RonaldVC Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 huh hoe kan dat Het lijkt alsof Tommy zwemt, eigenlijk is ie gewoon aan het verzuipen. Als je namelijk in het water valt van grote hoogte val je diep in het water. Deze screen is gemaakt net voor dat Tommy zogenaamd weer naar boven probeert te zwemmen. Vandaar Groetjes Reageren
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Het lijkt alsof Tommy zwemt, eigenlijk is ie gewoon aan het verzuipen. Als je namelijk in het water valt van grote hoogte val je diep in het water. Deze screen is gemaakt net voor dat Tommy zogenaamd weer naar boven probeert te zwemmen. Vandaar Groetjes hmm,leer ik weer iets bij..zou het ook gekund hebben dat hij een of andere cheat of mod heeft gedownload? Reageren
Ferre Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Klopt denk ik wel wat RonaldVC zegt. Want als je van een hoog gebouw af valt ga je zwaaien met je armen en ook in die positie. Reageren
Silkoewi Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Ik vind t uitzien alsof hij een neppe achtergrond erin heeft gezet.. Want zo'n beeld onder water heb k nog nooit gehad.. Nou ja.. Groetjes,, GTAGirl.. Reageren
Gangsta Geplaatst: 29 januari 2006 Rapport Geplaatst: 29 januari 2006 Gelukkig dat Tommy niet kon zwemmen! Anders was het super lelijk in het water. In San Andreas is het tenminste veel beter. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik vind t uitzien alsof hij een neppe achtergrond erin heeft gezet.. Want zo'n beeld onder water heb k nog nooit gehad.. Nou ja.. Groetjes,, GTAGirl.. Dat klopt wel hoor GTAgirl. Dat is een replay.. Klap maar eens op volle snelheid met een motor tegen een auto aan ofzo dan vlieg je meters ver, in precies dezelfde houding als Tommy in die screen.. Reageren
Silkoewi Geplaatst: 31 januari 2006 Rapport Geplaatst: 31 januari 2006 Ik wist t wel.. Slimme ik.. Haha.. Lol.. Srry.. :$ Groetjes.. GTAGirl.. Reageren
Grand_Theft_Vice_Freak Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ik heb een screen gevonden waar de graphics niet echt kloppen als je dat raam eens bekijkt(die stukken die vallen) het heeft ook altijd driehoekige vorm en het is niet meer doorzichtig lol. ik zie de complete triforce! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Dit is nog eens vreemd.. Ik wildde midden in een sprong uit de auto springen, stopt de auto en blijft ''zweven'' in de lucht. En Tommy staat er gewoon op Zie screens: Reageren
Bling Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 haha lol heb ik nog nooit gehad, bleef je zweven toen je uit de auto sprong of toen je er nog in zat? en waar deed je deze stunt? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 haha lol heb ik nog nooit gehad, bleef je zweven toen je uit de auto sprong of toen je er nog in zat? en waar deed je deze stunt? Dit was bij de Escobar Airport, ik reed over zo'n schansgeval op de landingsbaan staat. En halverwege in de lucht staptte ik uit en toen bleef de auto ''dood'' in de lucht hangen. Puur toeval dat ik erop bleef staan. Toen ik weer instaptte viel de auto recht naar beneden . Reageren
ZOrange Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 haha lol heb ik nog nooit gehad, bleef je zweven toen je uit de auto sprong of toen je er nog in zat? en waar deed je deze stunt? Dit was bij de Escobar Airport, ik reed over zo'n schansgeval op de landingsbaan staat. En halverwege in de lucht staptte ik uit en toen bleef de auto ''dood'' in de lucht hangen. Puur toeval dat ik erop bleef staan. Toen ik weer instaptte viel de auto recht naar beneden . Op de plaats heb ik het ook mee gemaakt, maar min wagen vloog in brand. net of dat de wagen altijd tegen iets aan reed. Je hebt wel al meegmaat dat 2 wagens in elkaar zitten, wel dat geluid was het Reageren
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik ben ook naar die plek geweest. en mijn auto zweefde wel in de lucht maar, toen ik er weer instapte storrte hij naar beneden Reageren
JoV Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 heej ik wou een auto in de garage doen, maar ik had te veel snelheid. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.