Jump to content

blauwe police maverick


claud

Recommended Posts

hey allemaal ik heb iets cools ontdekt. er bestaat een blauwe met witte police maverick. ik heb er een screen van maar ik weet even niet waar ik hem zonet opsloeg. maar ik heb er ook een screen van op de camera. maar die heli bestaat echt. ik heb ook bewijs die zo wel als screenshot in reacties zet en geloof je me dan niet dan moet je hem zoeken door telkens door de lucht te vliegen. en vind je hem niet dan is het jammer voor je want dan moet je echt verder zoeken. over een paar klokjes rond heb ik de screeny. <en fotoshop is niet gebruikt bij de foto want dat kan ik niet want dat is moelijk> het is echt waar en ik heb een echt plaatje maar een filmpje kan ik wel opsturen via pb's

wat's jou see is wat's i have :dans::dans::dans::dans::dans::dans::dans:

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • claud

    19

  • Ghost_Rider

    3

  • Koen729

    2

  • Hanneswasco

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar kan je hem dan vinden als ik vragen mag?

je vind hem door rond te vliegen in een heli. je zult hem oplaatst ook ergens moeten zien vliegen. je kunt het beste da hunter gebruiken want als je hem uit de lucht knalt kan je hem in de garage duwen. of je kan een trainer (carspawner) gebruiken en het is de jouwe. maar het kan ook zijn dat ik toeval had. als het niet lukt zeg het maar succes :dans: hup marioleo69 hup :dans:

ok ik mod niet want mijn spel moet in orde blijven. en het lukt niet want de img zegt dit: maith be on juse

ik weet nu echt waar je hem vind zonder dat hem hoeft te stelen. hij spawnt in de dichtstbijzijnde garage bij de stadium vanaf hyman condo in de muur en bij mij was hij er uit geknalt en hij vliegt soms rond. en bij mij spawnt hij nu in de garage waardoor ik nooit een nieuwe mot zoeken :dans: . nu kunnen jullie er mee vliegen :Y .

hoe krijg ik vilmpjes met de fraps filmpjes in dit topic maken? want ik heb een frap van de heli!

alsjeblieft vertel het mij _O__O__O_

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

hoe krijg ik vilmpjes met de fraps filmpjes in dit topic maken? want ik heb een frap van de heli!

alsjeblieft vertel het mij _O__O__O_

Je kan ze uploaden op Youtube, en dan met de link hier posten. Je moet wel een account maken/hebben voor te uploaden. :)

Je kan ze ook in je bijlagen doen. Die zie je onder je tekstscherm. Klik op bladeren, kies het bestand en klik op uploaden. Nu staat het filmpje in je post als bijlagen. :Y

Screen:

naamloosfp1.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

hoe krijg ik vilmpjes met de fraps filmpjes in dit topic maken? want ik heb een frap van de heli!

alsjeblieft vertel het mij _O__O__O_

Je kan ze uploaden op Youtube, en dan met de link hier posten. Je moet wel een account maken/hebben voor te uploaden. :)

Je kan ze ook in je bijlagen doen. Die zie je onder je tekstscherm. Klik op bladeren, kies het bestand en klik op uploaden. Nu staat het filmpje in je post als bijlagen. :Y

Screen:

naamloosfp1.jpg

dankje dankje dankje dankje dankje!!! _O__O__O_

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik mod niet want mijn spel moet in orde blijven. en het lukt niet want de img zegt dit: maith be on juse

Je hoefd niet percee te modden met de imgtool, je kan ook andere bestandjes zoals de handling.cfg aanpassen.

Hier is heel simpel de carcols.dat aangepast dat de helikopter blauw in plaats van groen word, wel gemod dus. In het spel zelf bestaat origineel geen blauwe Police Maverick dus het kan alleen maar zo gedaan zijn ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik mod niet want mijn spel moet in orde blijven. en het lukt niet want de img zegt dit: maith be on juse

Je hoefd niet percee te modden met de imgtool, je kan ook andere bestandjes zoals de handling.cfg aanpassen.

Hier is heel simpel de carcols.dat aangepast dat de helikopter blauw in plaats van groen word, wel gemod dus. In het spel zelf bestaat origineel geen blauwe Police Maverick dus het kan alleen maar zo gedaan zijn ;)

Greetz :sigaar:

ik ga een fraps maken warin ik met een blauwe maverick naar de groene maverick ga, en ik laat zien hoe dat ding vaak spawned! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik mod niet want mijn spel moet in orde blijven. en het lukt niet want de img zegt dit: maith be on juse

Je hoefd niet percee te modden met de imgtool, je kan ook andere bestandjes zoals de handling.cfg aanpassen.

Hier is heel simpel de carcols.dat aangepast dat de helikopter blauw in plaats van groen word, wel gemod dus. In het spel zelf bestaat origineel geen blauwe Police Maverick dus het kan alleen maar zo gedaan zijn ;)

Greetz :sigaar:

ik ga een fraps maken warin ik met een blauwe maverick naar de groene maverick ga, en ik laat zien hoe dat ding vaak spawned! :tu:

hij wil er niet in maar ik doe wel een foto

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet nu echt waar je hem vind zonder dat hem hoeft te stelen. hij spawnt in de dichtstbijzijnde garage bij de stadium vanaf hyman condo in de muur en bij mij was hij er uit geknalt en hij vliegt soms rond. en bij mij spawnt hij nu in de garage waardoor ik nooit een nieuwe mot zoeken :dans: . nu kunnen jullie er mee vliegen :Y .

Dan vrees ik dat je hebt gemod. De normale Police Maverick is, zoals je ziet, groen. Deze is vlakbij het Hyman Condo, wel een kleine afstand ertussen, maar toch is hij niet ver weg. Er vliegt ook inderdaad een Police Maverick rond, zo her en der, en dat is normaal.

Ik denk toch echt dat je iets hebt aangepast, want GTA Vice City is al heel lang uit, en als er nu iemand achter komt dat er een blauwe Police Maverick is.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

HUH een blauwe en een groene die blauwe heb ik nog nie gezien

ik zal duidelijk alles uitleggen hoe ik hem kreeg: ik vloog met de gewone policemaverick en die vloog in brand. ik ging eruit en zette de jetpack aan en vloog perongeluk door de muur van hyman condo, daat zag ik de voorkant van de heli. ik ging in de garage en daar spawned hij telkens. ik hewb alleen gebruik gemaakt van de jetpack, en niets gedaan met de carcols. dus ik heb hem echt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...