Jump to content

Bellen met mobieltje


Charlie Da Silva

Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    8

  • MrKooKie

    4

  • -Spijker-

    3

  • ZUMZUM

    3

De volgende personen weten allemaal je nummer in Vice City

  • Colonel Cortez
  • Ricardo Diaz
  • Kent Paul
  • Avery Carrington
  • Steve Scott
  • Sonny Forelli
  • Umberto Robina
  • Auntie Paulet
  • 'Big' Mitch Baker
  • Lance Vance

Het lijkt mij niet dat ze je nummer allemaal van elkaar gehoort hebben aangezien er zijn die een gruwelijke hekel aan elkaar hebben, neem als voorbeeld Umberto Robina en Auntie Paulet. Lekker leuk trouwens, discussiëren over één klein detail in Vice City wat niks geen invloed op het spel zelf heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

Welke nummers? In heel Vice City hoor je namelijk geen énkel nummer van een contactpersoon, ze hebben allemaal wel een telefoon, maar het nummer hoor je niet. De redenering is trouwens ook volkomen onmogelijk, van wie zouden die nummers moeten zijn? Wie is er nu zo gek om z'n telefoonnummer aan een spel door te geven en dat het ook nog eens klopt. En als laatste, in heel Vice City worden overal de namen enz. van verdraait met de werkelijkheid, dat zal daar dus ook wel zo zijn. Er is trouwens wel één nummer in heel Vice City, die kan je híér vinden.easteregghotel21la.jpg moet je het nummer maar even proberen, dan natuurlijk wel het Amerikaanse netnummer ervoor en je zult zien of het werkt...

Link to comment
Delen op andere websites

Daar kan ik er één van herinneren,

Thor's personal power program call 866 pillage, that's 8-6-6 pillage

Moet je maar even uitproberen, er zijn er trouwens nog wel een paar meer op de reclameborden, maar echt veel meer zijn er volgensmij ook niet te vinden. Denk trouwens niet dat het veel uit zal halen... :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het ook....

Er zijn trouwens nóg twee keren dat Tommy zélf belt. In An old Friend is het duidelijk dat Tommy naar Sonny belt. En in Sir, Yes Sir! zegt Cortez: ...you have got it, I want you to call me at once so... wat het nummer dan is maakt ook niet uit :D

Link to comment
Delen op andere websites

k heb zoiets gezien op een duitse site, dat er taxi's beschikbaar voor je zijn enz

Dat is of hele erge onzin, of een Mod geweest... Je kan niet bellen met dat ding je kan alleen gebelt worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...