Jump to content

Krachttraining


Kyl-El

Recommended Posts

Dag forumleden,

Ik las al een topic over krachttraining maar vond het niet zo verstanding om erge bump te maken. Mocht dit topic overbodig zijn dan excuses!

>>> Door NandroDavids: Topics toch samengevoegd :)<<<

Zoals jullie misschien aan mijn avatar kunnen zien doe ik zelf aan Bodybuilding. Zelf ben ik een tijdje lid geweest van Dutchbodybuilding.com maar vond het niveau daar dramatisch laag. Je werd beschuldigd van AAS gebruik, liegen over je trainingstijd enzovoort bovendien is meer als 60% een troll daar dus ik heb dat forum maar verlaten.

Zelf train ik al een jaar en 3-4 maanden op de sportschool wordt ik genetic freak genoemd enzovoort.

Ben benieuwd hoeveel leden hier bezig zijn met Bodybuilden en wat hun resultaten zijn.

Heb je een grotere foto van jezelf?

Ja hoor, genoeg. Waarom als ik vragen mag?

Als het zo'n topic wordt met dat ik spul gebruik en lieg over bepaalde dingen dan weet ik niet of ik daar zin in heb. Daar heb ik wel genoeg van gehad op DBB. Op een gegeven moment had ik al zoveel bewijs en mensen die me irl kennen die dat ook bevestigden bleven ze nog trollen of haat reacties te plaatsen.

Bewerkt: door The_Protagonist
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Pietje II

    186

  • Disturbed

    157

  • moechy

    54

  • Flashingdemon666

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aan bodybuilden doe ik niet, maar die hele 'levensstijl' waarin je uitgekiemde voedings- en trainingsschema's gebruikt probeer ik wel in kleinere mate toe te passen op mezelf. Voeding, structureel gaan sporten, daar let ik wel op, maar dat gaat natuurlijk niet altijd even punctueel. Enfin, respect voor je fysiek. :tu:

Als het zo'n topic wordt met dat ik spul gebruik en lieg over bepaalde dingen dan weet ik niet of ik daar zin in heb. Daar heb ik wel genoeg van gehad op DBB. Op een gegeven moment had ik al zoveel bewijs en mensen die me irl kennen die dat ook bevestigden bleven ze nog trollen of haat reacties te plaatsen.

De eerste Zyzz quote moet ik nog tegengekomen hier, dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Sowieso erg veel afgunst en demoraliserend gelul op dat forum altijd.

Link to comment
Delen op andere websites

@ The Protagonist.

Je lijkt een beetje op die gast van Jersey Shore vind ik :puh:

Die was ook zo groot :D

Maareh. ik zie dit topic nu dus voor het eerst en het enige wat ik echt vaak doe zijn Push-ups. Sit-ups en een beetje met Dumbbells klooien :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet al te veel aan krachttraining, maar ik doe elke avond voor het douchen wat m'n dagelijkse push- en sit-ups. Bij karatetraining doe ik wel veel krachttraining waar de oefeningen per keer variëren.

@Tommy-Vercetti: Je bedoelt die Ronnie? Die is helemaal niet zo lang geloof ik. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe niet al te veel aan krachttraining, maar ik doe elke avond voor het douchen wat m'n dagelijkse push- en sit-ups. Bij karatetraining doe ik wel veel krachttraining waar de oefeningen per keer variëren.

@Tommy-Vercetti: Je bedoelt die Ronnie? Die is helemaal niet zo lang geloof ik. :puh:

Kwa breedte bedoelde ik eigenlijk.

Hij komt best wel groot over als je snapt wat ik bedoel... :puh:

Enne. Ik kom er nu net achter dat me linker-arm overbelast is :duh::7

Dat word dus alleen de rechter voor de komende dag...

Link to comment
Delen op andere websites

Doe je goed :D

En hoelang ben je dan al bezig als ik vragen mag?

Hier komt vaak het ongeloof en het verwijs naar AAS. Ik train, hoe gek het ook klinkt een jaar en 3-4 maanden. Ik ben in september 2010 begonnen met trainen.

Zelf heb ik ook altijd een vrij groot postuur gehad van mezelf, dus ik was nooit klein.

Vanaf mijn 14 tot en met mijn 17de heb ik aan kickboxen gedaan.

Toen ik een leeftijd van 15 jaar had was ik al 84 kilogram, wel met een hoge vetpercentage maargoed dat zie je natuurlijk ook niet dagelijks.

Wat ik de afgelopen jaar gedaan heb ik is een voedingschema gevolgd wat is afgestemd op mijn persoonlijke levensstijl. Ik heb dat dus zelf gemaakt en niet iemand anders.

Wat meeste mensen overschatten is het voeding gedeelte, je wilt niet weten hoe belangrijk voeding is in de Bodybuilding wereld. Je krachttraining is ook heel belangrijk maar er zijn drie dingen die je altijd goed moet doen en WETEN hoe je het moet doen.

- Oefeningen

- Voeding

- Rust

Mochten er vragen zijn kunnen jullie altijd wel een PB sturen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zucht, kloontje

Kloontje van pietje_II perhaps :7.

OT: Nu ligt men krachttraining weer wat stil met de vakantie. Maar na de vakantie vlieg ik er terug in :puh:.

Ziet Pietje II er echt zo uit of waren dat fake foto's? :puh: Ik ben er terug ingevlogen na m'n examens, de eerste training voelde ik heel goed de dag erna(= spierpijn). Nu ik weer op gang gekomen ben heb ik er geen last meer van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...