Jump to content

[GFX] Graphics Badge Contest 2007!


.Levi.

Recommended Posts

Ola mensen! Net als vorig jaar kun jij de winnende badge designen die de winnaar zal gaan dragen van de Signature Contest 07. De winnaar heeft niet alleen eeuwige roem bij zijn overwinning van de sig contest maar draagt dan ook gelijk iets om aan te tonen dat hij de 2007 contest heeft weten te winnen.

Vorig jaar droeg alleen de Nr. 1 een badge, we zien nu graag dat ook de nummers 2 en 3 een badge krijgen. Je hoeft als badge winnaar dus alleen een kleur en of cijfer te veranderen van je gemaakte badge. Laat in ieder geval zien wie nummer 1, 2 en 3 is.

Hoe doe ik mee?

Je kunt meedoen door mij een PB te sturen met jou inzending. Je stuurt de PB op de volgende manier:

PB titel: Graphics Badge Contest 2007!

In de PB zelf:

[b]Naam:
Inzending:[/b]

Eisen (badge):

Maximaal:

150*150 pixels

100 Kbytes

Stemmen:

Stemmen gebeurd dit keer niet in het openbaar maar via PB. Het leuke hiervan is dat we het stemmen geheim houden en dan wel tot de uitslag van de Signature Contest zodat niemand weet welke badge uiteindelijk plaats zal nemen in de handtekeningen van de top 3 winnaars.

Het zou netjes zijn als de nummers 1, 2 en 3, de winnende badge tijdelijk zullen gaan dragen. ;)

INLEVERDATUM T/M 29 NOVEMBER!



Stel hier je vragen.

Stemtopic

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Uitstel:

Ik had het niet verwacht maar misschien komt het doordat er veel dingen tegelijk bezig zijn zoals de Signature Contest en SOTM. Ik heb namelijk nog geen Badges binnen gekregen via PB. Ik dacht dat er wat leden hieraan mee zouden doen die zich niet voor de Sig Contest hadden ingeschreven, in ieder geval dát er wat leden mee zouden doen, maar helaas..

Het is inleveren t/m 29 november, wat het al bijna is en dat is op dit moment nu er nog geen badges binnen zijn erg krap voor de leden die eigenlijk nog wel willen meedoen.

Ik wil het graag uitstellen t/m 7 december, mocht er dan nog steeds geen badge binnen zijn gekomen dan schrappen we deze contest en zal ik zelf iets gaan maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gooi er nog gewoon een heerlijke 3e bump tegen aan, een lekkere triple post. :Y

Ik heb vandaag een inzending binnen gekregen, hartstikke gaaf! Alleen zoals jullie wel snappen is dat toch echt net even te weinig en vooral als je ziet dat het alweer 2 december is. Ik zou het erg zonde vinden als deze Badge Contest als een flop gaat eindigen. Maak dus als je tijd vrij hebt een leuke badge voor de top 3 winnaars van de Signature Contest 2007 en stuur ze via PB naar mij toe.

Nogmaals: insturen t/m 7 december

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...