Svenie Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) HUH een blauwe en een groene die blauwe heb ik nog nie gezien ik zal duidelijk alles uitleggen hoe ik hem kreeg: ik vloog met de gewone policemaverick en die vloog in brand. ik ging eruit en zette de jetpack aan en vloog perongeluk door de muur van hyman condo, daat zag ik de voorkant van de heli. ik ging in de garage en daar spawned hij telkens. ik hewb alleen gebruik gemaakt van de jetpack, en niets gedaan met de carcols. dus ik heb hem echt Er is dus degelijk wel gemod, een jetpack kan je niet zomaar vinden in Vice City, en door de muren vliegen gaat al helemaal niet. Met mods kan je deze heli vinden, zonder niet! Bewerkt: 18 december 2007 door Svenie
claud Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 HUH een blauwe en een groene die blauwe heb ik nog nie gezien ik zal duidelijk alles uitleggen hoe ik hem kreeg: ik vloog met de gewone policemaverick en die vloog in brand. ik ging eruit en zette de jetpack aan en vloog perongeluk door de muur van hyman condo, daat zag ik de voorkant van de heli. ik ging in de garage en daar spawned hij telkens. ik hewb alleen gebruik gemaakt van de jetpack, en niets gedaan met de carcols. dus ik heb hem echt Er is dus degelijk wel gemod, een jetpack kan je niet zomaar vinden in Vice City, en door de muren vliegen gaat al helemaal niet. Met mods kan je deze heli vinden, zonder niet! ik heb de trainer, maar die heli staat altijd in hyman condo. ook heb ik geprobeerd hem in een andere garage te krijgen en kleur verandering maar dan is hij nog gewoon groen. dus verder is het gewoon toeval dat ik hem heb ik heb weer een rare heli, hij lijkt op die die in de lucht vliegt ik heb een screen, wel 2:
Hanneswasco Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Dat is gewoon een Maverick, niet veel speciaals aan dus
claud Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Dat is gewoon een Maverick, niet veel speciaals aan dus jawel kijk maar hij heeft licht en stille propellors, net die die ook in de lucht vliegt:
claud Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2007 (bewerkt) [attachm ent=27294:ScreenShot009.jpg]hier zijn nog wat screens: het is erg vreemd dat er licht op zit, ik maak er ook een van de achterkant. die is hier: Bewerkt: 18 december 2007 door claud
claud Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) ik weet er ook een rode van te vinden: de rode policemaverick is ook in een garage te vinden, ik ga vanmiddag met een vriend meer specials opzoeken van de heli's . trouwens heeft al iemand in de blauwe heli gevlogen? Bewerkt: 19 december 2007 door claud
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) ik weet er ook een rode van te vinden: de rode policemaverick is ook in een garage te vinden, ik ga vanmiddag met een vriend meer specials opzoeken van de heli's . trouwens heeft al iemand in de blauwe heli gevlogen? Ik denk dat je ons voor de gek houdt door met de Ultimate Trainer de Garage editor te gebruiken, een andere kleur bij de police maverick, in een garage spawnen, instappen en jetpack aandoen en met de jetpack eruit vliegen (Als je de jetpack aandoet als je een voertuig instapt kun je met het voertuig rondvliegen als jetpack) en dan screens maken van een blauwe/rode police maverick. Bewerkt: 19 december 2007 door ..::GhostRider::..
claud Geplaatst: 19 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2007 (bewerkt) ik weet er ook een rode van te vinden: de rode policemaverick is ook in een garage te vinden, ik ga vanmiddag met een vriend meer specials opzoeken van de heli's . trouwens heeft al iemand in de blauwe heli gevlogen? Ik denk dat je ons voor de gek houdt door met de Ultimate Trainer de Garage editor te gebruiken, een andere kleur bij de police maverick, in een garage spawnen, instappen en jetpack aandoen en met de jetpack eruit vliegen (Als je de jetpack aandoet als je een voertuig instapt kun je met het voertuig rondvliegen als jetpack) en dan screens maken van een blauwe/rode police maverick. zo ben ik niet! die rode is te vinden bij een bomb shop, en ik zei dat hij in de blue hell van hyman condo spawned en de trainer spawned alles groen, dus ik spreek de waarheid Bewerkt: 19 december 2007 door claud
Ghost_Rider Geplaatst: 19 december 2007 Rapport Geplaatst: 19 december 2007 zo ben ik niet! die rode is te vinden bij een bomb shop, en ik zei dat hij in de blue hell van hyman condo spawneden de trainer spawned alles groen, dus ik spreek de waarheid De trainer spawnt helemaal niet alleen groen. Ik heb screens, en heb de volgorde precies hetzelfde als jou uitgevoert. heb in de Blue hell gekeken van Hyman Condo. Ik zag niks. Ik gebruik de garage editor en ik zie een blauwe Police Maverick in mijn garage. En die rode Police Maverick vind ik ook niet hoor. Hymand Condo Blue Hell: De Garage editor gebruikt: Dus ik denk dat je liegt.
claud Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 ik lieg niet, hij spawned in de muur van de condo en ik heb een garage editor en dan staat hij er ook in en niet in het blauw dus ik lieg niet! hier een screen en die van mij heeft altijd licht!:
Dastard Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 ik lieg niet, hij spawned in de muur van de condo en ik heb een garage editor en dan staat hij er ook in en niet in het blauw dus ik lieg niet! hier een screen en die van mij heeft altijd licht!: Stop maar met je ongeloofwaardig verhaaltje hoor Je liegt dat je barst. Je hebt gewoon een mod gedownload,ik zoek hem zo op
KoenKucharek Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 en die rode dan waar staat die dan????????????????????????
claud Geplaatst: 20 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2007 en die rode dan waar staat die dan???????????????????????? in de blue hell onder de bomb shop
KoenKucharek Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 en die rode dan waar staat die dan???????????????????????? in de blue hell onder de bomb shop ik kon hem daar niet vinden
Jopper47 Geplaatst: 20 december 2007 Rapport Geplaatst: 20 december 2007 Maar je zei een paar posts hiervoor dat je de garage editor hebt. Dus die kun je gebruikt hebben om hem te spawnen. Offtopic: Wat zijn telkens al die cursors op jouw screens?
Recommended Posts