GTA_XP Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Ja dit kan ook: Dat is een heel mooi filmpje van het rijden aan gebouwen. Echt waar! Heb je versie 1 of versie2 van het spel? Reageren
bobsaget Geplaatst: 31 maart 2007 Rapport Geplaatst: 31 maart 2007 Versie 1, met versie 2 kan je niet springen met taxis. Reageren
kamranoi Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ja dit kan ook: Dat is een heel mooi filmpje van het rijden aan gebouwen. Echt waar! Heb je versie 1 of versie2 van het spel? is dit een PC versie of Xbox Reageren
kamranoi Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Yeeeeaaah! Eindelijk heb ik een volledig, duidelijk stuntfilmpje gemaakt! is mijn filmpje. Reageer maar op YouTube wat je ervan vindt hoe kom je aan die bioscoop stand (cinema cam)? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Yeeeeaaah! Eindelijk heb ik een volledig, duidelijk stuntfilmpje gemaakt! is mijn filmpje. Reageer maar op YouTube wat je ervan vindt hoe kom je aan die bioscoop stand (cinema cam)? Gewoon op V drukken tot hij op cinematic cam komt. Reageren
bobsaget Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Ja dit kan ook: Dat is een heel mooi filmpje van het rijden aan gebouwen. Echt waar! Heb je versie 1 of versie2 van het spel? is dit een PC versie of Xbox Gewoon de pc versie. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 april 2007 Rapport Geplaatst: 4 april 2007 (bewerkt) Yeeeeaaah! Eindelijk heb ik een volledig, duidelijk stuntfilmpje gemaakt! is mijn filmpje. Reageer maar op YouTube wat je ervan vindt hoe kom je aan die bioscoop stand (cinema cam)? Gewoon op V drukken tot hij op cinematic cam komt. PC: V of Home PS2: Select Button X-Box: Back Button Voor alle besturingen, kijk op deze pagina. Bewerkt: 4 april 2007 door Big Boss Reageren
Rivel Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Leuk filmpje, je vliegstunt's zijn wel wat lauw! Maar nog 1 tip: Haal je kaart en jeklok weg! Dat zie er veel professioneler uit! Ik geef je een 8/10 Rivel Reageren
kamranoi Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 yow jongens ik heb een revelutiunaire filmpje gemaakt de eerste 2 home made filmpjes van mij waren saai maar ik raar je jullie aan om deze te kijken omdat deze vet stoerer is dan de andere van mij. http://www.youtube.com/watch?v=KSduLRvQK70 vertel op youtube wat je er van vindt. greets: kamranoi Reageren
Robbin_gta Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Wel een leuk filmpje maarre je weet dat je landingsgestel ook ingeklapt kan worden he? Enne nog even een vraagje aan jou;ik zie dat jouw gta nederlands is:P Mag ik vragen hoe je dat doet? Reageren
kamranoi Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 Wel een leuk filmpje maarre je weet dat je landingsgestel ook ingeklapt kan worden he? Enne nog even een vraagje aan jou;ik zie dat jouw gta nederlands is:P Mag ik vragen hoe je dat doet? tuurlijk mag je dat vragen het is op deze ulr: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...p;hl=nederlands maar hoe kan je op de PC je wielen dichtklappen Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 9 april 2007 Rapport Geplaatst: 9 april 2007 maar hoe kan je op de PC je wielen dichtklappen Druk op 2. (je kan ook op een andere toets drukken, + geloof ik). Zo vlieg je makkelijker. Maar leuke filmpjes, man! Reageren
Rivel Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 yow jongens ik heb een revelutiunaire filmpje gemaakt de eerste 2 home made filmpjes van mij waren saai maar ik raar je jullie aan om deze te kijken omdat deze vet stoerer is dan de andere van mij.http://www.youtube.com/watch?v=KSduLRvQK70 vertel op youtube wat je er van vindt. greets: kamranoi Nice! Hoe doe jij bij dat stuntparkje bij ganton die camera zo? Welke mod is dat? Of is dat de cinematic view overal? Rivel Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 yow jongens ik heb een revelutiunaire filmpje gemaakt de eerste 2 home made filmpjes van mij waren saai maar ik raar je jullie aan om deze te kijken omdat deze vet stoerer is dan de andere van mij.http://www.youtube.com/watch?v=KSduLRvQK70 vertel op youtube wat je er van vindt. greets: kamranoi Nice! Hoe doe jij bij dat stuntparkje bij ganton die camera zo? Welke mod is dat? Of is dat de cinematic view overal? Rivel De naam is cinema stnuts, en het is de cinematic view bij Ganton. Ik geef het een 7. Reageren
kamranoi Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) yow jongens ik heb een revelutiunaire filmpje gemaakt de eerste 2 home made filmpjes van mij waren saai maar ik raar je jullie aan om deze te kijken omdat deze vet stoerer is dan de andere van mij.http://www.youtube.com/watch?v=KSduLRvQK70 vertel op youtube wat je er van vindt. greets: kamranoi Nice! Hoe doe jij bij dat stuntparkje bij ganton die camera zo? Welke mod is dat? Of is dat de cinematic view overal? Rivel gewoon overal P.S. hie heeft hem helemaal af gekeken Bewerkt: 10 april 2007 door kamranoi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.