Jump to content

Saints Row 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet Hoezo maar de gameplay ziet er een beetje hetzelfde uit als Scarface The World Is Yours , en niet als gta SA ofzo.

• Reacties 458
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• End Of The Riot

61

• PowerPats

24

• Vercetti24

18

• Gijsso

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Heb dit spel vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen dat hij echt goed is.

Leuke characters, goeie voice-acting, goeie graphics, het autorijden moet nog wennen maar de mogelijkheden zijn echt vet.

En deze game heeft niks, maar dan ook niks te maken met GTA. Dus ik vind dat mensen moeten ophouden met de games te vergelijken. Het is alsof je appels met peren vergelijkt. >_>

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zat meer te denken aan appels met treinen.

De enigste overeenkomst is dat het hetzelfde genre is en je kunt ongeveer hetzelfde. Maar verder ook niks. GTA IV is geen arcade style game, SR2 wel. SR2 heeft heel veel gebieden, een zeer gedetailleerde customization en nog heel veel anderen. Kijk naar een eerdere post van mij, daar staat al de uitleg.

Bij Saints Row 2 moet je in gedachten houden dat het spel zichzelf ook niet serieus neemt en dus iets heel anders is dan GTA IV. Ik weet wel dat veel dingen gekopieerd zijn van GTA IV maar IV is een stuk serieuser, SR2 niet. Het is een keuze die de makers hebben gemaakt. Ze dachten: nemen we de afslag naar een serieus spel en gaan we GTA IV achtervolgen of blijven we op de fun snelweg. R* heeft die beslissing genomen na GTA VCS en die namen de afslag.
Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:
weten jullie of er trouwens een manier is om de cop uniform te krijgen en te houden ?

Ik denk dat je al de Fuzz niveaus moet doen.

Ik weet het niet zeker. :?

btw:saints row 2 blijft niet meer haaperen. :D

Geplaatst:

SR2 is WAUW ! Echt waar, top-game !! Maar niet beter, noch slechter dan GTA IV. Ik moet toegeven dat Saints Row misschien iets meer mijn stijl is, maar ik wil wel benadrukken dat het in geen geval op GTA IV lijkt EN dat rockstar games met GTA IV iets gebracht heeft dat geen enkele ontwikkelaar beter zou kunnen doen !! Dus 2 echt heel verschillende games die veel te veel met elkaar vergeleken worden !

Geplaatst:
Eindelijk mensen die Saints Row 2 een topgame vindt. ^_^:D

Alleen multiplayer zegt me niet veel. :N

dat vind ik nou het leukst aan een spel :puh:

dan zal ik het waarschijnlijk niet kopen...

wat is er dan zou slecht aan de MP?

Geplaatst:
Eindelijk mensen die Saints Row 2 een topgame vindt. ^_^:D

Alleen multiplayer zegt me niet veel. :N

dat vind ik nou het leukst aan een spel :puh:

dan zal ik het waarschijnlijk niet kopen...

wat is er dan zou slecht aan de MP?

Ik heb het nog niet gespeelt.

Omdat het me niet echt veel zegt.

Lijkt me niet echt leuk.

Maar ik weet ht nog niet want ik heb het nog niet gespeeld. :)

Geplaatst:

Ik deel precies dezelfde mening. Ik snap niet dat sommige mensen het k*t vinden. Het is maar een kwestie van smaak. GTA is veel en een grote naam maar er zijn ook andere games op de wereld.

Geplaatst:
weten jullie of er trouwens een manier is om de cop uniform te krijgen en te houden ?

Nee, in de trailer werd wel gezegd dat het kon. Maar dat was een foutje van THQ, het Cop-uniform kan je niet krijgen.

Geplaatst:

SR2 is mooier dan ik verwacht had, maar er is wel veel steelwerk van GTA4 aan te pas gekomen, ook zitten er veel vage bugs in.. Ik had bijv. een keer dat een motor tegen een auto aanlag, ik wil op de motor stappen, word ik gelanceer en kom ik 200m verder op de grond neer. :S Maar toch is de gameplay wel erg grappig, vooral omdat de game absoluut niet reëel is. :puh: Iemand een keer Co-op doen?? :D

Geplaatst: (bewerkt)
SR2 is mooier dan ik verwacht had, maar er is wel veel steelwerk van GTA4 aan te pas gekomen, ook zitten er veel vage bugs in.. Ik had bijv. een keer dat een motor tegen een auto aanlag, ik wil op de motor stappen, word ik gelanceer en kom ik 200m verder op de grond neer. :S Maar toch is de gameplay wel erg grappig, vooral omdat de game absoluut niet reëel is. :puh: Iemand een keer Co-op doen?? :D

GTA IV niet gelijk aan Saints Row 2

Kap met dat steelgedoe enz. :duh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Geplaatst:

Nee, in de trailer werd wel gezegd dat het kon. Maar dat was een foutje van THQ, het Cop-uniform kan je niet krijgen.

Wow dat zuigt gigantisch. :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...