Big Playahh Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 (bewerkt) Moto gp :een motor race spel Poke Pinbal:een leuk pinbal spel Iridion 3D :ruimte schiet spel met mooie graphics TH Pro Skater:oude vertroude skate actie met Tony Driver 2 : een van de weinige Driver games die niet verneukt is (DS) NFS U2 of Ridge racer DS GTA ADvance wel met doosje en boekjes Imand interese pm me maar ff Bewerkt: 22 december 2007 door Big Playahh Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Het is mischien even rijden maar ik weet waar ze GTA Advance nog verkopen, namelijk bij GameshopDouble-M in Leiden. Daar verkopen ze GTA Advance voor 15 euro, bel ze eerst even op als ze het op voorraad hebben. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Of kijk eens op koopsites (tweedehands spullen) Je weet vast wel welke sites ik bedoel maar ik zeg het niet, want dat is reclame Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 december 2007 Rapport Geplaatst: 22 december 2007 Als je iemand wil helpen door een link te geven naar een site is dat geen reclame maar hulp, dus je kunt ook op Marktplaats en op Speurders kijken. Reageren
Svenie Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) Of je kon hier (!!) en hier een kijkje genomen hebben. Vooral het eerste topic staat er niet enkel voor de sier. Bewerkt: 23 december 2007 door Svenie Reageren
Big Playahh Geplaatst: 23 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Of je kon hier (!!) en hier een kijkje genomen hebben. Vooral het eerste topic staat er niet enkel voor de sier. ik mag niks kopen via internet daarom Reageren
Harrison Geplaatst: 30 december 2007 Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Misschien kan je vragen aan vrienden ofzo, als zij het hebben, dat je dan kan vragen of je het kan kopen ofzo voor €4,50,- Reageren
Big Playahh Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Misschien kan je vragen aan vrienden ofzo, als zij het hebben, dat je dan kan vragen of je het kan kopen ofzo voor €4,50,- heb ik al gedaan maar NIEMAND heeft dat spel Reageren
Big Playahh Geplaatst: 30 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2007 Het is mischien even rijden maar ik weet waar ze GTA Advance nog verkopen, namelijk bij GameshopDouble-M in Leiden. Daar verkopen ze GTA Advance voor 15 euro, bel ze eerst even op als ze het op voorraad hebben. dat is een probleem omdat ik in limburg woon misschien kan iemand het spel opsturen en dan stuur ik hem of haar 25 euro maar ja ik kan niemand uit leiden Reageren
Harrison Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Geplaatst: 31 december 2007 Probeer anders dichtbij, bij de Intertoys ofzo, hebben vaak GBA-games Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 Probeer anders dichtbij, bij de Intertoys ofzo, hebben vaak GBA-games Heb al gezocht niks gevonden Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Het kan wel eens zijn bij somige winkels dat GTA Advance nog in de bakken met oude games liggen, want daar had ik GTA Londen wel een keer in zien liggen. In ieder geval succes met het vinden van GTA Advance. Bewerkt: 2 januari 2008 door DenkaanHenk Reageren
Svenie Geplaatst: 2 januari 2008 Rapport Geplaatst: 2 januari 2008 (bewerkt) Je zal heel, maar dan ook heel veel geluk nodig hebben om GTA Advance nog in enige winkel te vinden. Daarom is het assortiment op Internetsites ook enorm vergroot. Ik heb het geluk gehad om een moeder te hebben die in die branche zat, en ik heb het spel uit de verhuur gekregen. Ik denk zelfs dat het onmogelijk voor je is om GTA Advance zonder een verkoopsite te bemachtigen. Ik raad je dus nogmaals aan om dit topic te bekijken als je GTA Advance 'echt' graag wilt hebben. Bewerkt: 2 januari 2008 door Svenie Reageren
Harrison Geplaatst: 6 januari 2008 Rapport Geplaatst: 6 januari 2008 Kijk anders op Bol.com of 2dehands.nl, die hebben heel veel oude spellen! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 mag niet via intrenet man ik zou mijn gamecube er nog voor ruilen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.