Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Filmpjes...

Enjoy :cya:

Timske, in het eerste filmpje stunt je met je Infernus naar een 'waterval', waar is dat?

Snapmap zou leuk zijn :7

Alvast bedankt :)

Owja, vette filmpjes :)

:dans: MegaPilot. :dans:

Dat is gewoon bij de strip in LV. :)

Rijd eens in die straat,dan kom je hem vast wel tegen! :Y

• Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

51

• bobsaget

32

• .::FLIPKIP::.

28

• LBG

27

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Filmpjes...

Enjoy :cya:

Timske, in het eerste filmpje stunt je met je Infernus naar een 'waterval', waar is dat?

Snapmap zou leuk zijn :7

Alvast bedankt :)

Owja, vette filmpjes :)

Dat is gewoon bij de strip in LV. :)

Rijd eens in die straat,dan kom je hem vast wel tegen! :Y

Ow, ik denk dat het bij dat schip is, morgen zal ik wel daar eens een kijkje gaan nemen(in The Strip).

Sorry voor dit offtopic!

EDIT: Had de post ven Timske niet gezien :7

Allebei bedankt! :)

Bewerkt: door MegaPilot
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind er eigenlijk niet zo grappig hoor, gewoon een normale YouTube filmpje. En daar hoeft niet een Topic voor aangemaakt te worden. ;)

Geplaatst:

vind het filmpje officieel leuker ^^ dat herhalen... na hoeft van mij niet maar iedereen ze ding he

Ik reed op de mountchiliad met een camper en opweg naar beneden zag ik ineens een auto uit m'n ooghoeken en ben meteen maar gaan kijken, ik zag toen 2 auto's rijden daar. Heeft iemand dit eerder gezien of meegemaakt? Ik nog nooit. :N Gr. Steven

http://video.google.nl/videoplay?docid=-90...49279&hl=nl

Normaal gezien rijden er daar geen auto's. Het is een gewone Bug/Glitch. Niks om je zorgen over te maken. Heb je trouwens Modificaties geïnstalleerd? Die houten brug staat er *bij mijn weten* normaal gezien niet. Ohja, je kan Bugs & Glitches hier plaatsen/posten. :)

Nog veel plezier met San Andreas. ^_^

@ hieronder: Die missie heb ik nog nooit gedaan, dus ik was het niet zeker. :puh:

Geplaatst:
Normaal gezien rijden er daar geen auto's. Het is een gewone Bug/Glitch. Niks om je zorgen over te maken. Heb je trouwens Modificaties geïnstalleerd? Die houten brug staat er *bij mijn weten* normaal gezien niet. Ohja, je kan Bugs & Glitches hier plaatsen/posten. :)

Nog veel plezier met San Andreas. ^_^

Wat een onzin!!! Die houten stellage staat daar altijd en is onderdeel van het parcours van Cobra Run. Dit heeft ook absoluut niets te maken met een bug en/of glitch, ik denk dat jij niet helemaal begrepen hebt wat nu echt een bug of glitch is MegaPilot. Dus een vriendelijk verzoek om het niet te plaatsen in het Glitches & Bugs topic.

Daar rijden idd bijna nooit voertuigen, maar schijnbaar kan het toch. :? Ik vind het wel raar dat je gestopt bent met het achtervolgen van die twee auto's. Ook was het prettig geweest als je het camerastandpunt gewoon achter je eigen Camper had gelaten waardoor we beter hadden kunnen zien waar die twee voertuigen heen reden. Was heel benieuwd of die twee het parcours van Cobra Run zouden volgen of rechtdoor van de berg waren gereden. Maar ja, dat zullen we niet te weten komen. :cab:

Ik heb hier nog een zelfgemaakt filmpje: hoe je een auto kan vervoeren, het is bijna onmogelijk in SA maar ik denk dat ik hier de oplossing heb ;) hij is nog niet helemaal geweldig maar het is al heel wat ^_^

http://video.google.nl/videoplay?docid=730...62452&hl=nl

Gr. Steven

Nou, ik heb een betere manier. Zet je achter het stuur, druk je gaspedaal in, en je bent weg. Een manier om 1 auto te vervoeren is niet echt handig hé? De Dumper is namelijk niet zo snel. En nog een nadeel is dat je het alleen in de Hunter Quarry kunt uitvoeren. Maar toch een goeie manier als je even niks te doen hebt. ^_^ Overigens moet ik je teleurstellen, dit was al bekend. :)

Klik op m'n linkje van de Dumper en lees de inhoud die er bij staat. ;)

Als je op de PC speelt kun je altijd gebruik maken van een Carspawner.

Edit: Grammaticafout verbeterd.

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...