bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik dacht aan een verwijzing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Naar wat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Naar die gast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Naar die gast. Misschien kan je iets duidelijker zijn. Ten eerste weet ik niet wat je nou met die verwijzing bedoelt en ten tweede: Wie is die man? Hij komt nergens voor, dus er zit helemaal geen verwijzing aan. 't Is gewoon een persoontje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Ok, dan is het geen ee, dan heb ik me vergist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 (bewerkt) Ik had deze al eerder gepost, maar weet iemand of dit een EE is of niet? Bewerkt: 11 oktober 2005 door DaddyPimp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2005 Als je uit kan leggen wat de grap is misschien, ik vat 'm in ieder geval niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 'Out of order'.. En het is een WC, probably? Gewoon een grap, niet elke grap is een Easter Egg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 7 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2005 Die bewakers met hun blauwe uniformen daar achter staat op: P: text I: text G: text Maar het gaat om die PIG en ''pig' word veel gebruikt om politiemannen ui te schelden dus. Ik maak nog wel een screen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Als je uit kan leggen wat de grap is misschien, ik vat 'm in ieder geval niet... Dat bordje hangt op de deur van de vuurtoren.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Als je uit kan leggen wat de grap is misschien, ik vat 'm in ieder geval niet... Dat bordje hangt op de deur van de vuurtoren.. Misschien niet echt een grap. De vuurtoren doet het wel altijd toch? Nou en dan staat er op de deur Out Of Order zo kan je het ook bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2005 Als je uit kan leggen wat de grap is misschien, ik vat 'm in ieder geval niet... Dat bordje hangt op de deur van de vuurtoren.. De vuurtoren doet het wel altijd toch? Juist daarom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 12 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2005 Is dit een EE,het is rechtover de filmstudio : Er staat : CAUTION ! : Childs at play . Er zitten geen kinderen in VC,dus ik dacht wel dat dit een EE was PS : Als dit al bekend was,sorry,want ik had geen zin om het hele topic door te lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2005 Ik denk niet echt dat het een ee is, het is gewoon een simpel bordje om het wat op te vrolijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RedRat Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2005 Ik denk dat dit al gepost is maarja... Als je in een heli. zit en dan boven starfish island gaat vliegen dan moet je eens een keer naar beneden kijken, en je ziet bizarre zwembaden. Zoals een onderbroekje en BH en ook het Rockstarteken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.