The GamerII Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 ik heb er r ook ff 1 gemaakt> klik hier Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 september 2006 Rapport Geplaatst: 25 september 2006 (bewerkt) Ik heb ff een Foto Filmpje in elkaar geknutseld Gta Sa foto filmpje Bewerkt: 25 september 2006 door gammie Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Gammie... die van jou werkt niet echt... The gamer: mooi fotofilmpje.. alleen jammer dat hij zo kort is Bewerkt: 30 september 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Ik heb weer ff een nieuw filmpje gemaakt dus geen foto filmpje maar een echte Hopelijk doet deze het Gta Sa Film Bewerkt: 30 september 2006 door gammie Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 hij werkt nog steeds niet Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 hij werkt nog steeds niet Wat vreemd, krijg je wel de link met het scherm van rapidshare? Reageren
LBG Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Je moet hem als filmpje opslaan en niet als project. Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Wat ben ik ook weer slim bezig Heb hem nu als filmpje opgeslagen hopelijk doet hij het nu wel Gta Sa flim Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 5 van de 17 min doen het Reageren
gammie_ Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2006 5 van de 17 min doen het Ja dat klopt het filmpje duurt ook ongeveer 5 minuten, waarom er staat dat hij ongeveer 17 min. duurt weet ik ook niet perscies volgens mij komt dat door de muziek die nog langer door gaat Dus er is verder niks mee aan de hand je hebt alles ervan gezien Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2006 (bewerkt) HET KOMT! CSI: SAN FIERRO Zoals in de echte CSI's wordt er weer eens een moord gepleegd en gaat een groep rechercheurs het onderzoeken. Maar deze keer speelt het zich af in San Fierro! Wil je het beginfilmpje zien, met de song, klik dan op de volgende link: Dit filmpje is voor het verhaal niet van belang, maar het is het liedje dat je bij deze aflevering (en mogelijke volgende afleveringen) zult horen aan het begin. CSI: San Fierro wordt begin november verwacht. Bewerkt: 6 oktober 2006 door frostiemen Reageren
quinton Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Ik weet niet of je het idee over genomen hebt, maar er bestaat al een CSI gefilmd in san andreas, maar dan speelt het gwoon in las venturas (las vegas net als de orgineele serie). niet dat het mij wat uitmaakt hoor ik wil je in ieder geval veel suc6 wensen Reageren
Lampje Geplaatst: 7 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2006 Heb je daar een link van ? Want die zou ik graag willen zien Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 ja ik ook wel wist dat niet maar ja de mijne is in Sf dus het maakt niet uit zie trouwens even een ander topic in media waarin ik acteurs voor csi sf zoek! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.