is helemaal niet zo. Hij is als hij werkt ( bijna altijd ) anders dan dat hij in zijn prive leven is. Volgens mij weten wij bijna niks van Bush. mvg,2fast{0} Reageren
Ruwie Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2007 (bewerkt) ..en dat jij zegt dat iets wel waar is wil zeker niet zeggen dat het wel zo is, in tegendeel meestal. Dus jij wilt beweren dat je slimmer bent dan mij? Bespeur ik hier een beetje eigendunk?? Maar het gaat er iniedergeval om dat de invasie op het punt staat te beginnen Ik heb inderdaad eerst gezegd dat die al begonnen was maar hier ben ik laterna op teruggekomen... Foutje moet kunnen toch? Bewerkt: 12 november 2007 door Ruwie Reageren
Moonbeam Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 ..en dat jij zegt dat iets wel waar is wil zeker niet zeggen dat het wel zo is, in tegendeel meestal. Dus jij wilt beweren dat je slimmer bent dan mij? Bespeur ik hier een beetje eigendunk?? Als ik zo nodig mijn ego moet strelen zou ik nu wel zeggen dat het "slimmer dan ik" moet zijn, maar dat was niet wat ik bedoelde: Ik zei gewoon, wellicht redelijk onbeleefd, dat je naar mijn idee in dit topic nogal wat dingen zegt die niet waar of bevestigd zijn. Niet dat ik daarom 'slimmer' ben, hoor. Maar het gaat er iniedergeval om dat de invasie op het punt staat te beginnen Ik heb inderdaad eerst gezegd dat die al begonnen was maar hier ben ik laterna op teruggekomen... Foutje moet kunnen toch? Foutje moet kunnen, natuurlijk, maar of een complete oorlog wel of niet bezig is kun je moeilijk een klein verschil noemen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) 1 Ding is wel zeker 100% normaal zijn ze ook niet. Bewerkt: 18 februari 2008 door Online. Reageren
Kamervragen Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 bush is een scheinheilige hond die satanist is ik ben het helemaal eens met ruwie Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Jullie denken dat bush diegene is die met de oorlog begint. maar er zijn nog vele generalen en militaire raadgevers die alles plannen en uitvoeren. dus om steeds de schuld op bush af te schuiven vindt ikzelf nogal asociaal. en binnenkort zijn we tog van hem af dus niet huilen stelletje zeikerds Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 23 februari 2008 Rapport Geplaatst: 23 februari 2008 Jullie denken dat bush diegene is die met de oorlog begint.maar er zijn nog vele generalen en militaire raadgevers die alles plannen en uitvoeren. dus om steeds de schuld op bush af te schuiven vindt ikzelf nogal asociaal. en binnenkort zijn we tog van hem af dus niet huilen stelletje zeikerds Maar die vele generalen en militaire raadgevers hebben dat ook als opdracht gekregen die ze moeten uitvoeren hoor. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 george bush is een sukkel, met zijn oorlogen iedere keer... de vrede in de wereld wordt beter als bush opgedonderd is, hij zorgt grotendeels dat de oorlogen iedere keer opnieuw beginnen in die arme landen als irak en pakistan enz. bush moet gewoon weg, de wereld is in gevaar... hij is zelf zo agressief als het maar zijn kan... maar vooruit, het 4e jaar zit er bijna op dacht ik. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 george bush is een sukkel, met zijn oorlogen iedere keer... de vrede in de wereld wordt beter als bush opgedonderd is, hij zorgt grotendeels dat de oorlogen iedere keer opnieuw beginnen in die arme landen als irak en pakistan enz. bush moet gewoon weg, de wereld is in gevaar... hij is zelf zo agressief als het maar zijn kan... maar vooruit, het 4e jaar zit er bijna op dacht ik. bush heeft osama opgepakt dus hij heeft ook voor oorlog gestreden, en die vent leeft zich gewoon uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.