.Senne Geplaatst: 8 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2008 ik heb 'n gamepad, maar gebruik 'm niet omdat ik dat minder handig vind. ik heb lichtjes adhd achter de pc, en dan kan ik enorm snel achter elkaar op de '0' drukken. BTW, dit was helemaal geen battle , en ik vind timske zijn stunts beter Reageren
Green_Sabre Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 (bewerkt) GTA San Andreas Homie Gevecht Bewerkt: 10 augustus 2008 door Green_Sabre Reageren
Timske Geplaatst: 10 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2008 N00bmode 1: N00bmode 2: Reageren
Marvin... Geplaatst: 21 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb mijn eerste filmpje wat langer gemaakt : Klik hier voor mijn filmpje op youtube. EDIT: hieronder: "The Red" van "Chevelle". Bewerkt: 23 augustus 2008 door Marvin... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb mijn eerste filmpje wat langer gemaakt :Klik hier voor mijn filmpje op youtube. Vet! Welk liedje speelt er? MegaPilot. EDIT: Ik zie nu pas dat je geëdit hebt , bedankt! Bewerkt: 29 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
tjoef Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Mijn nieuwe stuntmovie (de derde al) Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Mijn nieuwe stuntmovie (de derde al) Goed filmpje, alleen lijkt het soms alsof je met de zwaartekracht gekloot hebt, want dan ''vlieg'' je nog door zoals in SF bij het einde zowat, bij 4:15. Reageren
tjoef Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik zweer je op mijn plechtige communiezieltje dat ik niet met de zwaartekracht heb gerotzooid! Kheb niet eens de middelen daarvoor. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Ik zweer je op mijn plechtige communiezieltje dat ik niet met de zwaartekracht heb gerotzooid!Kheb niet eens de middelen daarvoor. Sommige stunts zien er inderdaad raar en onrealistisch uit. Reageren
Timske Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 @ Hierboven, dat is heel vaak Have fun Reageren
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 @ tjoef: zou je me eens een link willen geven van die XTC clan motor aub? @ timske: leuke vid, er zijn er bij die ik nooit zou kunnen. Reageren
tjoef Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 @ tjoef: zou je me eens een link willen geven van die XTC clan motor aub? @ timske: leuke vid, er zijn er bij die ik nooit zou kunnen. Die Bike is nogal exclusife Er is niet eht een downloadlink naar, want die is van mijn SA:MP clan Fiegel, echt waar, ik heb niet gecheat! Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 >Klik voor betere kwaliteit< >Klik voor betere kwaliteit< Enjoy Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Filmpjes...Enjoy Timske, in het eerste filmpje stunt je met je Infernus naar een 'waterval', waar is dat? Snapmap zou leuk zijn Alvast bedankt Owja, vette filmpjes MegaPilot. Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Click here to view the SnapMap En bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.