Jump to content

blauwe police maverick


claud

Recommended Posts

HUH een blauwe en een groene die blauwe heb ik nog nie gezien

ik zal duidelijk alles uitleggen hoe ik hem kreeg: ik vloog met de gewone policemaverick en die vloog in brand. ik ging eruit en zette de jetpack aan en vloog perongeluk door de muur van hyman condo, daat zag ik de voorkant van de heli. ik ging in de garage en daar spawned hij telkens. ik hewb alleen gebruik gemaakt van de jetpack, en niets gedaan met de carcols. dus ik heb hem echt :Y

Er is dus degelijk wel gemod, een jetpack kan je niet zomaar vinden in Vice City, en door de muren vliegen gaat al helemaal niet. Met mods kan je deze heli vinden, zonder niet! :zz:

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • claud

    19

  • Ghost_Rider

    3

  • Koen729

    2

  • Hanneswasco

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

HUH een blauwe en een groene die blauwe heb ik nog nie gezien

ik zal duidelijk alles uitleggen hoe ik hem kreeg: ik vloog met de gewone policemaverick en die vloog in brand. ik ging eruit en zette de jetpack aan en vloog perongeluk door de muur van hyman condo, daat zag ik de voorkant van de heli. ik ging in de garage en daar spawned hij telkens. ik hewb alleen gebruik gemaakt van de jetpack, en niets gedaan met de carcols. dus ik heb hem echt :Y

Er is dus degelijk wel gemod, een jetpack kan je niet zomaar vinden in Vice City, en door de muren vliegen gaat al helemaal niet. Met mods kan je deze heli vinden, zonder niet! :zz:

ik heb de trainer, maar die heli staat altijd in hyman condo. ook heb ik geprobeerd hem in een andere garage te krijgen en kleur verandering maar dan is hij nog gewoon groen. dus verder is het gewoon toeval dat ik hem heb :Y

ik heb weer een rare heli, hij lijkt op die die in de lucht vliegt ik heb een screen, wel 2:post-56999-1197999787.jpgpost-56999-1197999771.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

post-56999-1198004029.jpgpost-56999-1198004060.jpg[attachm

ent=27294:ScreenShot009.jpg]hier zijn nog wat screens:

het is erg vreemd dat er licht op zit, ik maak er ook een van de achterkant. die is hier:post-56999-1198004542.jpg

post-56999-1198003798.jpg

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet er ook een rode van te vinden: de rode policemaverick is ook in een garage te vinden, ik ga vanmiddag met een vriend meer specials opzoeken van de heli's :Y . trouwens heeft al iemand in de blauwe heli gevlogen?

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet er ook een rode van te vinden: de rode policemaverick is ook in een garage te vinden, ik ga vanmiddag met een vriend meer specials opzoeken van de heli's :Y . trouwens heeft al iemand in de blauwe heli gevlogen?

Ik denk dat je ons voor de gek houdt door met de Ultimate Trainer de Garage editor te gebruiken, een andere kleur bij de police maverick, in een garage spawnen, instappen en jetpack aandoen en met de jetpack eruit vliegen (Als je de jetpack aandoet als je een voertuig instapt kun je met het voertuig rondvliegen als jetpack) en dan screens maken van een blauwe/rode police maverick. ;)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet er ook een rode van te vinden: de rode policemaverick is ook in een garage te vinden, ik ga vanmiddag met een vriend meer specials opzoeken van de heli's :Y . trouwens heeft al iemand in de blauwe heli gevlogen?

Ik denk dat je ons voor de gek houdt door met de Ultimate Trainer de Garage editor te gebruiken, een andere kleur bij de police maverick, in een garage spawnen, instappen en jetpack aandoen en met de jetpack eruit vliegen (Als je de jetpack aandoet als je een voertuig instapt kun je met het voertuig rondvliegen als jetpack) en dan screens maken van een blauwe/rode police maverick. ;)

zo ben ik niet! die rode is te vinden bij een bomb shop, en ik zei dat hij in de blue hell van hyman condo spawned

en de trainer spawned alles groen, dus ik spreek de waarheid

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

zo ben ik niet! die rode is te vinden bij een bomb shop, en ik zei dat hij in de blue hell van hyman condo spawned

en de trainer spawned alles groen, dus ik spreek de waarheid

De trainer spawnt helemaal niet alleen groen. :)

Ik heb screens, en heb de volgorde precies hetzelfde als jou uitgevoert. heb in de Blue hell gekeken van Hyman Condo. Ik zag niks. Ik gebruik de garage editor en ik zie een blauwe Police Maverick in mijn garage. :)

En die rode Police Maverick vind ik ook niet hoor. :7

Hymand Condo Blue Hell:

gtavc2007121920284415ba6.png

gtavc2007121920285134kk9.png

gtavc2007121920285682yk2.png

gtavc2007121920285898sa7.png

De Garage editor gebruikt:

gtavc2007121920300306ap0.png

gtavc2007121920311804fk6.png

Dus ik denk dat je liegt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik lieg niet, hij spawned in de muur van de condo en ik heb een garage editor en dan staat hij er ook in en niet in het blauw dus ik lieg niet! hier een screen en die van mij heeft altijd licht!:post-56999-1198148468.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ik lieg niet, hij spawned in de muur van de condo en ik heb een garage editor en dan staat hij er ook in en niet in het blauw dus ik lieg niet! hier een screen en die van mij heeft altijd licht!:post-56999-1198148468.jpg

Stop maar met je ongeloofwaardig verhaaltje hoor :7

Je liegt dat je barst.

Je hebt gewoon een mod gedownload,ik zoek hem zo op :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...