Charlie Da Silva Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Wie weet er of je ook met je telefoontje kan bellen? Ik heb zoiets ooit gelezen ergens op een site dat er bepaalde telefoon nummers zijn die je kan bellen voor een xtra missie of zo. Welke nummers moet ik hiervoor draaien en hoe kan ik eigenlijk me mobieltje weer uit me zak halen want dit lukt mij alleen (met de 'tab' toets) wanneer ik gebelt word. :gtasign: Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Je kan je mobieltje niet uit je zak halen. Je kan ook geen andere mensen bellen en ook geen nummers draaien. Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Nee, dit kan inderdaad niet. Misschien dat er mods zijn waarmee je extra missies krijgt via je telefoon, maar voor de rest is dit onzin. Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Nee hoor is een mod voor Kan je door op een knop te drukken bellen naar de taxi.. Verder weet ik niks, sorry Reageren
-Spijker- Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Nee hoor is een mod voor Kan je door op een knop te drukken bellen naar de taxi.. Verder weet ik niks, sorry Ja, dat klopt denk ik. Je kan de taxi en de ambulance bellen. Ik weet niet meer welk site ik gevonden had maar ik had toen geen GTA:VC. Ik weet wel dat het bellen gaat met TAB of CNTRL ik denk TAB voor taxi en CNTRL voor ambulance. Ik weet er ook niets meer over maar als ik een bepaalde site gevonden heb hoor je het wel. Reageren
GTA@SA Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Dat kan niet je kan niet bellen voor xtra missies ofzow Reageren
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Als je het even logisch ga bekijken, wie zou hij moeten bellen, een taxi of ambulance kan, maar hoe weet die taxi waar jij heen moet. Het lijkt mij heel erg onlogisch en een mod ervoor maken lijkt me ook heel moeilijk omdat je dan dingen aan Tommy V. zelf moet gaan veranderen op bepaalde momenten. Als die er is kan je denk ik ook al bellen voordat je de mobiel van Leo Teal afpakt. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ja, da's wel waar. Maar misschien zegt i zo van, ''where do you must go'' dan komt er een rijtje met namen van de stad van vice city en jij drukt op een dorpje. :lol: Maar dat is het wel erg raar!! Reageren
Baffie Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Goede uitdaging voor een échte "modder". Het lijkt me wel cool, alleen moet je dan wel instellen dat je ook beltegoed moet kopen in een speciale winkel. Dus ook een winkel vervangen. Reageren
-Spijker- Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Goede uitdaging voor een échte "modder". Het lijkt me wel cool, alleen moet je dan wel instellen dat je ook beltegoed moet kopen in een speciale winkel. Dus ook een winkel vervangen. WAHAAHHAHAHA!!! BAFFIE MAN!! AWAHAHA!! :lol: Die vind ik een goeie!! :lol: Reageren
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 dat lijkt me echt wel vet! dan kan je gwn alles bellen zonder er moeite voor te doen, en dan moeten ze ook maken dat je beltegoed of abo kan kiezen:P Reageren
MrKooKie Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 Goede uitdaging voor een échte "modder". Het lijkt me wel cool, alleen moet je dan wel instellen dat je ook beltegoed moet kopen in een speciale winkel. Dus ook een winkel vervangen. WAHAAHHAHAHA!!! BAFFIE MAN!! AWAHAHA!! :lol: Die vind ik een goeie!! :lol: Zonder caps ben je ook wel duidelijk hoor Reageren
Mr CJ Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 mss een idee voor de volgende gta Reageren
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 k denk eigenlijk niet dat dat erin zal komen :o of je moet het posten naar R* :rolleyes: Reageren
Na$! Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Geplaatst: 23 januari 2005 ik zou het nut er niet echt van inzien om het erin te zetten mss dat jullie er iets in zien maar waarom zouden ze dat doen? als je dan een taxi belt ik denk toch dat de meeste gamers liever zelf een auto nemen om ergens heen te rijden dan een taxi tuurlijk is het leuk om ergens heen gevoert te worden maar na een tijdje wordt je dat toch beu? en dan hebben ze toch veel werk moeten leveren voor een klein pleziertje tuurlijk migen ze het er indoen maar wat ga je dan doen als je krediet op is bijvullen ? en daarvoor speciaal ergens heenrijden het hankt er ook van af in welke tijd ze de volgende gta gaan afspelen want inde tijd van de ridders hebben ze geen mobiel en als er dan toch een in moet dan hebben er maar weinig mensen een mobieltje dus het mag er in maar het is niet hoogstnodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.