Jump to content

Home Made Filmpjes


STASKO

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    51

  • bobsaget

    32

  • .::FLIPKIP::.

    28

  • LBG

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 years later...

Leuk filmpje! zitten best grappige dingen tussen :tu: sommige heb ik zelf ook al wel eens uitgeprobeerd :puh: Vooral mount chiliad blijft altijd leuk!

Dankje :)

En Mt Chilliad is altijd leuk ja , ben zeker nog van plan heel wat stunts daar te gaan doen 8)

Bewerkt: door mrfilmpjesmaker123
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...



Met wat van mijn eigen mods, waaronder ééntje dat ervoor zorgt dat je kunt bewegen tijdens cutscenes, met hilarische gevolgen. Ook heb ik missies aangepast, bijvoorbeeld in de missie OG Loc heb ik de motors veranderd naar tractors, en in de eerste missie de BMX veranderd naar een RC Cam.

Niet dat ik zo'n goede modder ben, met een SCM editor valt dit allemaal vrij simpel aan te passen.

Je ziet ook nog enkele skins van een half afgewerkt Design Your Own Mission-project waar ik ooit aan begonnen was. Namelijk Voldemort versus Dumbledore in het Atrium. Dat verklaart ook waarom de kogels er soms als groene lichtstralen uitzien in de video.
Link to comment
Delen op andere websites

Haha hier houd ik wel van! Kleine details die de game blijvend leuk houden! Ik heb 'm opgezocht en hij werkt bij mij ook (iPad)

Viel me ook me ook op dat de andere graffiti dingen op de muur daar ook op dezelfde manier verschijnt en verdwijnt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...