Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Zo, mijn neef had genoeg van z'n leven...

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt, maar het gaat hier om screens die in strijd zijn met de natuurwetten, dingen die in de lucht blijven hangen, of iets dergelijks, ook al zet je 3400 auto's boven op elkaar en staat de helft in brand en de andere helft niet, is er nog geen énkele natuurwet die overtreden wordt, die van jouw zijn gewoon heel normaal (op het Xfire watermerk na) iemand die van een brug af valt is niks bijzonders aan, zeker als er water onder zit, en nog zulk soort dingen. Ik probeer hier screens te krijgen van dingen die niet kunnen, zo heb ik zelf een keer een Sabre vliegend voorbij zien komen, dat kan gewoon niet omdat een auto zonder vleugels e.d. niet de mogelijkheid heeft om in de lucht te komen en te blijven. Snap je? Zet ze dan in het Vette Screens topic of zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weken later...
Ik heb er nog twee:

platedodovc8lb.png

Rare skimmer.

polietsiestoringvc3wu.png

Zou die agent nu verdronken zijn?

1200e post!

Vlieg je in die eerste screen er nog in, of zit de Skimmer gewoon vast?

En bij die tweede screen, ligt die agent dan in het water, of ligt hij "op z'n kop"?

Link to comment
Delen op andere websites

De bekendste en vervelendste bug van Vice City is dat, Ronald. :puh:

Die bug kom je ook vaak tegen als je de missie The Driver (Malibu Club) doet. Dan rijd Hilary ook in zo'n bug.

Wel vet dat het een motor is, zie je niet vaak. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat kan je hier van zeggen.... :cab:

Klopt, deze heb ik ook wel eens gehad. Er is echter nog iets op die screen wat niet helemaal klopt.

De PCJ-600 rechts staat overeind, terwijl hij zich op een "hellend vlak" bevind, volgensmij zou hij om moeten vallen in zo'n situatie.

Van de bedoelde bug, heb je zélf volgensmij echter (bijna) nooit last, ik heb het tenminste nog nooit gehad.

Wat ook kan gebeuren is dat als je scherm de omgeving niet helemaal snel laadt, je een gebouw inrijdt wat niet bestaat, naast de bekende Airbaseontdekking van Lantyz zijn er meer gebouwen die van dichtbij anders worden dan ver weg, soms bestaat dit uit iets wat eerst een dichte plek was, en daarna een afdak o.i.d. werd, in zo'n geval lijkt het alsof je erin rijdt, maar verdwijnt het na een halve seconde ongeveer, dat kan ook aardig lastig zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat kan je hier van zeggen.... :cab:

Klopt, deze heb ik ook wel eens gehad. Er is echter nog iets op die screen wat niet helemaal klopt.

De PCJ-600 rechts staat overeind, terwijl hij zich op een "hellend vlak" bevind, volgensmij zou hij om moeten vallen in zo'n situatie.

Daarnaast, wat me net opviel, kijkt Tommy daar ook naar beneden. Alsof hij kijkt of zijn zakie nog wel in orde is. :D:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat kan je hier van zeggen.... :cab:

Klopt, deze heb ik ook wel eens gehad. Er is echter nog iets op die screen wat niet helemaal klopt.

De PCJ-600 rechts staat overeind, terwijl hij zich op een "hellend vlak" bevind, volgensmij zou hij om moeten vallen in zo'n situatie.

Daarnaast, wat me net opviel, kijkt Tommy daar ook naar beneden. Alsof hij kijkt of zijn zaken nog wel in orde zijn. :D:schater:

Dat is normaal, hij herlaadt de Tec-9, of is er net mee klaar, dan kijkt hij altijd naar benden, niks bijzonders.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, wat kan je hier van zeggen.... :cab:

Klopt, deze heb ik ook wel eens gehad. Er is echter nog iets op die screen wat niet helemaal klopt.

De PCJ-600 rechts staat overeind, terwijl hij zich op een "hellend vlak" bevind, volgensmij zou hij om moeten vallen in zo'n situatie.

Daarnaast, wat me net opviel, kijkt Tommy daar ook naar beneden. Alsof hij kijkt of zijn zaken nog wel in orde zijn. :D:schater:

Dat is normaal, hij herlaadt de Tec-9, of is er net mee klaar, dan kijkt hij altijd naar benden, niks bijzonders.

Wat is een Tec-9? :{

Ik heb hem wel eens opzij of achterom zien kijken, maar nog nooit naar beneden.....

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is een Tec-9? :{

Een Tec 9 Ronald is de goedkopre versie van de halfautomatische versie van een Uzi

Het grote verschil is dat de Tec 9 veel minder nauwkeurig er is dan de Uzi

Btw, best lastig dat je de Quote, reply, edit, reply functie in je handtekening hebt staan :D

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...