blackops Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Het draagt de nam burnout (dus het is een burnout) Dan zou GTA chinatown wars ook geen GTA zijn, omdat het in birdeye is Of motorstorm RC (voor de vita) omdat het ook met speelgoedautotjes gespeeld word... Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 Zojuist gekocht nog mensen die dit online doen op de 360? Ja ik speel het wel eens keertje online? Reageren
Rullez Geplaatst: 27 februari 2012 Rapport Geplaatst: 27 februari 2012 (bewerkt) Zojuist gekocht nog mensen die dit online doen op de 360? Ja ik speel het wel eens keertje online? Ja is goed voeg me maar toe Roy20VT @BlackOps: Ik ga niet eens op je antwoord reageren, je snap mijn punt gerust wel. Dat het de naam draagt betekend niet dat die het ook werkelijk verdient. Bewerkt: 27 februari 2012 door Rullez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.