driverx250 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 coole dingen hier ik ga ze eens opschrijven en uiproberen greeetzz van DRIVER250 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Dat hoeft niet, ze staan op WikiGTA.org allemaal al duidelijk beschreven met een screen en waar je ze kan vinden. Bewerkt: 21 december 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
driverx250 Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 !!!!! hey je mag geen andere sites op het forum zetten die a concurentie kunnen veroorzaken!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 Driverx wikigta is geen concurrent en er is zelfs een speciaal forum voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) Ik heb mischien een nieuwe easter egg gevonden!! In de missie The Shootist van de Malibu moet je in de Shooting Range een wedstrijdje schieten doen, in de tweede ronde zijn de targets personen uit GTA3! Screenshot: Bewerkt: 23 december 2005 door Lance Dance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2005 (bewerkt) !!!!! hey je mag geen andere sites op het forum zetten die a concurentie kunnen veroorzaken!!! WikiGTA.org is een site opgericht door GTAForum.nl, ze werken nauwkeurig samen. En de regelgeving is veranderd, je mag welliswaar andere GTA-sites posten als ze maar wel iets bijdragen aan het topic. En geen reclame maken. Ik vind het wel positief dat je de regels na probeerd te leven, ga zo door! Driverx wikigta is geen concurrent en er is zelfs een speciaal forum voor WikiGTA.org heeft geen speciaal forum. WikiGTA.org is speciaal vóór GTAForum.nl Bewerkt: 23 december 2005 door MrKooKie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Ik heb mischien een nieuwe easter egg gevonden!!In de missie The Shootist van de Malibu moet je in de Shooting Range een wedstrijdje schieten doen, in de tweede ronde zijn de targets personen uit GTA3! Screenshot: Helaas. Deze wisten we al. Het is wel grappig dat je mannetjes ziet van GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jortgamer Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2005 Ik heb mischien een nieuwe easter egg gevonden!! In de missie The Shootist van de Malibu moet je in de Shooting Range een wedstrijdje schieten doen, in de tweede ronde zijn de targets personen uit GTA3! Screenshot: Helaas. Deze wisten we al. Het is wel grappig dat je mannetjes ziet van GTA III. Ja die mannetjes zie je ook ergens op een winkelruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 27 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2005 Niet echt een easter egg maar toch een leuk verhaal: Ik was op zoek naar hidden packages (heb er nu 99 en weet niet welke ik moet ) met een heli en stapte ff uit om er een te pakken. Ineens stapte een autodief in die heli en starte hem. Hij steeg helaas niet op Greetz Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 Deze zit toch ook in SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster28 Geplaatst: 1 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2006 (bewerkt) Deze weet ik al heel lang op de steene bankjes staat reclame voor een taxi bedrijf uit gta 3 genaamd mainstreet taxi's. Bewerkt: 1 januari 2006 door gangster28 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 januari 2006 Die bordjes vliegen (ok, een bordje vliegt, tegen de andere was ik aan gelopen en die viel naar beneden). Niet echt een Easter Egg, maar toch... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koopa Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Ik weet niet of dit een Easter Egg is, maar ik reed laatst door de stad en zag het hangen! (P.S. Het gaat natuurlijk om dat van Ammunation! ) Bewerkt: 5 januari 2006 door Koopa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2006 Volgens mij heb ik wel een grappige Easter Egg gevonden: Er staat op de Firetruck: "Don't burn in silence, dial 911!" Vrije vertaling: "Verbrand niet in stilte, bel ons!" (Ik hoop dat deze nog niet bekend is, ik kon er tenminste niks over vinden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 17 januari 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2006 Als je met dat watervliegtuigje onder een brug vliegt zie je een man in de brug.Die man heb je eens in een missie onder het cement gegooid Ik weet niet of het waar is maar ik had het gelezen. Sorry een beetje laat maar misschien bedoeld ze de missie in San Andreas genaamd Destruction waar je een hoofdman in het kuiltje moet dumpen en cemet overheen moet gooien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.