Jump to content

[SA] SA Mysterie


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    22

  • Ghost_Rider

    16

  • Hanneswasco

    14

  • Dago58x

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Finale - Uitslag

Het is zover, het toernooi is alweer voorbij en het mysterie is opgelost. De echte mysteriërs (nieuw woord voor dit toernooi) hebben groot werk verricht tijdens de finale.

Als derde in dit toernooi is geëindigd, met twee gevonden objecten in de finale: Dago58x. :klap:

Als tweede in dit toernooi, met een knappe prestatie van acht gevonden objecten: Hanneswasco. :klap:

En dan de eerste plaats, de echte mysteriër van het Forum, hij is in de finale echt voor de puntjes gegaan en heeft er dan ook negen uit het vuur gesleept, bijna meer dan zijn naam bevat. De winnaar van SA Mysterie 2 is geworden:

:klap:..::GhostRider::.. :klap:

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de deelname aan een (vind ik) geslaagd toernooi, want je blijft het zeggen: zonder jullie ook geen toernooi! Bedankt, en gefeliciteerd!

Voor de top drie is er nog een leuke prijs voor het behalen van een podiumplaats:

..::GhostRider::..

badge1tk0.jpg

Hanneswasco

badge2jh5.jpg

Dago58x

badge3lh5.jpg

En voor al wie een herinnering aan een toernooi ook wel leuk vindt:

badgeherinrp1.jpg

Topic is open voor commentaar. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Laat mij de eerste zijn je te feliciteren..

:dans::dans: Gefeliciteerd Ghostrider! :dans::dans:

Ook gefeliciteerd Dago58x en Hanneswasco met jullie 2e en 3e plaats, en Froodooo bedankt voor het weeral geslaagde contest. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Robin! Je hebt het echt verdient met je 1 object meer dan me. :puh:

Ik vond het de spannendste contest die ik ooit heb mee gemaakt, en hopelijk komt er een derde deel. :)

Froodoo, je organisatie was top! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal bedankt.... _O_

Hanneswasco was een goede, maar ook leuke tegenstander. Hij kwam nog tot een 8-8 van objecten, waar ik het toch behoorlijk benauwd bij kreeg, maar na wat zoeken vond ik toch nog één. :7

Jammer dat je niet zo actief hebt meegedaan Dago58x, want dan was het misschien nog anders gelopen. :Y

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Als eerst wil ik Froodooo bedanken voor het waanzinnige toernooi , en ik wil Ghostrider feliciteren voor het winnen van dit toernooi. :tu: En natuurlijk Hanneswasco met zijn tweede plaats :tu: Ik hoop dat er later weer zulke spectaculair wedstrijden tegemoet komen.

MVG Dago58x

Jammer dat je niet zo actief hebt meegedaan Dago58x, want dan was het misschien nog anders gelopen. :Y

Ja helaas , Ik had nog wel wat stapel foto's klaar maar van de rond 30 dat ik had gemaakt kwam er 2. Ik schrok nog wel , maar ja helaas , opnieuw gefeliciteerd. ;) (En Hanneswasco weer niet te vergeten. :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd met het behalen van de eerste plek, ..::GhostRider::.. Ook gaat mijn felicitatie naar Hanneswasco en Dago58x, want ook jullie hebben een plek op het podium weten te bemachtigen. Gefeliciteerd!

Natuurlijk ook mijn complimenten naar Froodooo, die de contest zoals gewoonlijk weer erg goed georganiseerd en tot een succes gebracht heeft! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...