Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Wat is een Tec-9? :{

Ik heb hem wel eens opzij of achterom zien kijken, maar nog nooit naar beneden.....

T3.jpg

Dit is een Tec-9, je krijgt hem bijna nooit omdat hij nergens ligt, alleen door gangs wordt gedragen in Rampages en missies ertegen. Je kunt hem ook nergens kopen, hij is wel handig, want je kunt ermee lopen en schieten tegelijk. Alleen voor massamoord is hij niet echt geschikt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heb er ook nog een paar:

Man door de grond gezakt:

maningrondgezakt2cw.png

Mevrouw met hernia:

mevrouwmethernea3ci.png

Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo:

geweersteektuithetraamvansabre.png

Man zakt weg in drijfzand:

manzaktwegindrijfzand1qf.png

Huis weg op Starfish Island:

davyzonderhuis9yw.png

Zeg maar wat je er van vind

Radio-Espantoso

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er ook nog een paar:

Man door de grond gezakt:

Mevrouw met hernia:

Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo:

Man zakt weg in drijfzand:

Huis weg op Starfish Island:

Zeg maar wat je er van vind

Radio-Espantoso

Ze zijn inderdaad erg goed, die man die door de grond zakt is nog de meest voorkomende bug in het spel, het gebeurt ook als je iemand doodschiet als hij tegen een muur aanstaat, je hebt dan kans dat hij met een arm door de muur heen ligt o.i.d.

Die vrouw die op de grond ligt, wat is daar precies mis mee?

Dat bij die Sabre Turbo is volgensmij bij meerder voertuigen als je de MP5 hebt, en je stapt erin, dat hij door het raam heen steekt, wel goed gevonden.

Dat huis, welke is dat? Kan je een screen geven dat het huis er wél staat?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er ook nog een paar:

Man door de grond gezakt:

Mevrouw met hernia:

Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo:

Man zakt weg in drijfzand:

Huis weg op Starfish Island:

Zeg maar wat je er van vind

Radio-Espantoso

Ze zijn inderdaad erg goed, die man die door de grond zakt is nog de meest voorkomende bug in het spel, het gebeurt ook als je iemand doodschiet als hij tegen een muur aanstaat, je hebt dan kans dat hij met een arm door de muur heen ligt o.i.d.

Die vrouw die op de grond ligt, wat is daar precies mis mee?

Dat bij die Sabre Turbo is volgensmij bij meerder voertuigen als je de MP5 hebt, en je stapt erin, dat hij door het raam heen steekt, wel goed gevonden.

Dat huis, welke is dat? Kan je een screen geven dat het huis er wél staat?

Die vrouw op de grond ligt wat raar want het lijkt wel alsof ze omhaar heen kijkt en dat huis in volgensmij de villa van Diaz

ASPHALT :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Eh.. dat lijkt niet echt op de Vercetti Estate, dat is gewoon een huis, waar je langs komt als je het rondje op Starfish Island maakt, aan de overkant te zien kan je makkelijk het huis vinden. Kijk goed naar de omgeving dan weet je zo welk huis het is.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook vaag is, dat als je ongeveer 3 sterren en je gaat van sunshine auto's naar viceport.

En als je dus langs Pay 'n' Spray gaat, komt vanaf het dak een politie auto.

Ik heb er geen screen van, omdat ik niet precies weet hoe dat moet. Heb het wel geprobeerd.

ruben :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook vaag is, dat als je ongeveer 3 sterren en je gaat van sunshine auto's naar viceport.

En als je dus langs Pay 'n' Spray gaat, komt vanaf het dak een politie auto.

Ik heb er geen screen van, omdat ik niet precies weet hoe dat moet. Heb het wel geprobeerd.

ruben :cya:

Dat klopt inderdaad. Dat heb ik ook altijd als ik daar langs rijd met politie achter me aan..

Wat ook zo vreemd is is dat als je met meerdere sterren de Pay & Spray bij Sunshine Auto's inrijdt er opeens een spikestrip in die Pay & Spray ligt.. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb er ook nog een paar:

Man door de grond gezakt:

Mevrouw met hernia:

Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo:

Man zakt weg in drijfzand:

Huis weg op Starfish Island:

Zeg maar wat je er van vind

Radio-Espantoso

Ze zijn inderdaad erg goed, die man die door de grond zakt is nog de meest voorkomende bug in het spel, het gebeurt ook als je iemand doodschiet als hij tegen een muur aanstaat, je hebt dan kans dat hij met een arm door de muur heen ligt o.i.d.

Die vrouw die op de grond ligt, wat is daar precies mis mee?

Dat bij die Sabre Turbo is volgensmij bij meerder voertuigen als je de MP5 hebt, en je stapt erin, dat hij door het raam heen steekt, wel goed gevonden.

Dat huis, welke is dat? Kan je een screen geven dat het huis er wél staat?

Die vrouw op de grond ligt wat raar want het lijkt wel alsof ze omhaar heen kijkt en dat huis in volgensmij de villa van Diaz

ASPHALT :cya:

Nee hij bedoelt dat haar rug een beetje raar zit en daardoor lijkt het dat ze en hernia heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hij bedoelt dat haar rug een beetje raar zit en daardoor lijkt het dat ze en hernia heeft.

Bij quoten is het niet de bedoeling te gaan dubbelquoten, in de helpdesk staat onder andere dat je niet mag dubbelquoten, alleen het nodige gebruiken en afbeeldingen e.d. weghalen, maar goed.

Dan klopt die screen dus niet, iemand kan best zo op straat liggen. Als ze dood is niet, maar dat staat er niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk lag ze wel dood, maar ik had gewoon dat erbij geschreven voor de lol, om het een beetje grappig te maken :Y

Radio-Espantoso

Dat had ik ook wel door, ze ligt inderdaad een beetje vreemd, aangezien niet alles helemaal op de grond ligt, het zou kunnen komen doordat je er nog een keer op schiet, dan beweegt een lijk ook nog, maar aangezien je een Night Stick hebt, kan dat niet. Het is inderdaad raar, grappig gevonden.

Bleef ze zo liggen, of lag ze later wel normaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk was het zo: ik was zogenaamd een politie in een politie auto, met een pistool en een night stick, ik reed ik m'n politie auto die vrouw over, toen zag ik dat en ik dacht PRINTSCREEN!, nou en toen drukte ik en reed weer verder :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...