MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 Je nummer wordt word gewoon aan alle hoge bazen doorgegeven want die willen dat je missies voor hun doet, en wat maakt het eingelijk uit. Reageren
Baffie Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 De volgende personen weten allemaal je nummer in Vice City Colonel Cortez Ricardo Diaz Kent Paul Avery Carrington Steve Scott Sonny Forelli Umberto Robina Auntie Paulet 'Big' Mitch Baker Lance Vance Het lijkt mij niet dat ze je nummer allemaal van elkaar gehoort hebben aangezien er zijn die een gruwelijke hekel aan elkaar hebben, neem als voorbeeld Umberto Robina en Auntie Paulet. Lekker leuk trouwens, discussiëren over één klein detail in Vice City wat niks geen invloed op het spel zelf heeft... Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 ik heb gehoord dat je die nummers in het echt kan bellen! Reageren
Baffie Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Welke nummers? In heel Vice City hoor je namelijk geen énkel nummer van een contactpersoon, ze hebben allemaal wel een telefoon, maar het nummer hoor je niet. De redenering is trouwens ook volkomen onmogelijk, van wie zouden die nummers moeten zijn? Wie is er nu zo gek om z'n telefoonnummer aan een spel door te geven en dat het ook nog eens klopt. En als laatste, in heel Vice City worden overal de namen enz. van verdraait met de werkelijkheid, dat zal daar dus ook wel zo zijn. Er is trouwens wel één nummer in heel Vice City, die kan je híér vinden. moet je het nummer maar even proberen, dan natuurlijk wel het Amerikaanse netnummer ervoor en je zult zien of het werkt... Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 ik bedoel die je in de reclames hoort. Reageren
Baffie Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Daar kan ik er één van herinneren, Thor's personal power program call 866 pillage, that's 8-6-6 pillage Moet je maar even uitproberen, er zijn er trouwens nog wel een paar meer op de reclameborden, maar echt veel meer zijn er volgensmij ook niet te vinden. Denk trouwens niet dat het veel uit zal halen... :lol: Reageren
commando Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 ach het is toch allemaal een grap Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 dat weet ik niet het kan ook zo zijn dat je dan bij een helpdesk van R* komt Reageren
commando Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ja misschien COMMANDO :ph34r: Reageren
Baffie Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Ik denk het ook.... Er zijn trouwens nóg twee keren dat Tommy zélf belt. In An old Friend is het duidelijk dat Tommy naar Sonny belt. En in Sir, Yes Sir! zegt Cortez: ...you have got it, I want you to call me at once so... wat het nummer dan is maakt ook niet uit Reageren
belarus Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 k heb zoiets gezien op een duitse site, dat er taxi's beschikbaar voor je zijn enz Reageren
MrKooKie Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 k heb zoiets gezien op een duitse site, dat er taxi's beschikbaar voor je zijn enz Dat is of hele erge onzin, of een Mod geweest... Je kan niet bellen met dat ding je kan alleen gebelt worden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.