Jump to content

GTA San Andreas Car Mods


mr_bruinsma

Recommended Posts

Ik heb de mods kunnen downloaden, maar zou je mij kunnen uitleggen hoe je mods kunt in voegen in het spel?? :D
Download dit programma en volg deze tutorial, als je een car mod hebt gedownload. Als je een ander soort mod hebt gedownload is het misschien wel zo handig als je even vertelt welke. Er zijn een hoop verschillende mods en een hoop verschillende installatieprocedures. In de meeste gevallen kan het met IMG Tool, maar niet altijd. Zoek anders in deze lange lijst (zgn. Master Tutorial List) een nederlandstalige tutorial die jou op weg kan helpen met de mods.

Dit heb ik kunnen doen maar, telkens ik het spel load loopt het spel vast. :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
Ik zie een porsche en op sommige andere beelden zie ik ook wel eens ferarri enzo..

Zitten deze auto's allemaal in het spel? Want als ik bij San andreas voertuigen kijk, zie ik geen een erbij staan.

Hier een voorbeeld: http://youtube.com/watch?v=nQ_GO0LZ0xY

dat heten mods die kan je downloaden en installeren op gta sa en als je dat wil kijk op youtube voor hulp!!

Link to comment
Delen op andere websites

@Hierboven: Er zijn al enorm veel behulpzame antwoorden geweest, dus is het quoten van het eerste bericht + een antwoord waar hij niet veel aan heeft niet nodig ;) Kijk bijvoorbeeld even naar die van Ghost Rider of K.O.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Hoi

Ik heb alles gedaan maar als ik gta wil opstarten dan blijft hij op de helft hangen met laden en kan ik dus niet spelen ik wil de mod dat je je eigen garage hebt http://www.gta-mania.com/downloads/index.php?act=view&id=1280 Maar dat doet het niet ik wil het dol graag hebben !!

Mvg Gion

oowja als je het weet mail ...

>>> Door Dutchy3010: Sorry, e-mailadressen zijn niet toegestaan op dit forum. Mede voor je eigen veiligheid. Dubbelpost samengevoegd. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...