Jump to content

Vreemde screens Vice City


Baffie

Recommended Posts

Duh, natuurlijk schieten ze niet o jou :ch::duh: , want je hebt een politiepak aan, Alleen met een politie pak kun je de legerbasis betreden zonder voor je sokken geschoten te worden.

Wanneer je in je streetwear noch politiepak stennis gaat schoppen op die legerbasis, reken er dan maar wel op dat ze je lek schieten.

:cya: Tim

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 316
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Baffie

    45

  • medion

    14

  • RonaldVC

    10

  • -Spijker-

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

De militairen schieten normaal op je op de legerbasis, maar als je in politiepak komt niet, was al bekend.

Maar als je er in politiepak komt, blijven ze wel naar je staan kijken, en lopen niet door alsof ze je niet in de gaten hebben. Waarom dat is, is natuurlijk onduidelijk, maar volgensmij is het wel zo. Geef je er echter ééntje een klap, dan is het meteen VUUR!

Link to comment
Delen op andere websites

ik kwam eens door de legerbasis in mijn gewone outfit en ze schoten niet op mij , ik ging gans de basis rond en niemand schoot op mij.

maar plotseling vond ik het nodig om met granaten te gaan smijten , lekker leuk , 6 sterren en toen had ik me verscholen achter een muurtje bij de luchthaven en de politie stond achter de muur op straat en ze schoten gewoon door de muur :bonk: !

Link to comment
Delen op andere websites

lol bij meest favoriet radio stadion WAVE 103

en bij minst favoriet radio stadion WAVE 103

als je die cheat doe dat je kan veranderen in peds en als je dan die rolschtaats gast neem en op het gras gaat sprinten gaat ie plat op zijn gezicht :schater::schater::schater:

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet dat vice city niet zo erg op afstand is,als je heel erg ver we gbent zie je niet eens de auto.

maar soms verkleurt je auto ook! net zoals hier!

vicecitybuggieko0.png

(mijn pc was vernieuwt,vandaar dat ik nog een missie heb,hbe btw ook de 100% savegame gedownload dus ik zat eigenlijk ook al verder met vorigee "pc".

edit 1: daarnet had ik nog iets,niet zo erg een bug,was wel eng.

met diezelfde auto wou ik me goedzetten om achteruit te parkeren,maar om recht te gaan moest ik eerst vooruit gaan.

en op het nippertje voor de muur kunnen stoppen!

@=muur

-=vrije plaats

/=auto

hier is voorbeeldje:

@--/ zoiets was het ongeveer! een heel klein beetje vooruit en het was BOEM! :puh:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

wat is daar eng aan

hier mijn motor blijft op zijn voorwiel staan en het bankje zakt in de grond weg

daar zou je toch lekker rustig zitten als er opeens zo'n mallot aankomt en da bankie de grond in boord

Bewerkt: door GTAVC
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm .. gepleurd over me eigen poten :bonk:

Volgens mij was je net van dat gebouw ernaast afgevallen, en toen wou hij weer opstaan... Je ziet ook het Armor tekentje niet, dat betekent dat hij knippert; als hij knippert gaat er Armor af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...