Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

huh hoe kan dat :?:?:?:?

Het lijkt alsof Tommy zwemt, eigenlijk is ie gewoon aan het verzuipen. Als je namelijk in het water valt van grote hoogte val je diep in het water. Deze screen is gemaakt net voor dat Tommy zogenaamd weer naar boven probeert te zwemmen. Vandaar :Y

Groetjes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Het lijkt alsof Tommy zwemt, eigenlijk is ie gewoon aan het verzuipen. Als je namelijk in het water valt van grote hoogte val je diep in het water. Deze screen is gemaakt net voor dat Tommy zogenaamd weer naar boven probeert te zwemmen. Vandaar :Y

Groetjes :cya:

hmm,leer ik weer iets bij..zou het ook gekund hebben dat hij een of andere cheat of mod heeft gedownload?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vind t uitzien alsof hij een neppe achtergrond erin heeft gezet.. :?

Want zo'n beeld onder water heb k nog nooit gehad.. :?

Nou ja.. :bonk:

Groetjes,, GTAGirl.. :cya:

Dat klopt wel hoor GTAgirl. Dat is een replay.. Klap maar eens op volle snelheid met een motor tegen een auto aan ofzo dan vlieg je meters ver, in precies dezelfde houding als Tommy in die screen..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
ik heb een screen gevonden waar de graphics niet echt kloppen als je dat raam eens bekijkt(die stukken die vallen)

gta_vice_city_screen_d_gr.jpg

het heeft ook altijd driehoekige vorm en het is niet meer doorzichtig

lol. ik zie de complete triforce! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

haha lol :schater::puh:

heb ik nog nooit gehad, bleef je zweven toen je uit de auto sprong of toen je er nog in zat? en waar deed je deze stunt?

Dit was bij de Escobar Airport, ik reed over zo'n schansgeval op de landingsbaan staat. En halverwege in de lucht staptte ik uit en toen bleef de auto ''dood'' in de lucht hangen. Puur toeval dat ik erop bleef staan. Toen ik weer instaptte viel de auto recht naar beneden :bonk: .
Link to comment
Delen op andere websites

haha lol :schater::puh:

heb ik nog nooit gehad, bleef je zweven toen je uit de auto sprong of toen je er nog in zat? en waar deed je deze stunt?

Dit was bij de Escobar Airport, ik reed over zo'n schansgeval op de landingsbaan staat. En halverwege in de lucht staptte ik uit en toen bleef de auto ''dood'' in de lucht hangen. Puur toeval dat ik erop bleef staan. Toen ik weer instaptte viel de auto recht naar beneden :bonk: .

Op de plaats heb ik het ook mee gemaakt, maar min wagen vloog in brand.

net of dat de wagen altijd tegen iets aan reed.

Je hebt wel al meegmaat dat 2 wagens in elkaar zitten, wel dat geluid was het :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...