Jump to content

Burnout Paradise


Dx11

Recommended Posts

Misschien zijn ze tijdelijk bezig met de servers? Of heb je dit al langer dan vandaag?

Vroeger had ik dat niet, maar sinds die hele nieuwe interface allanger dan vandaag (sinds die website op het begin)...

En het steekt echt tegen...

Bewerkt: door Dastard
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rullez

    23

  • GTA Haas

    9

  • Reinier93

    7

  • ps34live

    6

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
Vind er ook maar weinig aan moet ik zeggen, hoor.Gta4 vind ik mooiere Crashes hebben dan Burnout Paradise. Het doet mij denken aan die nieuwe NeedForSpeeds, on afgerond...

Met alle respect.. :bonk::bonk::bonk::muur:

als ik de kreukelzone van Burnout vergelijk met IV dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Burnout hor, volgens mij krijg je een auto echt niet zo ver*** in IV als hoe je ze krijg in Burnout, maargoed daar is IV ook niet op gemaakt :puh:

Ik ben men Burnout Paradise license, ben bezig voor men elite, eerst maar eens wat achterstallige burning routes gedaan, even wat nieuwe autos binnengehaald :)

wat is die Carson Concept GT ubergeil zeg :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel al paar dagen Burnout Paradise (city?) op de Xbox360, en het lukt maar niet om online spelen... Er staat dat ik niet oud genoeg ben ofzo... Misschien weten jullie iets van?

GTA-Fanboy

Snelle reacties graag :eten:

>>> Door Ikkes: Dubbelpost samengevoegd, zie PB ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Rustig aan.

Het is bij PSN (ik weet niet of dat ook zo is bij Xlive), maar daar moet je bij het registreren ook je leeftijd invullen. Ik denk dat je dat in iets dat onder de 12 ofzo heb gedaan. Het is slim om het te liegen en dan dat je eigenlijk 18+ invoert, dan kun je zeker alle games ook online spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, je moest toen je voor het eerst een ea game online ging spelen een account aan maken, en dat eb je dan ook gedaan, maar je hebt een foute leeftijd ingevuld! ;)

je moet 16 jaar of ouder doen, om alle spellen te kunnen spelen, anders kan je maar een paar spelen spelen, en dat zijn dan van die kinderachtige spelletjes :duh:

dus je moet effe een nieuw account maken of je leeftijd wijzigen ;)

(vraag me niet hoe, want ik heb dat nog nooit gedaan! :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, je moest toen je voor het eerst een ea game online ging spelen een account aan maken, en dat eb je dan ook gedaan, maar je hebt een foute leeftijd ingevuld! ;)

je moet 16 jaar of ouder doen, om alle spellen te kunnen spelen, anders kan je maar een paar spelen spelen, en dat zijn dan van die kinderachtige spelletjes :duh:

dus je moet effe een nieuw account maken of je leeftijd wijzigen ;)

(vraag me niet hoe, want ik heb dat nog nooit gedaan! :7 )

Dus moet ik een nieuwe profiel maken of een ander EA account?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Bumped :$ Sorry, maar als ik een nieuw topic maak krijg ik weer de kritiek dat dit topic er ook is ;)

Ik heb het spel zojuist gekocht, de Ultimate Box, ik ben nu al enkele minuten bezig met updates en ik zal zometeen mijn eerste indrukken geven :)

Et spel bevalt goed:D

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik zou graag een Trophie willen halen voor Burnout. Het is de volgende Trophie:

8 Players meet in the Wildcasts' Baseball stadium

Het is dus de bedoeling om met 8 man totaal in het stadium aanwezig te zijn. Hebben mensen interesse om deze te doen met een groep?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag een Trophie willen halen voor Burnout. Het is de volgende Trophie:

8 Players meet in the Wildcasts' Baseball stadium

Het is dus de bedoeling om met 8 man totaal in het stadium aanwezig te zijn. Hebben mensen interesse om deze te doen met een groep?

Pick me!

Link to comment
Delen op andere websites

Top, nog meer mensen die mee willen doen? :)

EDIT: Ik heb inmiddels de trophie gehaald en daarbij dus Platinum.

Wie hem ook wil: Maak een eigen Freeburn Online room en wacht even totdat er 8 spelers zijn.

Wanneer er 8 spelers zijn start je een Challange > Freeburn > en kies je de 2e challenge.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond het spel aangeschaft en vandaag een nieuwe PS3 (oude verkocht voor 300 euro + 3 games). Is een leuk spel, maar de Trophies zijn wel erg makkelijk te halen. Ze vliegen me om de oren :7

Bewerkt: door XTR17
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...