Jump to content

Bellen met mobieltje


Charlie Da Silva

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    8

  • MrKooKie

    4

  • -Spijker-

    3

  • ZUMZUM

    3

ik zou het nut er niet echt van inzien om het erin te zetten

mss dat jullie er iets in zien maar waarom zouden ze dat doen?

als je dan een taxi belt

ik denk toch dat de meeste gamers liever zelf een auto nemen om ergens heen te rijden dan een taxi

tuurlijk is het leuk om ergens heen gevoert te worden maar na een tijdje wordt je dat toch beu?

en dan hebben ze toch veel werk moeten leveren voor een klein pleziertje

tuurlijk migen ze het er indoen maar wat ga je dan doen als je krediet op is bijvullen ? en daarvoor speciaal ergens heenrijden

het hankt er ook van af in welke tijd ze de volgende gta gaan afspelen

want inde tijd van de ridders hebben ze geen mobiel en als er dan toch een in moet dan hebben er maar weinig mensen een mobieltje

dus het mag er in maar het is niet hoogstnodig

Als je zelf wilt rijden dan bel je toch gewoon geen taxi, dan jat je gewoon alsnog een wagen. Het is niet zo dat je geen auto's meer kan jatten ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

K heb san andreas net uitgespeeld. maar ik kan daar niet naar andere mensen bellen

Heb je het door dat je hier op vice city missie hulp zit en niet op san andreas, als je iets wil zeggen van san andreas zet dat in het san andreas forum.

Maar nu ff ontopic: je kan alleen bellen bij bepaalde missies, je kan ook bellen in een telefoon cel maar dat is alleen om een missie te doen. Maar voor de rest kan je nergens anders telefoneren.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar één missie waar je iemand zelf opbelt, dat is de missie Love Juice, nadat je de dealer dood heb gereden bel je Kent Paul op om te vragen wat je nu moet doen. Één ding snap ik niet echt in Vice City inzake dat mobieltje, een heleboel gasten bellen je op die je nog Leo Teal noemen, maar er zijn er ook een stel waar je het nummer nooit aan gegeven hebt, maar je toch bellen (Auntie Paulet, Kolonel Cortez, Avery Carrington (na de tijd) Steve Scott (idem)) Er zijn er wel een paar die denken dat jij Leo Teal bent, maar de meesten die je bellen weten meteen dat jij Tommy bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel lol zijn dat je met een mod zomaar van alles kan bellen :puh:

Bijvoorbeeld: Een Taxi, Een hoertje :puh::puh: dan vervang je zo'n winkel waar je geen f*ck aan hebt :lol: Dat grote gebouw aan de kust.. waar om 23.00 zo'n p*nis word opgelicht in de ramen... dat lijkt tog een beetje op dat KPN gebouw.?.. of ben ik ff anders... En dan onderaan zo'n pin-automaat (die is dan omgebouwd tot een opwaardeer-automaat :puh: )dan moet je in zo'n roze marker gaan staan (die staat dan voor dat ding)Betaal je 10 euro.. hup 10 euro :puh:

Dit is iets voor DE Modder wil iemand het uitvinden???????

Het zou wel vet zijn ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nee hoor is een mod voor :)

Kan je door op een knop te drukken bellen naar de taxi.. ;)

Verder weet ik niks, sorry :(

Ja, dat klopt denk ik.

Je kan de taxi en de ambulance bellen.

Ik weet niet meer welk site ik gevonden had maar ik had toen geen GTA:VC.

Ik weet wel dat het bellen gaat met TAB of CNTRL ik denk TAB voor taxi en CNTRL voor ambulance.

Ik weet er ook niets meer over maar als ik een bepaalde site gevonden heb hoor je het wel. ;)

weet jij die link dan ???

wil je hem dan please geven :puh:

kun je dat ook zonder mod :(

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de EDITknop, svp. Zie de forumregels voor meer info]

Link to comment
Delen op andere websites

Er is maar één missie waar je iemand zelf opbelt, dat is de missie Love Juice, nadat je de dealer dood heb gereden bel je Kent Paul op om te vragen wat je nu moet doen. Één ding snap ik niet echt in Vice City inzake dat mobieltje, een heleboel gasten bellen je op die je nog Leo Teal noemen, maar er zijn er ook een stel waar je het nummer nooit aan gegeven hebt, maar je toch bellen (Auntie Paulet, Kolonel Cortez, Avery Carrington (na de tijd) Steve Scott (idem)) Er zijn er wel een paar die denken dat jij Leo Teal bent, maar de meesten die je bellen weten meteen dat jij Tommy bent.

nou heb je niet gelijk

je hoort als je die gast vermoord hebt ring ring ring dus hij belt je op

en wat die gasten die je nummer niet hebben betrefd

die lui die krijgen gewoon het nummer van ken rosenberg of tommy zegt het maar dat laten ze niet zien.

alleen die auntie paulet snap ik niet.

volgens mij had ik van haar gehoord dat haar neef ofzo je kent maar daar ben ik niet echt zeker van

oene :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe weet die dikke negerin in die ouwe krakhut je nummer dan. ik zij al via haar neef maar als dat niet zo is want het is de vijand van umberto en anderen dus het lijkt me niet echt logisch dat ze jou nummer krijgt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...