Baffie Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 heejik wou een auto in de garage doen, maar ik had te veel snelheid. Die is niet helemaal onmogelijk, maar je zal hem niet vaak zien in het dagelijkse leven. Theoretisch gezien kán die situatie, alleen moeten de achterwielen dan wel geblokkeerd zijn. Praktisch kan hij niet, maar voor een 100% "vreemde screen", moet hij zowel theoretisch (natuurwetten worden overtreden) als praktisch (zie je nooit) niet kunnen. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Deze plaatje is ook raar Kijk die banden aan de rechterkant Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Deze plaatje is ook raar Kijk die banden aan de rechterkant Dat gebeurt wel vaker met een kogel in je band, of het is gewoon een foutje door te modden . Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 dit 0plaatje is inderdaag totaal niet raar, net zo iets als dat er in mijn gta 3 een moter zit en me popetje op tommy lijkt (door vice city mod) die van jov is trouwens wel geinig.. puur toeval en geluk.. maar wel geinig.. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 dat wist ik alleen ziet er raar uit Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Er is waarschijlijk een fout aan Vicy City of het heeft iets te maken wat jij hebt gedaan. Reageren
King Room Geplaatst: 28 maart 2006 Rapport Geplaatst: 28 maart 2006 Dat is er nog wel met meer auto's volgens mij is het ook bij de kart!! MvG. Room Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 april 2006 Rapport Geplaatst: 10 april 2006 Ik had dit tijdens MTA :blink: : Heb dit ook wel is vaker gehad tijdens MTA :huh: . Edit: Nog vreemder :blink: :blink: hoe kom je op dat dak? Reageren
kees1991 Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 als je in een atuo rijd dan zijn er soms van die stunts waar je $100 voor krijgt dan sie je ook een vilmpje als je dan uitstapt door peltje agteruit te doen en enter dan stapt tommy uit en staat die op de atuo of er naast jij valt omlaag maar de auto bijft in de lugt fliegen op de zelfde plek das tog wel raar he ? Reageren
Assassin Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) hoe kom je op dat dak? Dat was een MTA mod, maar die is niet meer. Anway.. hier mijn screen.. Bewerkt: 21 mei 2006 door Assassin Reageren
Ice Banana Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Wow dies weird !Wat is het eigelijk? Reageren
Assassin Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Een vrachtwagen die op een hoer is gevallen Edit: Weer nieuwe! En weetje wat ze altijd zeggen? Pas op op de roltrap! Groetjes, Assassin Bewerkt: 21 mei 2006 door Assassin Reageren
Bling Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Op deze screen zie je mijn parkeerkunsten. Misschien niet heel echt bijzonder vreemd, maar wel grappig. Reageren
Assassin Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Zo, mijn neef had genoeg van z'n leven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.