Bassiej Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 hee coz.. wel lache met die crane maar tis wel een beetje saai om daarop te wachten.. Reageren
quinton Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2006 Heb je daar een link van ? Want die zou ik graag willen zien Ik zal ff voor je zoeken maar de kans is klein, ik zag de film een hele tijd geleden en ik weet niet meer precies waar (ik d8 google video). Reageren
Bassiej Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 (bewerkt) Heb je daar een link van ? Want die zou ik graag willen zien Ik zal ff voor je zoeken maar de kans is klein, ik zag de film een hele tijd geleden en ik weet niet meer precies waar (ik d8 google video). hier een link van een intro van CSI:SA en nog een intro Bewerkt: 9 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2006 een beetje stom om eerlijk te zijn, die tekst is nauwelijks te lezen...(te snel, klein en slechte kleur) maar dat was alleen de intro. Ik ga een hele aflevering maken! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 Mooie filmpjes bassie, maar in het 1e filmpje een beetje middenin komt tekst, en die is bijna niet te lezen zoals frostie al zij, wel mooie soundtracks gebruikt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 13 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2006 maar het is op zich wel een leuke intro, maar komt er wel een echt aflevering(zoals ik doe) of is het gewoon alleen het introfilmpje? Reageren
Bassiej Geplaatst: 14 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2006 (bewerkt) Mooie filmpjes bassie, maar in het 1e filmpje een beetje middenin komt tekst, en die is bijna niet te lezen zoals frostie al zij, wel mooie soundtracks gebruikt maar het is op zich wel een leuke intro, maar komt er wel een echt aflevering(zoals ik doe) of is het gewoon alleen het introfilmpje? hhohoh:P ik heb die zelf niet gemaakt. Toen ik hoorde dat er nog een andere CSI van SA is gemaakt was ik even gaan zoeken en heb ik die gevonden. Ik poste ze omdat lampje en frostiemen ernaar vroegen. Het is alleen een Introfilmpje maar ik heb ze gewoon gevonden op internet hoor dus aan de tekst kan ik weinig doen Bassiej [EDIT: Misschien ben ik we van plan om er ook een te maken Maar dan van GTAIII of VC want van SA wordt al heel veel gemaakt ] Bewerkt: 14 oktober 2006 door Bassiej26 Reageren
White Gold Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hey, ik maak zelf veel filmpjes in MTA SA en SA-MP, ook wel leuk om hier te posten denk ik:p Je kan ze vinden op mijn filmsite:p http://www.freewebs.com/bluedevil969 Dan moet je klikken op Movies:p (ps. ik ben bluedevil969:D) Oowjah, en de film of the week is van NEOSYP - CJ as Ali Oshram die vind ik gewoon gaaf:D maar ik zal de linkjes ook wel ff geven:p SA-MP film: MTA film: en DFT is mijn MTA SA-MP clan:D Reageren
Lampje Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Leuke Filmpjes, Alleen de 2e heb ik helemaal af gekeken Als ik vragen mag, Waarmee heb jij dat opgenemen en met welk programma bewerkt ? (effecten tussen in + muziek erbij)? Reageren
White Gold Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Leuke Filmpjes, Alleen de 2e heb ik helemaal af gekekenAls ik vragen mag, Waarmee heb jij dat opgenemen en met welk programma bewerkt ? (effecten tussen in + muziek erbij)? Ik heb met Fraps opgenomen, en ik heb het met Windows Movie Maker bewerkt. Als je meer uitleg wilt pm me dan maar:p Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Hey, ik maak zelf veel filmpjes in MTA SA en SA-MP, ook wel leuk om hier te posten denk ik:pJe kan ze vinden op mijn filmsite:p http://www.freewebs.com/bluedevil969 Dan moet je klikken op Movies:p (ps. ik ben bluedevil969:D) Oowjah, en de film of the week is van NEOSYP - CJ as Ali Oshram die vind ik gewoon gaaf:D maar ik zal de linkjes ook wel ff geven:p SA-MP film: MTA film: en DFT is mijn MTA SA-MP clan:D Leuke site, ik voel me vereerd Bedankt man Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik heb voor de lol een filmpje gemaakt van 3:33. The GTA:SA SF movie Beeld is slecht weet het, is met Fraps 1.9D opgenomen. Have fun. PS: Er komen meer video's als jullie het leuk vinden. Reageren
Mb. Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 hier is mijn stunt movie Wel vet Zal binnenkort ook is een filmpje plaatsen Reageren
Mb. Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 http://youtube.com/watch?v=6A3o6uff9-k Hier dan eindelijk mijn San Andreas Filmpje! >>> Door Dutchy3010: Je kunt je filmpjes voortaan hier posten! <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.