Baffie Geplaatst: 23 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Wat is een Tec-9? Ik heb hem wel eens opzij of achterom zien kijken, maar nog nooit naar beneden..... Dit is een Tec-9, je krijgt hem bijna nooit omdat hij nergens ligt, alleen door gangs wordt gedragen in Rampages en missies ertegen. Je kunt hem ook nergens kopen, hij is wel handig, want je kunt ermee lopen en schieten tegelijk. Alleen voor massamoord is hij niet echt geschikt. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Heb er ook nog een paar: Man door de grond gezakt: Mevrouw met hernia: Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo: Man zakt weg in drijfzand: Huis weg op Starfish Island: Zeg maar wat je er van vind Radio-Espantoso Reageren
Baffie Geplaatst: 30 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Heb er ook nog een paar:Man door de grond gezakt: Mevrouw met hernia: Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo: Man zakt weg in drijfzand: Huis weg op Starfish Island: Zeg maar wat je er van vind Radio-Espantoso Ze zijn inderdaad erg goed, die man die door de grond zakt is nog de meest voorkomende bug in het spel, het gebeurt ook als je iemand doodschiet als hij tegen een muur aanstaat, je hebt dan kans dat hij met een arm door de muur heen ligt o.i.d. Die vrouw die op de grond ligt, wat is daar precies mis mee? Dat bij die Sabre Turbo is volgensmij bij meerder voertuigen als je de MP5 hebt, en je stapt erin, dat hij door het raam heen steekt, wel goed gevonden. Dat huis, welke is dat? Kan je een screen geven dat het huis er wél staat? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 Heb er ook nog een paar: Man door de grond gezakt: Mevrouw met hernia: Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo: Man zakt weg in drijfzand: Huis weg op Starfish Island: Zeg maar wat je er van vind Radio-Espantoso Ze zijn inderdaad erg goed, die man die door de grond zakt is nog de meest voorkomende bug in het spel, het gebeurt ook als je iemand doodschiet als hij tegen een muur aanstaat, je hebt dan kans dat hij met een arm door de muur heen ligt o.i.d. Die vrouw die op de grond ligt, wat is daar precies mis mee? Dat bij die Sabre Turbo is volgensmij bij meerder voertuigen als je de MP5 hebt, en je stapt erin, dat hij door het raam heen steekt, wel goed gevonden. Dat huis, welke is dat? Kan je een screen geven dat het huis er wél staat? Die vrouw op de grond ligt wat raar want het lijkt wel alsof ze omhaar heen kijkt en dat huis in volgensmij de villa van Diaz ASPHALT Reageren
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) Eh.. dat lijkt niet echt op de Vercetti Estate, dat is gewoon een huis, waar je langs komt als je het rondje op Starfish Island maakt, aan de overkant te zien kan je makkelijk het huis vinden. Kijk goed naar de omgeving dan weet je zo welk huis het is. Bewerkt: 30 juni 2006 door Typhoon Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) @ assasin: geweldig! edit: ik heb zelf ook wat screens gemaakt (klik): Rest In Pease (beetje offtopic) vertical car plafond met wielen pilonhoofd (beetje offtopic) sterk boompje auto met gratis vrouw rare rocker wat vinden jullie ervan? Bewerkt: 5 juli 2006 door brbgtaplayer Reageren
medion Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Wat ook vaag is, dat als je ongeveer 3 sterren en je gaat van sunshine auto's naar viceport. En als je dus langs Pay 'n' Spray gaat, komt vanaf het dak een politie auto. Ik heb er geen screen van, omdat ik niet precies weet hoe dat moet. Heb het wel geprobeerd. ruben Reageren
RonaldVC Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Wat ook vaag is, dat als je ongeveer 3 sterren en je gaat van sunshine auto's naar viceport.En als je dus langs Pay 'n' Spray gaat, komt vanaf het dak een politie auto. Ik heb er geen screen van, omdat ik niet precies weet hoe dat moet. Heb het wel geprobeerd. ruben Dat klopt inderdaad. Dat heb ik ook altijd als ik daar langs rijd met politie achter me aan..Wat ook zo vreemd is is dat als je met meerdere sterren de Pay & Spray bij Sunshine Auto's inrijdt er opeens een spikestrip in die Pay & Spray ligt.. Reageren
LBG Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Heb er ook nog een paar: Man door de grond gezakt: Mevrouw met hernia: Geweer steekt uit voorraam van Sabre Turbo: Man zakt weg in drijfzand: Huis weg op Starfish Island: Zeg maar wat je er van vind Radio-Espantoso Ze zijn inderdaad erg goed, die man die door de grond zakt is nog de meest voorkomende bug in het spel, het gebeurt ook als je iemand doodschiet als hij tegen een muur aanstaat, je hebt dan kans dat hij met een arm door de muur heen ligt o.i.d. Die vrouw die op de grond ligt, wat is daar precies mis mee? Dat bij die Sabre Turbo is volgensmij bij meerder voertuigen als je de MP5 hebt, en je stapt erin, dat hij door het raam heen steekt, wel goed gevonden. Dat huis, welke is dat? Kan je een screen geven dat het huis er wél staat? Die vrouw op de grond ligt wat raar want het lijkt wel alsof ze omhaar heen kijkt en dat huis in volgensmij de villa van Diaz ASPHALT Nee hij bedoelt dat haar rug een beetje raar zit en daardoor lijkt het dat ze en hernia heeft. Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Nee hij bedoelt dat haar rug een beetje raar zit en daardoor lijkt het dat ze en hernia heeft. Bij quoten is het niet de bedoeling te gaan dubbelquoten, in de helpdesk staat onder andere dat je niet mag dubbelquoten, alleen het nodige gebruiken en afbeeldingen e.d. weghalen, maar goed. Dan klopt die screen dus niet, iemand kan best zo op straat liggen. Als ze dood is niet, maar dat staat er niet bij. Reageren
LBG Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Sorry dat was ik even vergeten. :$ Reageren
Radio Es. Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 eigenlijk lag ze wel dood, maar ik had gewoon dat erbij geschreven voor de lol, om het een beetje grappig te maken Radio-Espantoso Reageren
Baffie Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 eigenlijk lag ze wel dood, maar ik had gewoon dat erbij geschreven voor de lol, om het een beetje grappig te maken Radio-Espantoso Dat had ik ook wel door, ze ligt inderdaad een beetje vreemd, aangezien niet alles helemaal op de grond ligt, het zou kunnen komen doordat je er nog een keer op schiet, dan beweegt een lijk ook nog, maar aangezien je een Night Stick hebt, kan dat niet. Het is inderdaad raar, grappig gevonden. Bleef ze zo liggen, of lag ze later wel normaal? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Eigenlijk was het zo: ik was zogenaamd een politie in een politie auto, met een pistool en een night stick, ik reed ik m'n politie auto die vrouw over, toen zag ik dat en ik dacht PRINTSCREEN!, nou en toen drukte ik en reed weer verder Reageren
medion Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 maar kan ook iemand uitleggen hoe je nou precies een screens van je spel maakt? want dat weet ik nu nog niet. ruben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.