PiekeTheCat Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Filmpjes...Enjoy Timske, in het eerste filmpje stunt je met je Infernus naar een 'waterval', waar is dat? Snapmap zou leuk zijn Alvast bedankt Owja, vette filmpjes MegaPilot. Dat is gewoon bij de strip in LV. Rijd eens in die straat,dan kom je hem vast wel tegen! Reageren
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik weet niet of deze hier al stond >>> Door Bling: Alleen zelfgemaakte filmpjes posten, svp. <<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 (bewerkt) Filmpjes...Enjoy Timske, in het eerste filmpje stunt je met je Infernus naar een 'waterval', waar is dat? Snapmap zou leuk zijn Alvast bedankt Owja, vette filmpjes MegaPilot. Dat is gewoon bij de strip in LV. Rijd eens in die straat,dan kom je hem vast wel tegen! Ow, ik denk dat het bij dat schip is, morgen zal ik wel daar eens een kijkje gaan nemen(in The Strip). Sorry voor dit offtopic! MegaPilot. EDIT: Had de post ven Timske niet gezien Allebei bedankt! Bewerkt: 7 september 2008 door MegaPilot Reageren
DeathPenalty Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Heb dit filmpje even snel gemaakt, vind hem zelf behoorlijk grappig. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 Ik vind er eigenlijk niet zo grappig hoor, gewoon een normale YouTube filmpje. En daar hoeft niet een Topic voor aangemaakt te worden. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 6 november 2008 Rapport Geplaatst: 6 november 2008 ¿Wat is er zo heilig/bijzonder aan Big Smoke's stem? Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 vind het filmpje officieel leuker ^^ dat herhalen... na hoeft van mij niet maar iedereen ze ding he Reageren
yosata Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 ik heb hier een filmpe van toen ik san andreas 100% uitspeelde(zonder cheats ) Reageren
vw53steven Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Ik reed op de mountchiliad met een camper en opweg naar beneden zag ik ineens een auto uit m'n ooghoeken en ben meteen maar gaan kijken, ik zag toen 2 auto's rijden daar. Heeft iemand dit eerder gezien of meegemaakt? Ik nog nooit. Gr. Steven http://video.google.nl/videoplay?docid=-90...49279&hl=nl Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 (bewerkt) Ik reed op de mountchiliad met een camper en opweg naar beneden zag ik ineens een auto uit m'n ooghoeken en ben meteen maar gaan kijken, ik zag toen 2 auto's rijden daar. Heeft iemand dit eerder gezien of meegemaakt? Ik nog nooit. Gr. Stevenhttp://video.google.nl/videoplay?docid=-90...49279&hl=nl Normaal gezien rijden er daar geen auto's. Het is een gewone Bug/Glitch. Niks om je zorgen over te maken. Heb je trouwens Modificaties geïnstalleerd? Die houten brug staat er *bij mijn weten* normaal gezien niet. Ohja, je kan Bugs & Glitches hier plaatsen/posten. Nog veel plezier met San Andreas. @ hieronder: Die missie heb ik nog nooit gedaan, dus ik was het niet zeker. Bewerkt: 10 november 2008 door MegaPilot Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 november 2008 Rapport Geplaatst: 10 november 2008 Normaal gezien rijden er daar geen auto's. Het is een gewone Bug/Glitch. Niks om je zorgen over te maken. Heb je trouwens Modificaties geïnstalleerd? Die houten brug staat er *bij mijn weten* normaal gezien niet. Ohja, je kan Bugs & Glitches hier plaatsen/posten. Nog veel plezier met San Andreas. Wat een onzin!!! Die houten stellage staat daar altijd en is onderdeel van het parcours van Cobra Run. Dit heeft ook absoluut niets te maken met een bug en/of glitch, ik denk dat jij niet helemaal begrepen hebt wat nu echt een bug of glitch is MegaPilot. Dus een vriendelijk verzoek om het niet te plaatsen in het Glitches & Bugs topic.Daar rijden idd bijna nooit voertuigen, maar schijnbaar kan het toch. Ik vind het wel raar dat je gestopt bent met het achtervolgen van die twee auto's. Ook was het prettig geweest als je het camerastandpunt gewoon achter je eigen Camper had gelaten waardoor we beter hadden kunnen zien waar die twee voertuigen heen reden. Was heel benieuwd of die twee het parcours van Cobra Run zouden volgen of rechtdoor van de berg waren gereden. Maar ja, dat zullen we niet te weten komen. Reageren
vw53steven Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 Ik heb hier nog een zelfgemaakt filmpje: hoe je een auto kan vervoeren, het is bijna onmogelijk in SA maar ik denk dat ik hier de oplossing heb hij is nog niet helemaal geweldig maar het is al heel wat http://video.google.nl/videoplay?docid=730...62452&hl=nl Gr. Steven Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2008 Rapport Geplaatst: 14 november 2008 (bewerkt) Ik heb hier nog een zelfgemaakt filmpje: hoe je een auto kan vervoeren, het is bijna onmogelijk in SA maar ik denk dat ik hier de oplossing heb hij is nog niet helemaal geweldig maar het is al heel wat http://video.google.nl/videoplay?docid=730...62452&hl=nl Gr. Steven Nou, ik heb een betere manier. Zet je achter het stuur, druk je gaspedaal in, en je bent weg. Een manier om 1 auto te vervoeren is niet echt handig hé? De Dumper is namelijk niet zo snel. En nog een nadeel is dat je het alleen in de Hunter Quarry kunt uitvoeren. Maar toch een goeie manier als je even niks te doen hebt. Overigens moet ik je teleurstellen, dit was al bekend. Klik op m'n linkje van de Dumper en lees de inhoud die er bij staat. Als je op de PC speelt kun je altijd gebruik maken van een Carspawner. Edit: Grammaticafout verbeterd. Bewerkt: 14 november 2008 door MegaPilot Reageren
Timske Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Rates en Comments PS: Er zijn gee cheats gebruikt!! Reageren
Mr. Sugo Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Goede stunts Timske! Echt vet! Vooral die "grind" in die tunnel van San Fierro Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.