Jump to content

GTA Vice City Easter Eggs


Lantyz

Recommended Posts

Waarschijnlijk, of mischien ook niet.. kunnen jullie je allemaal wel ongeveer de eerste man op de maan herrineren. Dit was in de tijd van de 'koude oorlog' en hier speelde de ruimtevaart ontwikkelingen een grote rol. Op een gegeven moment onstaat er een wedloop waarin beide landen zo snel mogelijk een mens op de maan brengen. Hieruit ontstond het Amerikaanse Apollo programma en bij de Apollo 11 deed Neil Armstrong de eerste menselijke stap op de maan. Echter is er in de loop der tijd een complottheorie ontwikkeld waarin wordt beweert dat de maanlandingen binnen het Apollo programma van 1969 tot 1972 nooit hebben plaatsgevonden en in de studio zijn opgenomen. Hier zijn allemaal argumeten voor: >>Klik<<

De link naar Vice City is in deze dat in de filmstudio's er een studio te zien is met een ruimteschip wat lijkt op de Apollo 11(als deze geland is) en waarbij de hele maan en de Amerikaanse vlag die erop gepland is, is nagebootst. In mijn ogen is deze studio dus een verwijzing naar het vermeende feit dat de Apollo missies in een filmstudio zijn opgenomen waarmee het de spot drijft met de Amerikaanse regering. Zie hier ook de screen:

post-3181-1167002399.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 381
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    36

  • Lantyz

    33

  • MrKooKie

    21

  • Hanneswasco

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja, daar zit wel wat in. Goed gevonden, de meesten zagen wel dat het een film met maanscènes was, maar dat ze dat hier ook bedoelden was ons nog niet opgevallen. Klinkt echt goed, maarja, laten we er maar vanuit gaan dat de mens wel op de maan geweest is.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk, of mischien ook niet.. kunnen jullie je allemaal wel ongeveer de eerste man op de maan herrineren. Dit was in de tijd van de 'koude oorlog' en hier speelde de ruimtevaart ontwikkelingen een grote rol. Op een gegeven moment onstaat er een wedloop waarin beide landen zo snel mogelijk een mens op de maan brengen. Hieruit ontstond het Amerikaanse Apollo programma en bij de Apollo 11 deed Neil Armstrong de eerste menselijke stap op de maan. Echter is er in de loop der tijd een complottheorie ontwikkeld waarin wordt beweert dat de maanlandingen binnen het Apollo programma van 1969 tot 1972 nooit hebben plaatsgevonden en in de studio zijn opgenomen. Hier zijn allemaal argumeten voor: >>Klik<<

Inderdaad, maar dat was een 'documentaire' op de televisie (in de jaren '80) die als grap was bedoeld. Mijn leraar Engels vertelde ons er onlangs over, in het kader van een opgenomen radioscene uit de jaren '30 die gebaseerd was op het boek 'The War of The Worlds' (er was zogezegd een groot, buitenaards cilindervormig voorwerp neergestort op Aarde). Die uitzending werd uitgezonden op de avond van Halloween in de jaren '30 en velen waren natuurlijk bang omdat ze dachten dat het allemaal echt was.

Over die tv-documentaire over het feit dat de maanlanding opgezet spel zou zijn, dit was ook een grap (werd achteraf gezegd in de documentaire). Het was wel een geloofwaardige documentaire (zei mijn leraar, ik heb ze nog niet gezien).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi mensen:)

Als eerst wil ik ff zegge dat ik het raar vindt dat ik geen Eater Egg forum zie van Vice City:p

Waarom is die er niet? Ik d8 dat je ook in Vice City EE's had.

Ik ging een beetje rondlopen in the North Point mall, waar ikhet juwelierswinkeltje inliep. Ik ging de winkel een beetje afspeuren naar gekke dingen ^_^

Toen ik naar de muur keer die grenst aan de balie (helemaal links in de winkel) zag ik in het midden van die muur iets wat op een geslachte kip leek.

