Jump to content

Wegen


Ottoman 47

Recommended Posts

De tunnel is aan deze kant niet solid, dus je kunt er gewoon doorheen vliegen. Maar aangezien het stukje tunnel erg klein is (slechts de grijze buis) en enkel het stukje direct achter de blokkade solid is, is het haast onmogelijk om hier te geraken. In feite zul je tegen de achterkant van de blokkade moeten knallen en hopen dat de Dodo op het solid-gedeelte blijft liggen, wat meestal mislukt.

Maar goed, in de tunnel valt niets meer te zien dan buiten de tunnel - achter de blokkade. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

warom zou ik daarom liegen? :duh:
Ik zeg nergens dat jij aan het liegen bent, maar enkel dat je de overige berichten van het topic niet goed doorgelezen had.
ik heb hem daar onder de ghosttown zelf gezien. :Y of was het dan een andere tunnel waarvan ik niks weet? :?
De tunnel eindigt inderdaad op ongeveer dezelfde plek waar Ghost Town zit, maar dit is zeker niet onder water. Het ligt op ongeveer dezelfde hoogte van Ghost Town, en deze zweeft ook enkele meters boven water.

Zie hieronder een screen - welke ik enkele minuten geleden even gemaakt heb:

tunnel1oy5.th.jpg

(Klik voor vergroting)

Hij ligt dus niet onder Ghost Town, maar wel in de buurt. De tunnel loopt ook niet onder water en komt nergens uit, maar dit is niet wat het spel je oorspronkelijk wil laten geloven.

mijn dodo raakte iut balans en toen viel ik door de ghosttown en toen kwam ik op een tunnel waar ik in gezakt was en die ging helemaal door tot en ander gedeelte lc. ik weet niet waar het was maar de dodo schoot eruit en ik viel op land wat niet van lc was. maar ik heb dit nog maar 1 keer meegemaakt. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap al wat je bedoelt. Onder Ghost Town zit een groot, blauw gat: de Blue Hell. Wanneer je hier te diep in valt, spawn je weer op het (meestal) dichtsbijzijnde grondoppervlak, wat in dit geval de Porter tunnel in Cedar Grove is. Deze tunnel loopt van Portland naar Staunton Island en Shoreside Vale, en is daardoor de ondergrondse verbinding tussen de verschillende delen van Liberty City. Deze tunnel is gewoon een ander alternatief om tussen de verschillende delen van Liberty City te kunnen reizen, en is dus zeker geen nieuwe ontdekking.

Wanneer je, zoals waarschijnlijk in jouw geval, geen verstand en benut van de Blue Hell hebt, lijkt het alsof je totaal iets nieuws en vreemds ontdekt hebt. Helaas voor jou, want dat is dus niet het geval.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...