NandroDavids Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 In de eerste post van dit topic staat een link bij 'Rockstarlogo's', als je die link volgt kom je bij alle easter eggs van vice city. Als je daar klikt op 'Rockstarlogo's' zie je daar een plaatje met een stuk of 15 logo's, waar ook het zwembad bij staat. Reageren
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Waha! Met de boot in GTA 3 heb wist ik het niet. Ook met dat lijk in dat water wist ik ook niet. Cool! staat die boot per toeval ook in san andreas?? in de ls haven? Reageren
jan eefsting Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 met gta 3 heb ik pirates in men's pants poster gevonden ik weet niet of die in gta vc zit zou iemand daarvoor kunnen zoeken in sa zit een plaats pirates in men's pants >>> PatrickW: reclame verwijderd, waarschuwing als beloning <<< Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) met gta 3 heb ik pirates in men's pants poster gevonden ik weet niet of die in gta vc zit zou iemand daarvoor kunnen zoeken in sa zit een plaats pirates in men's pants Nee die zit er niet in bij Vice City. En Bij San Andreas was het ook geen easter egg. En waarom maak je reclame voor die site? Dat mag niet. Ik dacht eerst dat het je sig was maar als ik erop klik kom ik op een andere site. Bewerkt: 13 augustus 2005 door BeatboxGamer Reageren
MrKooKie Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 En waarom maak je reclame voor die site? Dat mag niet. Ik dacht eerst dat het je sig was maar als ik erop klik kom ik op een andere site. Het is ook geen Teaser-site van Rockstar Reageren
NandroDavids Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik weet niet of dit echt een easter egg is, maar ik post het toch maar. In Vice City heb je een opdracht met de naam PCJ Playground. In GTA III zit een opdracht met de naam Patriot Playground. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik weet niet of dit echt een easter egg is, maar ik post het toch maar. In Vice City heb je een opdracht met de naam PCJ Playground. In GTA III zit een opdracht met de naam Patriot Playground. Is niet echt een easteregg, meer creativiteit loos.. Ze hebben trouwens al die opdrachten met dezelfde 2 letters genoemd... PCJ Playground Maffia Massacre etc... Dat hebben ze trouwens tot nu toe vol weten houden.. :'D Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik weet niet of deze al bekend is maar ik post hem toch even: Er staat 'Out Of Order' op de deur van de vuurtoren... Reageren
Plyer Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik weet niet of deze al bekend is maar ik post hem toch even:Er staat 'Out Of Order' op de deur van de vuurtoren... Dit is nieuw voor mij. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 voor mij ook onbekent, goed gevonden! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Op dit bord staat 'Way Out'. Dit kan 2 dingen betekenen: 'Weg naar buiten', maar ook 'Helemaal buiten.' Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 26 september 2005 Rapport Geplaatst: 26 september 2005 Op dit bord staat 'Way Out'. Dit kan 2 dingen betekenen: 'Weg naar buiten', maar ook 'Helemaal buiten.'[Plaatje] Ik denk niet dat het een Egg is, want ik denk dat R* gewoon 'Weg naar buiten' bedoelt heeft.. Reageren
bigG Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 *kleine bump* Ik heb weer wat gevonden, in de missie ''a old friend'' op de achtergrond van de kamer: Reageren
Arjen Geplaatst: 6 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 Ik zie het, maar wat is er precies mee? Volgens mij is het gewoon een crimineel met een bedrag op z'n naam. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.