Ik heb geen foto kunnen maken, misschien dat iemand anders dat kan doen? Ik vond het een appart en vaag ding aan de muur :*D

Groetjes, Lance Vance Dance

---------------------------------------------------------------------------------

ow sorry mensen, deze valt onder Vice City i.p.v Vice City Stories :N

Ik heb t in het verkeerde forum geplaatst

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd.<<<

>>> Door NandroDavids: Topic samengevoegd met het Easter Egg-topic van Vice City...die hebben we dus wel, Lance Vance Dance ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat en je bent vergeten dat we een heel easter egg topic hebben . Waarom maak je dan een nieuwe aan . Je kan hem ook veel beter daar zetten om hier spam te verkomen .Verder wil ik ontopic blijfen en reageren op iets wat je zij . Easter eggs vind je niet doodleuk . Zoeken is het grote geheim ookal liggen sommige nogal voor de hand. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

wat is dat voor een mod met die combines???? die lijkt mij wel vet! :klap: :klap: :klap:

Je geeft aan dat je GTA : Vice City hebt en daarin heb je de EE gevonden ?

Indien ja , kan je heel eenvoudig een screenshot maken door de " Print Screen " te gebruiken ( enkele druk met willekeurige vinger / teen ) of het programma " Fraps " te nuttigen!

Als je Print Screen ( afk: Prt Scrn ) gebruikt druk je dus eenmaal op de toets die zich naast de F12 & Insert toets bevind. Zo word de schermafdruk automatisch naar je klembord gekatapulteerd ;).

Nadat je bovenstaand hebt gedaan open je Windows Paint of Adobe Photoshop en ga je naar Edit > Paste ( CTRL + V ).

Nu verschijnt de afdruk van je scherm in Paint of Photoshop.

Deze kan je dan weer opslaan en daarna uploaden op Imageshack.

@hieronder :

Ja , ik dacht dat je hem op de PC had ;).

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een Nieuwe :) :

Als je de missie 'Boomshine Saigon' Faald door Phill Dood te laten gaan komt er dit te staan:

Phil Cassidy is dead!!!! Now who's gonna supply arms in Liberty?

Misschien een verwijzing naar GTA III en LCS :) ?

tis misschien een beetje laat, maar arm= arm in het engels, dus tis een grap met dubbele bodem, aangezien hij zijn arm kwijt is.

en om nog eens terug te komen op die persoon met zijn cementvoetbadje :puh: , ik heb ergens gelezen dat er 3 waren, maar dat ze tot nu toe maar 2 gevonden hebben, klopt dit ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op de PS2 en ik heb geen camera, dus sorry ik kan geen plaatje plaatsen. Maar de mensen die Vice City hebben kunnen het nagaan.

Ik vond hem ook nie doodleuk ofzo ik speurde de winkel zkrz goed af voor ik hem vond. Het lijkt echt op zo'n geslachte kip. In Vice City kunnen toch echter ook wel EE's zitten?

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je zelf al aangeeft hoort dit in het 'Vice City'- forum dus bij deze verplaatst naar het 'Vice City General' forum. Daar houden we het natuurlijk niet bij, want in Vice City zijn niet zoveel Easter Eggs dus vandaar dat er geen extra forum voor aangemaakt wordt, in GTA San Andreas zijn er gigantisch veel Easter Eggs en daar is dus wel een extra forum voor nodig. Op 'WikiGTA' kun je op 'deze' pagina een overvloed aan Easter Eggs vinden. Je hebt een kaart en als je dan op een bolletje klikt wordt je doorgelinkt naar de Easter Egg die op die plaats te vinden is. Dan vindt je een screen en een uitleg over de easter egg, mocht er naast dit nog wat wezen. Zeg het maar hoor! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Summerbase dat je hem even voor me verplaatst heb, dat waardeer ik zeer :Y

Ik denk gewoon dat als ik met Vice iets zie dat ik het voortaan naar een mod ofzo stuur;)

Maar ik ga met SA verder met zoeken naar apparte dingen dus dit zou niet meer gebeuren.

Sorry voor het ongemak hoor;) ALs je het evt nodig vind gooi je er desnoods toch gewoon een slotje op? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Hey, ik weet niet of dit een nieuwe EE is, maar ik heb hem gevonden bij Phil Cassidy's cararvan. In zijn kamer staat een poster van Soldiers of Misfortune. In het echt heet het spel, zoals jullie wel weten, Soldier of Fortune. Hier istie:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...