Ice Banana Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Is de wonderwoman ee al ontdekt nee? bij deze: :wonder woman in het echt (Foto volgt nog):wonder woman in Vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2006 Ik heb een verwijzing gevonden naar San Andreas (in Vice City). In de map waar je vice city geinstalleerd hebt moet je naar de map 'audio' gaan. Hierin staan (alle) geluiden/gesprekjes die in Vice City voorkomen. Blader dan wat naar beneden tot je het bestandje 'bust_17' tegenkomt. Speel deze af en je hoort dat Ken Rosenburg de naam Pulaski zegt (dit is de handlanger van Tenpenny uit San Andreas). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Ik ben weer bezig Vice City opnieuw uit te spelen, en toen kwam ik tijdens de missie Tomph Phen '96 dit tegen.. Zo'n gast springt gewoon heel leuk van de brug af! Het is altijd een andere, nu is het dus een toolsnol.. (Ik weet het omdat ik 3x geprobeerd heb dit te screenen, elke keer was het een ander ventje) Bewerkt: 22 mei 2006 door Assassin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Dit was al bekend, maar voor zover ik wist is het telkens een medewerker van Spand Express, de dienst die je in de missie Riot failliet laat gaan door al hun vrachtwagens op te blazen. Er zijn wel meerdere typen medewerkers, maar volgensmij is het wel altijd een medewerker van Spand Express Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 Ik ben weer bezig Vice City opnieuw uit te spelen, en toen kwam ik tijdens de missie Tomph Phen '96 dit tegen.. Zo'n gast springt gewoon heel leuk van de brug af! Het is altijd een andere, nu is het dus een toolsnol.. (Ik weet het omdat ik 3x geprobeerd heb dit te screenen, elke keer was het een ander ventje) Ik vind het toch vreemd dat bij al jouw screens het watermerk van Xfire staat.. Je hebt zelfs de directe link van het plaatje overgenomen. Ten eerste denk ik niet dat ze het op prijs stellen dat je steeds screens van hun op een ander forum zet (want anders zouden ze niet gemerkt zijn), en ten tweede is het de bedoeling dat je eigen gemaakte screens plaatst.. Deze, en menig andere die je al geplaatst hebt zijn sowieso niet van jou zelf, ook zeg je het wel..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) Dat XFire merk staat er omdat ik de screenshots met Xfire heb gemaakt. Ze staan gewoon in mijn profiel. Met Xfire kun je key binds instellen, en als ik shift+L druk, maak ik een screenshot . De zwart/witte skin heb ik zelf ook gemaakt btw. De meeste gamers weten dit wel.. En ja, XFire staat linking toe. Bewerkt: 22 mei 2006 door Assassin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Dat XFire merk staat er omdat ik de screenshots met Xfire heb gemaakt. Ze staan gewoon in mijn profiel. Met Xfire kun je key binds instellen, en als ik shift+L druk, maak ik een screenshot . De zwart/witte skin heb ik zelf ook gemaakt btw.De meeste gamers weten dit wel.. En ja, XFire staat linking toe. Oké, we nemen onze woorden terug, meestal als er een watermerk op staat is het van een andere site afgehaald, en dat is hier verboden. Als het compleet officieel is, en er verder niks aan de hand is, bied ik hierbij m'n excuses aan voor het ongemak, sorry. Het zag er gewoon illegaal uit met een watermerk erbij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Assassin Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 No problem. Ik gebruik Xfire alleen omdat het automatisch word geresized en geupload naar de Xfire server met 1 klik van de muis . Wat vinden jullie van de screen zelf? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Banana Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2006 Van deze winkelwordt reclame gemaaakt op Vrock:Exploder xordt in Vrock beshreven als een leger missie zo ongeveer terwijl dat gewoon een Donutshop is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2006 Van deze winkelwordt reclame gemaaakt op Vrock:Exploder xordt in Vrock beshreven als een leger missie zo ongeveer terwijl dat gewoon een Donutshop is. Ik denk dat je dit verkeerd hebt gezien, Exploder is een film waar reclame over wordt gemaakt, op de radio, maar ook in de vorm van een billboard bovenop de Donut Shop, het is er dus allebei reclame voor. Heb je verkeerd gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan gta Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 Hoe de ME op gewone mensen laten schieten? Zorg dat je wat politie achter je aan hebt vervolgens stop je en wacht je op de helikopter. Als die er is wacht je tot 1 mannetje naar beneden is nu typ je de wanted level code in (leavemealone) als je nu het mannetje van de ME een beetje achterna loopt zul je zien dat hij gewoon alle mensen die hij tegenkomt probeert neer te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2006 het probleem alleen is, dat dat geen easter egg is. gelieve alleen easter eggs te posten hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjan gta Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2006 Hoezo geen easteregg? Dat het leger tegen de politie vecht was toch ook een easteregg? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2006 Hoezo geen easteregg? Dat het leger tegen de politie vecht was toch ook een easteregg? Het is inderdaad heel grappig, maar meer een programmeerfout, je kunt erover discussiëren of het nu een Glitch/Bug is of een Easter Egg, maar een Easter Egg is met opzet in het spel gezet, dit bestaat meestal ook uit iets of iemand die ergens vanaf is geleid, een Bug is perongeluk in het spel gegaan waardoor er sommige dingen plaatsvinden die wel erg vreemd te verklaren zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA GUY Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Dit is een enorme bump, maar ik heb (denk ik ) een nieuwe easteregg ontdekt. Heb ook geen idee of ie al gevonden is. Maar : Als je bij Sunshine auto's gaat, en kijkt naar de vice city streetracing map. Zie je een verwijzing naar en ander spel. Namelijk : Project gotham racing. Waar je Kudos moest verdienen. Plaatje : Bewerkt: 27 juli 2006 door GTA GUY Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.