Jump to content

Radio host verwijzing naar Scarface


Proximitus

Recommended Posts

Volgens WikiGTA zijn Toni en Reni Wassulmaier ten tijde van LCS beide host van Flasback FM. Of dit klopt weet ik niet, maar ik ga er wel vanuit.

Dan moet jij echt eens LCS gaan spelen, dan hoor je toch alleen Reni met haar sexistische opmerkingen.

En je moet die Wikipage eens goed doorlezen, want er staat namelijk dit:

De host Toni was in 1986 de host van de zender Flash FM. Voordat Toni de host van Flashback werd, vervulde Reni Wassulmaier deze taak.

Dus dat wil zeggen dat Reni deze taak (host zijn op Flashback FM) vervulde voordat Toni host werd. Dat is dus niet allebei ten tijde van LCS.

Heb je niet goed geslapen, Bling :puh: (Met alle respect hoor :engel: )

EDIT: 1800 posts :dans: :dans:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens WikiGTA zijn Toni en Reni Wassulmaier ten tijde van LCS beide host van Flasback FM. Of dit klopt weet ik niet, maar ik ga er wel vanuit.

Dan moet jij echt eens LCS gaan spelen, dan hoor je toch alleen Reni met haar sexistische opmerkingen.

En je moet die Wikipage eens goed doorlezen, want er staat namelijk dit:

De host Toni was in 1986 de host van de zender Flash FM. Voordat Toni de host van Flashback werd, vervulde Reni Wassulmaier deze taak.

Dus dat wil zeggen dat Reni deze taak (host zijn op Flashback FM) vervulde voordat Toni host werd. Dat is dus niet allebei ten tijde van LCS.

Heb je niet goed geslapen, Bling :puh: (Met alle respect hoor :engel: )

EDIT: 1800 posts :dans: :dans:

Klopt. Het feit dat Reni en Toni beide staan vermeld als hosts is omdat Toni de host is van dezefde zender, maar dan in GTA III. Je word er via de Liberty City Stories wiki heen geleid, maar ook via de GTA III wiki.

Om eerlijk te zijn snap ik er nu niks meer van :? Ik moet echt VCS en LCS gaan kopen.. Word tijd dat ik ze eens ga spelen :puh:

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet jij echt eens LCS gaan spelen, dan hoor je toch alleen Reni met haar sexistische opmerkingen.
Ik geloof je graag, maar LCS is voor mij – zoals ik al zei – verre van bekend terrein. :$ Ik raakte een beetje in de war met de namen, omdat beide personen op deze pagina (in het blok, aan de rechterkant) staan vermeld. Onderstaande zin van Proximitus verklaart waarom:
Klopt. Het feit dat Reni en Toni beide staan vermeld als hosts is omdat Toni de host is van dezefde zender, maar dan in GTA III.
Vandaar dat ik dus in de war was geraakt. Ik had namelijk niet op de pagina van de GTA III-sectie gekeken, omdat ik met deze GTA een stuk bekender ben en dus 100% zeker wist dat Toni destijds de enige host van deze radiozender was.
Heb je niet goed geslapen, Bling :puh:
Heerlijk.

Maar goed, laten we deze overbodige discussie maar (voorlopig) achterwege laten, want het is voor niemand 100% duidelijk of de Toni van deze zender mogelijk van Toni Montana is afgeleid (zie vorige post).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...