Jump to content

Wegen


Ottoman 47

Recommended Posts

Welke wegen heb je het over? In ieder geval denk ik dat je de wegen bedoelt bovenin Shoreside Vale. Volgens WikiGTA zijn deze tunnels gesloten wegens een tunnelinspectie. In GTA Liberty City Stories, wat zich afspeelt in 1998, bevindt zich er een bord waarop staat "Upstate", dit kun je vertalen als "Bovengelegen gedeelte van deze staat." Wat dus betekend dat de wegen leiden naar het platteland van de GTA III-era wereld. Duidelijkere informatie over waar de wegen heengaan is nooit bekend geworden.

Greetz, WG.

Edit: Je poste het kaartje al, het zijn precies de wegen die ik bedoelde. De plaatsnamen erboven moet je niet serieus nemen, die zijn waarschijnlijk gemaakt voor een modificatie waar iemand ooit aan begonnen is. Bovendien kan je je post ook bewerken met de "Bewerk" knop. Zo hoef je niet dubbel te posten. ^_^

Edit 2: @ Dark Zemy: Bedankt, dat wist ik zelf ook nog niet :puh:.

Bewerkt: door White Gold
Link to comment
Delen op andere websites

Die namen zijn geen mod, deze namen kan je zien als je met een dodo over die grote berg heen vliegt (waarschijnlijk is dit de oude kaart, maar is dus een outtake geworden)

en in LCS Lopen deze twee tunnels naar elkaar en in het midden zit een deel dat naar het platteland gaat (ook in lcs afgesloten :) )

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Is er niet een mod dat die barricade verwijderd wordt?

Er zijn toch ook zulke mods voor Vice City en San Andreas?

Van Johannes47

Punt is dat als je de baricade weghaalt dat je dan nergens uit komt. De wegen zitten direct aan elkaar en je zou alleen maar in de blue hell komen en ergens anders weer spawnen.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Is er niet een mod dat die barricade verwijderd wordt?

Er zijn toch ook zulke mods voor Vice City en San Andreas?

Van Johannes47

Punt is dat als je de baricade weghaalt dat je dan nergens uit komt. De wegen zitten direct aan elkaar en je zou alleen maar in de blue hell komen en ergens anders weer spawnen.

Greetz :sigaar:

Je hebt inderdaad gelijk. :Y

Maar ik begrijp niet dat Rockstar het dan maakt.

Ten eerste: het spel is een en al eiland, waarom maken ze dan een ''zogenaamde'' tunnel die naar

een platteland moet gaan. :bonk::?

Ten tweede: Laat het dan weg Rockstar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: het spel is een en al eiland,
Niet geheel waar. Portland en Staunton Island zijn inderdaad twee afzonderlijke eilanden, maar Shoreside Vale moet juist het "vasteland" voorstellen. De tunnel zal dan naar andere steden e.d. kunnen leiden, maar deze is ten tijde van GTA III dus afgesloten.

Tevens bewijst het kaartje bovenin dit topic ook dat Shoreside Vale geen eiland is, omdat er boven Shoreside Vale land is, dat mogelijk dus naar - zoals gezegd - meerdere steden en landschappen zal leiden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: het spel is een en al eiland,
Niet geheel waar. Portland en Staunton Island zijn inderdaad twee afzonderlijke eilanden, maar Shoreside Vale moet juist het "vasteland" voorstellen. De tunnel zal dan naar andere steden e.d. kunnen leiden, maar deze is ten tijde van GTA III dus afgesloten.

Tevens bewijst het kaartje bovenin dit topic ook dat Shoreside Vale geen eiland is, omdat er boven Shoreside Vale land is, dat mogelijk dus naar - zoals gezegd - meerdere steden en landschappen zal leiden.

Jij hebt inderdaad ook gelijk, het zou wel leuk zijn geweest als Rockstar een uitbreiding voor GTA 3 maakte waardoor je ook naar dat gedeelte kan gaan. :bonk:

Maar goed, Shorside Valley is dus verbonden aan het vaste land.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: het spel is een en al eiland, waarom maken ze dan een ''zogenaamde'' tunnel die naar

een platteland moet gaan. :bonk::?

De tunnel zou ook onder het water door kunnen gaan hoor :D

ja die gaat ook door onder water door alleen daar kan je niet in. dat kan wel met een adminconsole. maar de tunnel is op sommigge plaatsen unsolid. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ja die gaat ook door onder water door alleen daar kan je niet in. dat kan wel met een adminconsole. maar de tunnel is op sommigge plaatsen unsolid. :Y

Misschien kun je beter eerst de overige berichten uit het topic even doorlezen, voordat je reageert. De tunnel loopt namelijk helemaal niet onder water en is ook zeker niet de achterliggende gedachte hiervan. In mijn post (paar posts hierboven) had ik al uitgelegd wat Rockstar z'n bedoeling van de tunnel was.

Link to comment
Delen op andere websites

ja die gaat ook door onder water door alleen daar kan je niet in. dat kan wel met een adminconsole. maar de tunnel is op sommigge plaatsen unsolid. :Y
Misschien kun je beter eerst de overige berichten uit het topic even doorlezen, voordat je reageert. De tunnel loopt namelijk helemaal niet onder water en is ook zeker niet de achterliggende gedachte hiervan. In mijn post (paar posts hierboven) had ik al uitgelegd wat Rockstar z'n bedoeling van de tunnel was.

warom zou ik daarom liegen? :duh: ik heb hem daar onder de ghosttown zelf gezien. :Y of was het dan een andere tunnel waarvan ik niks weet? :?

Link to comment
Delen op andere websites

ja die gaat ook door onder water door alleen daar kan je niet in. dat kan wel met een adminconsole. maar de tunnel is op sommigge plaatsen unsolid. :Y
Misschien kun je beter eerst de overige berichten uit het topic even doorlezen, voordat je reageert. De tunnel loopt namelijk helemaal niet onder water en is ook zeker niet de achterliggende gedachte hiervan. In mijn post (paar posts hierboven) had ik al uitgelegd wat Rockstar z'n bedoeling van de tunnel was.

warom zou ik daarom liegen? :duh: ik heb hem daar onder de ghosttown zelf gezien. :Y of was het dan een andere tunnel waarvan ik niks weet? :?

Ja je liegt/niet,omdat blue hell zelf BLAUW is.

Blue Hell = Blauwe Hell.

Neem anders dan ook een screen..

EDIT:

@ Johannes47:

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

warom zou ik daarom liegen? :duh:
Ik zeg nergens dat jij aan het liegen bent, maar enkel dat je de overige berichten van het topic niet goed doorgelezen had.
ik heb hem daar onder de ghosttown zelf gezien. :Y of was het dan een andere tunnel waarvan ik niks weet? :?
De tunnel eindigt inderdaad op ongeveer dezelfde plek waar Ghost Town zit, maar dit is zeker niet onder water. Het ligt op ongeveer dezelfde hoogte van Ghost Town, en deze zweeft ook enkele meters boven water.

Zie hieronder een screen - welke ik enkele minuten geleden even gemaakt heb:

tunnel1oy5.th.jpg

(Klik voor vergroting)

Hij ligt dus niet onder Ghost Town, maar wel in de buurt. De tunnel loopt ook niet onder water en komt nergens uit, maar dit is niet wat het spel je oorspronkelijk wil laten geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...