hielkeh Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ik zou zeggen met veel werk aan besteden heb je ook wat Meestal wel ja Weer eens wat nieuws: the gang catastrophe. Hier de trailer: En hier de echte film: http://video.google.nl/videoplay?docid=-67...SB5XsigK6g-TRDA Ik hoop dat jullie het wat vinden Reageren
kamranoi Geplaatst: 23 juni 2008 Rapport Geplaatst: 23 juni 2008 (bewerkt) kamranoi s filmpjes top 4: mededeling: het zal je opvallen dat er ''kaweian'' staan maar dat komt omdat ''kaweian'' me echte naam is en kamranoi mijn forum naam. omdat ik met mijn vrienden filmpjes maak noem ik het gewoon: MAC-Studio© kamranoi s filmpjes top 5: 1.GTA SA-Adrenalin 3. 95 views. 1 ratings. total rating: ***** -->KLIK<-- 2.GTA SA-Adrenalin 2. 175 views. 2 ratings. total rating: ***** -->KLIK<-- 3. GTA VC- A real boss. 195 views. 3 ratings. total rating: ***** -->KLIK<-- 4.GTA SA- The Game- lets ride 305 views. 5 ratings. total rating: **** -->KLIK<-- enjoy Bewerkt: 23 juni 2008 door kamranoi Reageren
Vegeta Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Deze is van mij, hij is echt gaaf de beste gilera film die je hebt gezien : http://nl.youtube.com/watch?v=f3GgFf8RZWw Reageren
ElBarto~ Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) dit is mijn 4de stunt filmpje name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Iemand zin om same te erken aan een stunt filmpje? PM me dan! greetz Bewerkt: 4 juli 2008 door ElBarto~ Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hier kun je zien hoe ik een rondleiding geef door El Quebrados en Las Payasadas. Hier kun je zien hoe ik een rondleiding geef door Chinatown en Calton Heights en alles wat daar in de buurt ligt. Hier kun je zien hoe ik, samen met nog iemand, een rondleiding geef over Easter Basin en het vliegdekschip. Hier is een overzicht van alle OMFG rondleiding filmpjes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hier kun je zien hoe ik een rondleiding geef door El Quebrados en Las Payasadas.Hier kun je zien hoe ik een rondleiding geef door Chinatown en Calton Heights en alles wat daar in de buurt ligt. Hier kun je zien hoe ik, samen met nog iemand, een rondleiding geef over Easter Basin en het vliegdekschip. Hier is een overzicht van alle OMFG rondleiding filmpjes Mooi gemaakt Ik heb net een rondleiding gehad (gezien) door de marinebasis en ik mis eigenlijk de meeste andere voertuigen die daar verschijnen (behalve die Patriot). En die afkorting OMFG zou voor engelstalige een nogal vloekende betekenis kunnen hebben. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Tja, ik heb die naam niet verzonnen Er staan ook een aantal VC en III filmpjes op, maar die horen niet in het SA gedeelte thuis. Het gaat ons eigenlijk ook om het gebied, en niet om de pickups/autos die daar zijn. Edit: Mount Chilliad Bewerkt: 5 juli 2008 door ZUMZUM Reageren
.Senne Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 (bewerkt) *bumpje* mijn twee modding filmpjes, het eerste is nog met gewoon afbeeldingen, het tweede met fraps M3-EVO-Supra tuning at wheel arch angels @ timske hier beneden : op de tweede staan twee songs, maar het eerste is 'oh! van boys noize (a trak remix)' en 2de is '3 days awake van lytz' Bewerkt: 20 juli 2008 door senneken Reageren
Timske Geplaatst: 20 juli 2008 Rapport Geplaatst: 20 juli 2008 @ Leuke BMW wat is het liedje van je 2de video?? N00bmode Fanvideo Gemaakt door Moi Reageren
The Distortion Geplaatst: 23 juli 2008 Rapport Geplaatst: 23 juli 2008 (bewerkt) Mijn filmpjes San Andreas Spidercar Views: 2744 Rate: 4,5 SA-MP: Stunt Destiny Movie Views: 160 Rate: 5,0 San Andreas multiplay: The Fake Movie Views: 443 Rate: 5,0 Gewoon klikken op de namen, dan komt de movie te voorschijn, comments + Rates zijn welkom Grtz Bewerkt: 23 juli 2008 door The Distortion Reageren
Timske Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Grand Theft Auto Stunting Solo Stunters: Timske Edit: Timske Bewerkt: 8 augustus 2008 door Timske Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 (bewerkt) Zet het tog gewoon in dit ( http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 ) topic Mocht iedereen de een filmpje gemaakt heeft een nieuw topic openen, dan zouden Bling en Mathijs werk aan de winkel hebben... MegaPilot. EDIT: Zo te zien toegevoegd. Bewerkt: 8 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 @ Timske, coole stunts we hebben er een paar dezelfde: mijn eerste stunt video'tje, 6 minuten home-made stunts rates of comments of beiden plz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 Een stunt-film-battle? Dan gaat m'n stem naar senneken, omdat hij minder 'Parkinson'-gehalte heeft (het irritant op en neer bewegen van CJ op de motor). Dit is overigens bijna helemaal te voorkomen als een gamepad wordt gebruikt, zo'n ding biedt misschien wel meer mogelijkheden. Daarnaast zie ik bij senneken ook insane stunt bonussen verschijnen. kutgw Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.